مغلوب ساختن پیشی جستن پلوسی در مواجهه بیش از مؤتلفه آثار

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز چهارشنبه رد یک تغییر به پایگاه های نظامی آمریکا پس از جنگ داخل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 خرداد 1399

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز چهارشنبه رد یک تغییر به پایگاه های نظامی آمریکا پس از جنگ داخلی مؤتلفه رهبران هل دادن به عقب بر فشار به خلاص شدن از شر اماکن عمومی از آثار تاریخی ارج نهادن به هنگامی که طرفدار برده داری در جنوب.

تبلیغات

"این به یاد ماندنی و بسیار قدرتمند پایگاه را تبدیل به بخشی از یک merican میراث فرهنگی و سابقه پیروزی, پیروزی و آزادی" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک صدای جیر جیر.

"دولت من حتی نمی خواهد در نظر گرفتن تغییر نام این شکوه و افسانه تاسیسات نظامی. تاریخ ما به عنوان بزرگترین کشور در جهان را نمی توان با دستکاری," او نوشت.

"احترام نظامی ما!"

اهمیت داده شده توسط مغلوب ساختن پیشی جستن به نگه داشتن پایگاه های مانند فورت براگ در کارولینای شمالی به عنوان آنها شد و افزود: با تصمیم وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany برای خواندن از صدای جیر جیر و به چاپ نسخه ای از آن را برای کاخ سفید به خبرنگاران گفت.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید McEnany می گوید هیچ به تغییر نام پایگاه نظامی

او به نام فشار برای تغییر یک "مطلق غیر استارتر."

تقاضا برای تغییر نام چنین تاسیسات جمع آوری شده شتاب در پی تظاهرات گسترده در سراسر آمریکا علیه خشونت پلیس و نژادپرستی علیه آمریکایی های آفریقایی تبار.

ده پایگاه تجلیل ژنرال از secessionist جنوبی که از دست داد جنگ داخلی و مبارزه خود را برای حفظ برده داری در کانون توجه است. آنها عبارتند از معروف فورت براگ فورت هود در تگزاس و Fort Benning در گرجستان است.

خشم از قدرتهای جهانی نیز متمرکز بر مجسمه جنوبی جنگ داخلی قهرمانان به کنفدراسیون پرچم و بیشتر به تازگی مجسمه اکسپلورر کریستف کلمب که باز آمریکا برای حل و فصل اروپا.

یک مجسمه هدایتگر سر بریده شد در بوستون, پلیس گفت:. یکی دیگر از سرنگون شد در ویرجینیا.

حملات مشابه در مجسمه از چهره های تاریخی دیده توسط فعالان به عنوان جشن نژاد پرستی و برده داری صورت گرفته در انگلیس و بلژیک.

در روز چهارشنبه ما مجلس نانسی پلوسی گفت: 11 مجسمه مؤتلفه سربازان و یا مقامات باید از ایران.

"آثار تاریخی به مردانی که حمایت از ظلم و ستم و بربریت برای رسیدن به چنین سادگی نژادپرستانه پایان یک چیز عجیب و غریب بی حرمتی به این آرمان" از آمریکا به دموکراسی و آزادی نماینده دموکرات در کنگره نوشت: به گزارش دیدبان آمریکا به نقل از کمیته.

"خود مجسمه ادای احترام به نفرت, نمی, میراث" پلوسی اضافه شده است. "آنها باید برداشته شود."

نه قهرمانان ؟

وزیر دفاع علامت Esper نشان داده بود در اوایل این هفته که او می تواند حداقل به یک "دو حزبی بحث" بر پایه تغییر نام.

نیروی دریایی در ضمن گفت که آن outlawing مؤتلفه پرچم -- هنوز هم محبوب در ایالات جنوبی -- روی تمام کشتی های خود را و دیگر امکانات.

"منظور است که به منظور اطمینان از واحد انسجام حفظ نظم و انضباط و رعایت نیروی دریایی ارزش های اصلی از افتخار و شجاعت و تعهد" دریاسالار مایکل Gilday گفت.

روز چهارشنبه سهام-مسابقات اتومبیل رانی شرکت نسکار اعلام کرد آن را بیش از حد شد ممنوعیت مؤتلفه پرچم زیرا آنها اجرا "بر خلاف تعهد ما به ارائه یک استقبال و فراگیر محیط زیست است."

منطق به مغلوب ساختن پیشی جستن اعلامیه که جنوب ژنرال' نام نمایندگی ما "برد" عادت شده است مورد سوال با توجه به اینکه مؤتلفه رهبران شکست خورده بودند در جنگ ویرانگر شورش علیه کشور است که امروز ارتش خدمت می کند.

بازنشسته ارتش و رئیس سابق سازمان سیا دیوید پترائوس که خود آموزش دیده و چندین بار در فورت براگ به نام ژنرال "خائن."

"طنز از آموزش در پایگاه نام برای کسانی که در زمان دست به اسلحه در برابر ایالات متحده و برای حق به بردگی دیگران غیر قابل اجتناب است," او نوشت: در یک قطعه منتشر شده در مجله آتلانتیک در روز سه شنبه.

علاوه بر این "بسیاری از مؤتلفه ژنرال برای آنها ما پایگاه نامگذاری شد undistinguished اگر نه بی کفایت, میدان جنگ, فرماندهان," او گفت:.

چه کس دیگری می شود ممنوع ؟

McEnany گفت که تهمت می بیند و این موضوع به عنوان یک شهروند محافظه کار شکایت علیه تلاش برای به چالش کشیدن طولانی بلامنازع views تاریخ آمریکا از جمله میراث دردناک میشوند.

"جایی که شما رسم خط در اینجا?" او پرسید: مثال احترام اوایل ما رئیس جمهور بودند که صاحبان برده است-هر چند طولانی قبل از جنگ داخلی مبارزه بود تا تصمیم بگیرد که آیا این عمل باید ادامه یابد یا نه.

"باید جورج واشنگتن و توماس جفرسون و جیمز مدیسون پاک شود از تاریخ پرسید: همچنین آوردن تصمیم HBO حداکثر به طور موقت حذف 1939 جنگ داخلی در رمان "بر باد رفته" از آن جریان.

با توجه به McEnany, تغییر نام پایگاه خواهد بود unpatriotic داده شده است که آنها شده اند به چوب بست و زمینه را برای بسیاری از ما استقرار ارتش و جنگ.

"نشان می دهد که این قلعه بودند به نحوی ذاتا نژادپرستانه و نام خود را نیاز به تغییر کامل بی احترامی به مردان و زنان" که مستقر شده او گفت:.

کریستف کلمب مجسمه قطع

گروهی از معترضان پایین کشیده مجسمه ایتالیایی اکسپلورر کریستف کلمب در Saint Paul, Minnesota, در روز پنج شنبه.

10-پای مجسمه برنزی کشیده شد از آن گرانیت پایه توسط چند ده نفر به رهبری یک مینه سوتا مبتنی بر بومی آمریکایی فعال در خارج از وزارت امور خارجه کنگره مستند توسط عکاسان خبری و تلویزیون دوربین اپراتورهای.

"آن چیزی که برای انجام مناسب و زمان مناسب آن بود به آن را انجام دهد" فعال مایک Forcia گفت: عصر ایران.

بومی فعالان آمریکایی به مدت طولانی در اعتراض به تجلیل کلمبوس و گفت که خود را اعزامی به آمریکا منجر به استعمار و نسل کشی از اجداد خود.

Saint Paul همسایگان مینیاپولیس و این دو معمولا به عنوان شهرهای دوقلو.

Forcia گفت: او توصیه شده بود که توسط مینه سوتا دولت سپاهی که او می تواند انتظار می رود به دستگیر می شود در روزهای آینده و با اتهام جنایی نابودی است. یک شهر خدمه حذف مجسمه که شکسته شد در پایه.

با توجه به وب سایت کنگره این اثر تاریخی ایجاد شده توسط مجسمه ساز کارلو Brioschi و اختصاص داده شده در سال 1931 به عنوان یک هدیه به شهرستان از آمریکایی های ایتالیایی در مینه سوتا است.

روز سه شنبه یک بنای تاریخی به کلمبوس بنا در ریچموند, ویرجینیا در سال 1927 تخریب شد و پرتاب به یک دریاچه است. در ساعات اولیه روز شنبه در بوستون سر یک مجسمه اکسپلورر حذف شد و شکسته.

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن