تهمت و تهدید برای ما ارسال نیروهای فدرال به بیشتر دموکرات' شهرستانها

صادر شده در: 21/07/2020 - 01:49 رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز دوشنبه گفت که او ارسال خواهد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 تیر 1399

صادر شده در:

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز دوشنبه گفت که او ارسال خواهد اجرای قانون به بیشتر شهرهای ایالات متحده به عنوان یک فدرال سرکوب ضد نژادپرستی تظاهرات در اورگان با بینام و اتومبیل و ناشناس نیروهای خشم مردم در سراسر کشور است.

تبلیغات

مغلوب ساختن پیشی جستن یک جمهوری خواه اشاره کرد نیویورک, شیکاگو, فیلادلفیا, دیترویت, Baltimore و اوکلند, کالیفرنیا, به عنوان مکان هایی برای ارسال فدرال عوامل اشاره شهرها شهرداران بودند "لیبرال دموکرات." شهردار شیکاگو لری Lightfoot اغلب انفجار مغلوب ساختن پیشی جستن در توییتر.

"ما در حال ارسال اجرای قانون" مغلوب ساختن پیشی جستن در جمع خبرنگاران در کاخ سفید. "ما نمی توانیم اجازه دهید این اتفاق می افتد به شهرستانها."

دولت و رهبران محلی در اورگان و همچنین اعضای کنگره نامیده اند تهمت به حذف Department of Homeland Security, راز نیروهای پلیس از پورتلند اورگان پس از ویدئوها نشان داد ناشناس فدرال پرسنل گرد کردن مردم و دستگاه های همزن آنها را در ماشین با اجسام حجم.

"نه تنها من اعتقاد او قانون شکن است اما او نیز به خطر انداختن زندگی Portlanders," شهر, شهردار, Ted ویلر توییتی داشتن قبلا به نام فدرال حضور "تئاتر سیاسی" در انتخابات سال است.

مغلوب ساختن پیشی جستن انتهایی در نظر سنجی های پشت دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن در ماه ژوئن اعلام کرد خود را "رئيس جمهور از قانون و نظم" و تهدید به ارسال نظامی ایالات متحده به شهرستانها گاهی اوقات پس از تظاهرات خشونت و غارت در پی آفریقایی آمریکایی جورج فلوید مرگ در بازداشت پلیس در مینیاپولیس.

ماموران فدرال در هفته گذشته شروع به ترک خوردگی در پورتلند تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند با استفاده از گاز اشک آور برای دفاع از ساختمان های فدرال و در نظر گرفتن برخی از فعالان را بازداشت و بدون توضیح.

"آنها با شتاب بسیاری از مردم و زندان رهبران. این آنارشیست" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: ماموران فدرال فرستاده شده به لحاظ تاریخی لیبرال شهرستان به سرکوب اغلب تنک و تظاهرات.

با وجود اعتراض ملی بیش از این تاکتیک وزارت امنیت داخلی (DHS) مقامات روز دوشنبه گفتند که نه پایین و نه عذر خواهی.

ایالت اورگان و اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا شکایت کرد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به صورت غیرقانونی بازداشت اورگان ساکنان و برخی از جمهوری خواهان صحبت کردن در برابر تاکتیک های آن در روز دوشنبه است.

"وجود دارد هیچ جایی برای نیروهای فدرال و یا ناشناس ماموران فدرال گرد کردن مردم در اراده ایم" سناتور رند پل از کنتاکی.

شیکاگو تریبیون گزارش داد که امنیت شد برنامه ریزی برای استقرار حدود 150 نمایندگی در شهرستان های این هفته که در آن پلیس از یک مجسمه درگیری با معترضان در روز جمعه.

DHS بلافاصله پاسخ به درخواست های اضافی برای نظر.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب