مغلوب ساختن پیشی جستن تظاهرات علیه ضد نژادپرستی تظاهرات به دنبال 'بدنام' قهرمانان

صادر شده در: 04/07/2020 - 07:10ویرایش: 04/07/2020 - 07:10 رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در جمعه بر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 تیر 1399

صادر شده در: ویرایش:

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در جمعه برافراشته در برابر "اوباش خشمگین" است که سعی کردم به پاره کردن مجسمه از رهبران مؤتلفه و دیگر چهره های تاریخی, هشدار هزاران نفر از هواداران در کوه راشمور که معترضان در تلاش بودند برای پاک کردن تاریخ ایالات متحده است.

تبلیغات

در یک روز زمانی که هفت کشور ایالات متحده ارسال شده تعداد رکورد جدید COVID-19 موارد همه گیر رسیده مغلوب ساختن پیشی جستن دایره درونی. Kimberly Guilfoyle ارشد کمپین رسمی و دوست دختر Donald Trump Jr., آزمایش مثبت در داکوتای جنوبی قبل از این رویداد با توجه به سرجیو Gor یک مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین رسمی. مغلوب ساختن پیشی جستن جونیور را آزمایش کرده است منفی Gor گفت.

این رویداد جلب 7,500 مردم محکم بسته بندی شده به یک سالن آمفی تئاتر. بسیاری از نمی پوشیدن ماسک هجوم مشاوره عمومی-بهداشت مقامات که خواست آمریکایی ها برای جلوگیری از اجتماعات بزرگ به سرعت گسترش COVID-19.

صحبت های زیر معروف برجسته است که به تصویر می کشد چهار رئیس جمهور ایالات متحده تهمت هشدار داد که تظاهرات بیش از نابرابری نژادی در جامعه آمریکا را تهدید پایه های سیاسی در ایالات متحده سیستم.

"اشتباه نکنید این جناح چپ انقلاب فرهنگی طراحی شده است برای سرنگونی انقلاب آمریکا," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

"فرزندان ما در حال تدریس در مدرسه به نفرت کشور خود," او اضافه شده است.

مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که ایجاد یک "باغ ملی آمریکا Heros" که او به عنوان یک بزرگ, هوای آزاد, پارک شامل مجسمه "بزرگترین آمریکایی است که تا کنون زندگی می کردند." او از ارائه جزئیات بیشتر.

در سراسر کشور ناآرامی های پس از مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که در بازداشت پلیس در مینیاپولیس معترضان در چندین شهر را تخریب مجسمه های مؤتلفه ژنرال که رهبری شورش علیه دولت ایالات متحده در طول یک 1861-65 جنگ داخلی.

معترضان در یک نمونه ناموفق سعی در پایین کشیدن مجسمه ایالات متحده از رئیس جمهور اندرو جکسون در خارج از کاخ سفید است. جکسون شناخته شده به سیاست های پوپولیستی متعلق به بردگان و مجبور هزاران نفر از آمریکایی های بومی از خانه های خود.

'عصبانی اوباش در حال انداختن یک موج جرم و جنایت خشونت آمیز'

"عصبانی اوباش در حال تلاش برای پاره کردن مجسمه از بنیانگذاران ما محو کردن ما مقدس ترین بنای یادبود و از بند باز کردن یک موج جرم و جنایت خشونت آمیز در شهرهای ما," او گفت:.

تهمت مخالفت با طرح های پیشنهادی برای تغییر نام آمریکا و پایگاه های نظامی که به نام مؤتلفه ژنرال و قول داد مجازات های خشن برای افرادی که آسیب مجسمه.

شب برنامه رسمی رویداد کمپین اما مغلوب ساختن پیشی جستن سخنان لمس بر روی کلید کمپین تم به معنای انرژی سیاسی خود را پایه پیش از نوامبر. 3 انتخابات.

"جدید وجود دارد چپ فاشیسم است که خواسته های مطلق و وفاداری. اگر شما از آن صحبت می کنند زبان انجام آن آداب تلاوت آن مانتراها و به دنبال آن فرمان پس از آن شما خواهد بود سانسور, تبعید, لیست سیاه, آزار و اذیت و مجازات شوند. نمی خوای به ما رخ می دهد," او گفت:.

کوه راشمور که به تصویر می کشد جمهور ایالات متحده آمریکا جورج واشنگتن و توماس جفرسون تئودور روزولت و آبراهام لینکلن به میزبانی نمی, آتش بازی منظره از سال 2009 به دلیل نگرانی های زیست محیطی.

مغلوب ساختن پیشی جستن حمایت برای از سرگیری صفحه نمایش و دولت می گوید: اطراف سیاه تپه جنگل ملی است "به دست آورد قدرت" پس از آن که آتش بازی فن آوری های پیشرفته است.

بومی آمریکا معترضان دستگیر شدند و پس از مسدود کردن جاده به داکوتای جنوبی نقطه عطفی با توجه به تصویری livestreamed در رسانه های اجتماعی. آنها را مورد انتقاد مغلوب ساختن پیشی جستن بازدید برای افزایش خطر گسترش COVID-19 و برای جشن استقلال آمریکا در منطقه است که مقدس است به آنها.

داکوتای جنوبی یک استوار جمهوریخواه دولت است و آمار به عنوان سخت به عنوان کشورهای دیگر توسط COVID-19 اما موارد پنینگتون در شهرستان که در آن کوه راشمور واقع شده اند بیش از دو برابر در ماه گذشته است.

مغلوب ساختن پیشی جستن برگزار خواهد شد یکی دیگر از جشن ژوئیه 4 تعطیلات روز شنبه در واشنگتن است.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب