مغلوب ساختن پیشی جستن تماس برای اقتصاد برای بازگشایی به عنوان او تورهای آریزونا صورت-ماسک کارخانه بدون ماسک

صادر شده در: 06/05/2020 - 05:21 بدون پوشیدن چهره و پوشش خود رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تور جدید

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 اردیبهشت 1399

صادر شده در:

بدون پوشیدن چهره و پوشش خود رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تور جدید پزشکی ماسک کارخانه در آریزونا در روز سه شنبه, در نظر گرفتن یک سفر نادر از واشنگتن به بازدید از یک دولت او امیدوار به پیروزی در انتخابات ماه نوامبر حتی به عنوان یک آمریکایی جلوگیری از سفر به سرعت گسترش coronavirus.

تبلیغات

لمس کردن در ققنوس در midafternoon تهمت بازدید Honeywell International, Inc کارخانه ساخت N95 ماسک صورت برای کارکنان بهداشتی درمانی.

تسهیلات بود با عجله به خدمت در کمتر از پنج هفته به دلیل کمبود تجهیزات حفاظتی و تولید ماسک صورت برای وزارت بهداشت و خدمات انسانی.

رئیس جمهور عینک ایمنی عینک ایمنی در کارخانه تور اما پوشیدن یک ماسک حتی اگر تولید کارگران در تاسیسات انجام داد و یک نشانه قابل مشاهده بود که به عنوان خوانده شده: "توجه: در صورت ماسک مورد نیاز در این منطقه است. با تشکر از شما!"

Honeywell اجرایی داریوش Adamczyk, کاخ سفید رئیس ستاد علامت مراتع و برخی دیگر از بازدید مقامات نیز نمی پوشیدن ماسک.

مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت: به عنوان او را ترک کاخ سفید در اوایل روز سه شنبه که او به احتمال زیاد پوشیدن ماسک در تاسیسات.

دولت فدرال را تشویق کرده است آمریکایی ها از اوایل ماه آوریل به پوشیدن ماسک برای جلوگیری از گسترش این ویروس حتی زمانی که احساس هر گونه علائم COVID-19 بسیار مسری تنفسی بیماری را باعث می شود. مغلوب ساختن پیشی جستن تا کنون کاهش یافته است به پوشیدن ماسک خود را.

معاون رئیس جمهور مایک پنس گفت: او باب در پوشیدن یک ماسک صورت را به کلینیک مایو در ماه گذشته. تصمیم خود را به پوشیدن ماسک کشیده بودند گسترده انتقاد.

کاخ سفید بلافاصله پاسخ به یک پرس و جو در چرا تهمت نمی پوشیدن یک ماسک صورت در Honeywell گیاه.

مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال یک دیدگاه خوش بینانه در مورد این کشور توانایی بازیابی از ویروس و مشتاق است برای دولت ها به بازگشایی کسب و کار است که مستند closings را خرد اقتصاد و چپ میلیون ها نفر بیکار است.

این ویروس شناخته شده است که آلوده به بیش از 1.2 میلیون نفر در ایالات متحده از جمله حداقل 70,000 که فوت کرده اند با توجه به همشهری چوب خط حساب کردن.

در آریزونا تهمت همچنین شرکت در بحث و گفتگو در مورد حمایت از بومیان آمریکایی است. او در زمان این فرصت را به استدلال می کنند که اقتصاد ایالات متحده باید به سرعت بازگشایی شد.

"برخی از مردم تحت تاثیر قرار? بله. برخی از مردم شود بد است ؟ بله. اما ما باید به کشور ما باز است و ما باید آن را باز کنید به زودی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

خواه رئیس جمهور خود را تایید کرد دولت برنامه ای برای باد کردن کاخ سفید را coronavirus نیروی کار به عنوان آن را در یک مرحله جدید پس از همه گیر.

از بیخ و بن تور

پرسید: اگر او را دریافت coronavirus واکسن به عنوان به زودی به عنوان یکی از توسعه یافته مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او را, اما همچنین ممکن است تصمیم به صورتی که تلقی می شد بهتر برای کشور است.

"اگر وجود دارد یک واکسن و آنها از من خواست برای اولین بار در خط, من می خواهم برای اولین بار در خط و یا من می خواهم به گذشته در خط و یا من نمی خواهد آن را در همه آنچه که بهترین برای کشور" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

محل تهمت اولین سفر به خارج از واشنگتن در هفته بود و تصادفی نیست.

مغلوب ساختن پیشی جستن برنده آریزونا در انتخابات 2016 برابر دموکرات نامزد ریاست جمهوری و وزیر سابق امور خارجه هیلاری کلینتون اما نظر سنجی ها نشان می دهد او در حال حاضر انتهایی presumptive 2020 دموکراتیک نامزد سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن در جنوب غربی کشور.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب