توییتر پنهان تهمت صدای جیر جیر در مینیاپولیس ناآرامی برای 'ستایش خشونت'

صادر شده در: 28/05/2020 - 22:44ویرایش: 28/05/2020 - 22:45 توییتر متصل سلب به یک صدای جیر جیر توسط رئیس جمهور

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

توییتر متصل سلب به یک صدای جیر جیر توسط رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ناآرامی ها در مینیاپولیس در روز جمعه گفت: این شکست قوانین خود را در "ستایش خشونت" ساعت پس از رئیس جمهوری یک فرمان اجرایی را امضا هدف قرار دادن رسانه های اجتماعی غول حمایت های حقوقی.

تبلیغات

"...این اراذل و اوباش هستند dishonoring حافظه جورج فلوید, و من نمی خواهد اجازه دهید که اتفاق می افتد. فقط صحبت کرد و به فرماندار Tim Walz و به او گفت که نظامی است با او تمام راه را. هر گونه مشکل و ما فرض را بر کنترل اما زمانی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود. با تشکر از شما!" مغلوب ساختن پیشی جستن صدای جیر جیر به عنوان خوانده شده.

مغلوب ساختن پیشی جستن پیام در حال حاضر می توان به عنوان خوانده شده تنها پس از کلیک کردن بر روی یک توجه کنید که می گوید: "این صدای جیر جیر نقض توییتر قوانین مورد ستایش خشونت است. اما توییتر تعیین کرده است که آن را ممکن است در منافع عمومی برای صدای جیر جیر به در دسترس باقی می ماند."

در یک موضوع توییتر گفت: آن گرفته شده بود اقدام "در جهت منافع جلوگیری از دیگران از بودن الهام به ارتکاب اعمال خشونت آمیز". مردم هنوز هم "قادر به پاسخ با نظر اما نمی خواهد بود قادر به پاسخ یا پاسخ آن است."

توییتر عمل آمد و تنها چند ساعت پس از مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که قانون است که ممکن است ضایعات و یا تضعیف یک قانون است که محافظت شرکت های اینترنتی از جمله Twitter و Facebook در یک تلاش فوق العاده ای برای تنظیم سیستم عامل رسانه های اجتماعی که در آن او مورد انتقاد قرار گرفته است.

این قانون پیشنهادی است که بخشی از یک فرمان اجرایی تهمت امضا شده در روز پنج شنبه بعد از ظهر. مغلوب ساختن پیشی جستن به حال حمله توییتر برای برچسب زدن خود توییتهایی دربارهی ادعاهای بی اساس تقلب در مورد پست الکترونیکی-در رای گیری با یک هشدار باعث خوانندگان به واقعیت-بررسی پست.

تهمت می خواهد به "حذف و یا تغییر" ارائه یک قانون شناخته شده به عنوان بخش 230 که سپر اجتماعی در شرکت های رسانه ای از مسئولیت مطالب ارسال شده توسط کاربران خود را.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: دادستان کل آمریکا ویلیام Barr آغاز خواهد شد پیش نویس قانون "بلافاصله" به تنظیم رسانه های اجتماعی شرکت ها.

Washington DC خبرنگار Kethevane Gorjestani در مغلوب ساختن پیشی جستن v توییتر

روز چهارشنبه گزارش رویترز کاخ سفید به طرح اصلاح بخش 230 بر اساس یک نسخه از پیش نویس یک فرمان اجرایی که به گفته کارشناسان بعید است که برای زنده ماندن نظارت قانونی است. نسخه نهایی این منظور منتشر شده در پنج شنبه تا به حال هیچ تغییرات عمده ای به جز این پیشنهاد برای قوانین فدرال.

"آنچه که من فکر می کنم ما می توانیم بگوییم این است که ما در حال رفتن به تنظیم آن را" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: قبل از ثبت سفارش.

"من شده است به نام دموکرات ها که می خواهید برای انجام این کار من فکر می کنم شما احتمالا می تواند یک دو حزبی وضعیت گفت:" جمهوری خواه مغلوب ساختن پیشی جستن که در حال اجرا است برای انتخاب مجدد در ماه نوامبر.

توییتر به نام سفارش "یک ارتجاعی و سیاسی رویکرد به یک نقطه عطفی قانون" و گفت: تلاش برای تضعیف بخش 230 خواهد "تهدید آینده آنلاین سخنرانی."

یک سخنگوی گوگل گفت: به منظور صدمه خواهد "اقتصاد آمریکا" در حالی که یک Facebook گفت: این امر تشویق سیستم عامل به سانسور هر چیزی که ممکن است توهین به هر کسی."

مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش برای 'ترساندن اجبار, ترساندن, گول زدن'

سفارش به عنوان نوشته شده است, تلاش برای دور زدن کنگره و دادگاه در کارگردانی تغییرات به تاسیس تفاسیر از بخش 230. آن را نشان دهنده آخرین تلاش خود را برای استفاده از این ابزار از ریاست جمهوری به زور به شرکت های خصوصی برای تغییر سیاست هایی که او معتقد است نه مطلوب برای او.

"در نظر ریاست جمهوری تلاش برای محدود کردن تصحيح انتقادی در مورد خود من فکر می کنم یکی را برای رفتن به فتنه عمل 1798 - که ساخته شده آن را غیر قانونی می گویند غلط همه چیز در مورد رئیس جمهور و برخی دیگر از مقامات دولتی - برای پیدا کردن یک حمله ظاهرا ریشه در قانون توسط رئیس جمهور در هر نهاد که نظرات و یا چاپ نظرات در مورد مسائل عمومی و مردم" گفت: متمم اول قانون اساسی وکیل فلوید آبرامز.

جک foster family chiro یک دانشگاه ییل قانون اساسی استاد گفت: "رئیس جمهور در تلاش است به ترساندن اجبار, ترساندن, گول زدن رسانه های اجتماعی شرکت ها به او به تنهایی و نه آنچه توییتر به تازگی انجام داده به او."

مغلوب ساختن پیشی جستن که با استفاده از توییتر تقریبا هر روز برای ترویج سیاست های خود و توهین مخالفان خود را به مدت طولانی بدون ادعا شواهدی که سایت مغرضانه به نفع دموکرات ها. او و حامیان او را وارد همان اتهامات بی اساس علیه Facebook, که برگ برنده را در انتخابات ریاست جمهوری استفاده می کند به شدت به عنوان یک تبلیغات خودرو.

در روز پنج شنبه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: وجود دارد هیچ چیز او را به جای انجام این کار از پاک کردن حساب توییتر خود, اما او تا به حال به نگه داشتن آن به منظور دور زدن را فشار دهید و دریافت نسخه خود را از حوادث به میلیون ها نفر از پیروان.

او در زمان به توییتر دوباره پنج شنبه شب به بازیگران شک در سراسر رای گیری از طریق پست به tweeting عمل منجر به "تقلب گسترده و سوء استفاده" و "پایان ما بزرگ حزب جمهوری خواه."

حمایت از بخش 230 شده اند به دلایل مختلف از قانونگذاران از جمله بزرگ با تکنولوژی منتقد سناتور جاش هالی. منتقدان استدلال می کنند که آنها را به شرکت های اینترنتی رایگان عبور بر روی چیزهایی مانند سخنرانی نفرت و محتوا است که پشتیبانی از سازمانهای تروریستی.

رسانه های اجتماعی شرکت ها را تحت فشار بوده است از بسیاری از جاها هر دو در ایالات متحده و کشورهای دیگر به کنترل بهتر اطلاعات غلط و مضر محتوا در خدمات خود را.

توییتر اجرایی جک دورسی گفت: در وب سایت این شرکت اواخر روز چهارشنبه که رئیس جمهور توييتها "ممکن است گمراه کردن مردم به فکر آنها نمی نیاز به ثبت نام برای دریافت رای گیری. قصد ما این است که برای اتصال نقطه از اظهارات متناقض و نمایش اطلاعات در اختلاف بنابراین مردم می توانند قضاوت کنند."

پس از برچسب زدن مغلوب ساختن پیشی جستن, توییت, توییتر همچنان به اضافه کردن واقعیت-چک کردن و دستکاری رسانه " برچسب بر روی صدها نفر از دیگر توییتهایی.

ما مجلس نانسی پلوسی به نام مغلوب ساختن پیشی جستن منظور برنامه ریزی شده "ظالمانه" و "انحراف" از coronavirus بحران است.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن