ترکیه حرکت سربازان در برابر اهداف کردی در شمال عراق

صادر شده در: 17/06/2020 - 14:10ویرایش: 17/06/2020 - 14:10 ترکیه روز چهارشنبه گفت این airlifted سربازان برای

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

ترکیه روز چهارشنبه گفت این airlifted سربازان برای یک مرزی عملیات زمینی علیه ترکیه و شورشیان کرد را در شمال عراق شده هوابرد-و-زمین توهین آمیز توسط آنکارا در داخل خاک عراق.

تبلیغات

حمله به منطقه مرزی از Haftanin برخی از 15 کیلومتر (9 مایل) از مرز ترکیه و عراق راه اندازی شده بود زیر شدید آتش توپخانه به منطقه گفت: وزارت دفاع در آنکارا.

این عملیات توسط نیروهای تکاور است که با حمایت جنگنده های, حمله هلیکوپتر و توپخانه و مسلح و غیر مسلح هواپیماهای بدون سرنشین با توجه به این وزارتخانه در بیانیه ای که در توییتر. آن را نمی گویند که چگونه بسیاری از نیروهای درگیر هستند.

ترکیه به طور منظم حمل هوایی و حملات زمینی علیه قانونى حزب کارگران کردستان یا پ. ک. ک که در آن می گوید: حفظ پایگاه های خود در شمال عراق است. چهارشنبه اول شناخته شده موجود در هوا و زمین حمله.

ترکیه در دفاع از خود گذشته عملیات به شمال عراق گفت: نه دولت عراق و نه منطقه ای کردستان عراق دولت عمل کرده اند به حذف شورشیان پ. ک. ک که گفته استفاده از خاک عراق به مرحله حمله به ترکیه است.

وزارت گفت: عملیات لقب عملیات پنجه ببر شرح زیر است: "افزایش آزار و اذیت و تلاش برای حمله به" پایگاه نظامی و یا پایگاه های خود در ترکیه است. آن گفت: نیروهای ترکیه را هدف دیگر "ترور" گروه در منطقه, اما نام آنها و به اشتراک گذاشته شده ویدئوها از وزیر دفاع Hulusi Akar نظارت بر ماموریت در یک مرکز فرماندهی در آنکارا.

توسعه آمد روز پس از ترکیه راه اندازی یک عملیات در منطقه که با وزارت دفاع گفت: آمار مشکوک به اهداف پ. ک. ک در مکان های مختلف در عراق را در شمال از جمله سنجار و هدفمند 81 شورشی مخفیگاه.

یک مقام نظامی گفت که این عملیات آغاز شد و با واحد توپخانه هدف قرار دادن برخی از 150 مظنون به مواضع پ. ک. ک شد و به دنبال آن یک حمله هوایی مربوط به F-16s هواپیماهای بدون سرنشین و حمله هلیکوپتر.

برخی از کماندوهای عبور از مرز زمین در حالی که واحد های دیگر منتقل شدند و توسط هلیکوپتر. نیروهای نظامی بود شروع به وارد کردن پ. ک. ک مخفیگاه در Haftanin رسمی گفت: ارائه اطلاعات خواست نامش فاش نشود در خط با دولت قوانین.

حقوق بر اساس قوانین بین المللی'

آن را روشن کنید اگر آخرین حمله را هدف قرار دادن منطقه سنجار که در آن دولت ترکیه می گوید تبدیل به یک پایگاه جدید برای فرماندهان پ. ک. ک. یک تصویری ارائه شده توسط ترکیه وزارت دفاع نشان داد Akar پرداختن به کماندوهای می گویند آنها "خواهد شد در تاریخ یک بار دیگر."

"ترکیه همچنان به مبارزه خود علیه تروریست ها با استفاده از حقوق بر اساس قوانین بین المللی گفت:" عمر چلیک معاون رئیس جمهور رجب طیب اردوغان در حزب حاکم است.

بغداد احضار آنکارا, سفیر عراق, Fatih Yildiz روز سه شنبه در اعتراض به ترکیه تپش از اهداف پ. ک. ک در شمال عراق را نیمه مستقل کردی در منطقه است.

پ ک ک به رهبری یک دهه شورش در ترکیه عمدتا کردنشین جنوب شرقی منطقه است. آن است که به عنوان یک سازمان تروریستی توسط ترکیه و ایالات متحده و اتحادیه اروپا است. این درگیری منجر به از دست دادن ده ها هزار نفر زندگی می کند پس از آن در سال 1984 آغاز شده.

ترکیه شروع به گسترش آن رد پای نظامی در عراق در تابستان گذشته در شدید عملیات علیه پ. ک. ک به اهداف زیر 17 جولای ترور عثمان کوز در شمال عراق شهر مسکو. کوز کار کرده و کنسولگری ترکیه وجود دارد و آنکارا سرزنش پ. ک. ک خود را برای کشتن.

مقامات ترکیه گفته اند که این عملیات باید با تمرکز بر برش تامین خطوط و مسیرهای حمل و نقل اتصال پ. ک. ک در ترکیه و عراق است.

حضور شورشیان پ. ک. ک به ارمغان آورده ناراحتی به سران کردستان عراق, مقامات, با یک مقام رسمی گفت: مناطقی که پ. ک. ک عنوان "زمین بدون انسان." او در خواست نامش فاش نشود به بحث در مورد این عملیات است.

کوه Sheikhmous است PKK official بود که در عراق northern Kurdish منطقه در روز سه شنبه به انتقاد از دولت عراق برای گرفتن قوی تر اقدام علیه ترکیه قاچاق اسلحه ،

ضمن محکوم کردن این عمل و در نظر گرفتن آن در برابر منافع مردم" او گفت:. "پیام ما به دولت عراق است که باید آن را تحمل نمی کند این دخالت در حاکمیت عراق است."

(AP)



v.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن