بیست و شش دستگیر و در فرانسه و بلژیک بیش از ویتنام مهاجر کامیون مرگ و میر

صادر شده در: 27/05/2020 - 15:14Modified: 27/05/2020 - 15:15 پلیس در بلژیک و فرانسه روز چهارشنبه اعلام کرد دس

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

پلیس در بلژیک و فرانسه روز چهارشنبه اعلام کرد دستگیری 26 نفر مظنون به قاچاق انسان در مرگ و میر ناشی از 39 ویتنامی مهاجران که شد در یخچال کامیون در بریتانیا در سال گذشته است.

تبلیغات

مقامات قضایی گفت: یک سری از صبح زود حملات صورت گرفت به طور همزمان در بلژیک و فرانسه در روز سه شنبه به عنوان بخشی از دو تحقیقات حقوقی.

یک پرس و جو راه اندازی شد پس از تحقیقات مربوط به مرگ و میر ناشی از 39 مهاجران در بر داشت در ماه اکتبر در داخل یک کامیون کانتینر یخچال بود که بريدن به انگلستان است.

پلیس تحقیق در این مورد یافت 31 نر و هشت قربانیان زن بودند همه از ویتنام و در محدوده سنی 15 تا 44 از جمله سه افراد زیر سن قانونی.

پلیس گفت: مهاجران درگذشت از ترکیبی از کمبود اکسیژن و گرمای بیش از حد در یک فضای محصور شده است. قربانیان آمد از فقیر روستاها در ویتنام و اعتقاد به پرداخت قاچاقچیان به آنها را در این سفر مخاطره آمیز به زندگی بهتر در خارج از کشور.

ماه گذشته راننده کامیون التماس کرد گناه را به قتل نفس در لندن دادگاه.

در بلژیک فدرال عمومی دادستانی گفت: این تحقیقات به سرعت ایجاد مسیر گرفته شده توسط قربانیان قبل از آنها به کامیون و گفت: برخی از آنها باقی مانده بود در بلژیک قبل از خروج خود را.

روز سه شنبه پلیس بزرگ عملیات سازماندهی شده بود با یک مرزی بررسی تیم هماهنگ اتحادیه اروپا crime agency معنای آن است که شامل بلژیک, فرانسه, انگلستان و ایرلند.

دفتر دادستان پاریس گفت: 13 نفر دستگیر و در فرانسه مظنون به گرفتن بخشی در یک سازمان جنایی بود که مسکن و حمل و نقل چند ده مهاجران از آسیای جنوب شرقی هر روز برای چند ماه.

شانزده جستجوهای صورت گرفت روز سه شنبه در بروکسل در منطقه از جمله در خانه های امن که منجر به دستگیری 11 شهروندان ویتنامی و دو مراکشی. پنج تن از آنها متهم شده اند با مهاجر قاچاق کالا و ارز با تشدید شرایط متعلق به یک سازمان جنایی و جعل.

معنای آن گفت: پنج مهاجران بودند در بلژیک شد ،

مشکوک قاچاقچیان به 15 سال زندان و جریمه نقدی تا 150.000 یورو ($162,000) در شناسایی قربانی.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن