مغلوب ساختن پیشی جستن نشانه لایحه تهدید چین تحریم آزار و اذیت مسلمانان اویغوری

صادر شده در: 17/06/2020 - 23:51بروز رسانی: 17/06/2020 - 23:51 چین تهدید به اقدامات تلافی جویانه پس از رئیس ج

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

چین تهدید به اقدامات تلافی جویانه پس از رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن امضا قانون در روز چهارشنبه خواستار تحریم بیش سرکوب چین Uighurs به عنوان گزیده ای از یک کتاب توسط خود سابق مشاور امنیت ملی اتهام او تا به حال تایید شده از جرم خود بازداشت.

تبلیغات

این لایحه که کنگره با تصویب تنها یک "نه" رای در نظر گرفته شده برای ارسال چین یک پیام قوی در حقوق بشر توسط الزامی تحریم علیه کسانی که مسئول سرکوب اعضای چین اقلیت مسلمان.

سازمان ملل متحد تخمین می زند که بیش از یک میلیون مسلمان شده اند بازداشت شده در اردوگاه در منطقه سین کیانگ. وزارت امور خارجه ایالات متحده متهم کرده است مقامات چینی از معرض مسلمانان به شکنجه و سوء استفاده "و تلاش برای در واقع پاک کردن فرهنگ خود و دین خود را."

چین را انکار می کند بدرفتاری و می گوید: اردوهای ارائه آموزش های حرفه ای.

مغلوب ساختن پیشی جستن امضا این لایحه به عنوان وزیر امور خارجه مایک Pompeo برگزار شد اولین بار او را چهره به چهره ملاقات از سال گذشته با چین بالا دیپلمات یانگ Jiechi.

مغلوب ساختن پیشی جستن صدور امضای بیانیه ای که برخی از این لایحه مورد نیاز ممکن است خود را محدود قانون اساسی قدرت به انجام دیپلماسی تا او را از نظر آنها به عنوان مشاوره اجباری نیست.

تهمت نیست برگزاری مراسم به مناسبت امضای خود را که به عنوان روزنامه منتشر شده گزیده ای از کتاب جدید خود سابق مشاور امنیت ملی, Bolton.

در میان دیگر اتهامات این کتاب می گوید: تهمت به دنبال رئیس جمهور چین را برای کمک به پیروزی مجدد در طول یک بسته-درب 2019 نشست و تهمت یازدهم گفت: باید پیش با ساخت اردوگاه ها در سین کیانگ.

کاخ سفید بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

به اویغوری قانون برای اولین بار خواستار تحریم یک عضو از چین قدرتمند دفتر سیاسی سین کیانگ را حزب کمونیست وزیر چن Quanguo به عنوان مسئول "نقض فاحش حقوق بشر است."

همچنین در ایالات متحده شرکت های فعال در سین کیانگ را به گام برای اطمینان از آنها را با استفاده از قطعات ساخته شده با کار اجباری.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن