توییتر بررسی نقض بالا مشخصات حساب توسط هکرها

صادر شده در: 16/07/2020 - 00:29Modified: 16/07/2020 - 00:39 توییتر در حال بررسی یک هک عظیم است که در آن با م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

توییتر در حال بررسی یک هک عظیم است که در آن با مشخصات بالا کاربران از Elon Musk به جو بایدن به حال حساب خود را از ربوده شده توسط scammers که این شبکه اجتماعی معتقد است هدفمند کارکنان خود را برای به دست آوردن دسترسی به سیستم های داخلی.

تبلیغات

پست ها در تلاش برای گول زدن مردم به ارسال هکرها به cryptocurrency بیت کوین بودند توییتی توسط حساب رسمی اپل, Uber, Kanye West, بیل گیتس, باراک اوباما و بسیاری دیگر در روز چهارشنبه.

"ما شناسایی چیزی که ما باور به یک هماهنگ حمله مهندسی اجتماعی توسط افرادی که با موفقیت هدفمند برخی از کارکنان با دسترسی به سیستم های داخلی و ابزار" توییتر گفت.

"آنها با استفاده از این دسترسی به کنترل بسیاری از بسیار قابل مشاهده... حساب" شرکت در گفت و اضافه کرد که آن را در دست بررسی "دیگر چه فعالیت های مخرب ممکن است آنها را به انجام و یا اطلاعات آنها ممکن است قابل دسترسی است."

جعلی نوشته است که تا حد زیادی حذف شده گفت: مردم تا به حال 30 دقیقه به ارسال $1,000 در بیت کوین به منظور دریافت دو برابر در بازگشت.

در مجموع 12.58 بیت کوین -- به ارزش حدود $116,000 -- ارسال شد به ایمیل آدرس ذکر شده در نخستین توییت با توجه به سایت Blockchain.com که نظارت بر رمزنگاری معاملات.

"روز سخت برای ما در توییتر" رئیس اجرایی جک دورسی گفت: در یک صدای جیر جیر.

"همه ما احساس وحشتناک این اتفاق افتاده است. ما تشخیص و به اشتراک گذاری همه چیز را ما می توانیم هنگامی که ما درک کامل تر از دقیقا چه اتفاقی افتاده است."

آبی کنه

این بایدن مبارزات انتخاباتی به خبرگزاری فرانسه گفت که توییتر قفل کردن هک حساب به سرعت و حذف ساختگی صدای جیر جیر.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن حساب است که بیش از 83 میلیون پیروان بود و نه در میان کسانی که هک شده.

"اکثر حساب باید قادر به ارسال دوباره" توییتر حمایت از تیم گفت: در شب, به روز رسانی, داشتن زودتر به طور خلاصه معلول پست از تایید حساب رسمی آبی علامت.

این شبکه گفت: آن را به حال قفل کردن حساب های آسیب دیده, که همچنین شامل بیت کوین تخصص شرکت و حذف توییت های ارسال شده توسط شما ،

توییتر اضافه شده است که این شبکه تا حد زیادی به حالت عادی بازگشت اما که آن را "ممکن است اقدامات بیشتر و به روز رسانی خواهد شد شما اگر ما انجام دهد."

خروجی رسانه ها گزارش داد که معاون توییتر خودی مسئول با استناد به بیرون درز کرد تصاویر و دو منابع ناشناس ظاهرا در پشت این هک یکی از آنها گفت: معاون آنها تا به حال پرداخت شده به کارمند.

راشل Tobac از امنیت سایبری شرکت SocialProof امنیتی نیز استدلال که هکرها حال کردم کنترل از توییتر کارمند اداری دسترسی به ارسال پیام.

در همین حال گزارش ها گفت که بیت تورنت اجرایی جاستین خورشید ارائه شد 1 میلیون دلار پاداش برای آوردن توییتر هکرها به عدالت است.

'دادن'

صدای جیر جیر که به نظر می رسد در تسلا بنیانگذار مشک خوراک توییتر گفت: "خوشحال جمعه! من به پشت بیت کوین به همه امت من است. من دو برابر کردن تمام ارسال پرداخت به بیت کوین آدرس زیر دانلود کنید. شما ارسال 0.1 BTC من ارسال 0.2 BTC به عقب!"

آن اضافه شده است که این پیشنهاد "تنها برای 30 دقیقه."

این پیام های جعلی که در ظاهر معروف دیگر حساب های ساخته شده شبیه وعده های فوری ثروت.

یک نسخه از این کلاهبرداری دعوت مردم به کلیک بر روی یک لینک که در آن آنها خواهد بود استفاده قرار گیرد.

"همه مهم پرکردن حساب های توییتر شده است به خطر بیافتد" Gemini cryptocurrency ارز از بنیانگذاران کامرون Winklevoss گفت: در یک صدای جیر جیر.

"این یک کلاهبرداری شرکت نمی کنند!" او هشدار داد.

توییتر شده است توسط هکرها هدف قرار داده در گذشته است.

در ماه مارس سال 2017 حساب از سازمان عفو بین الملل فرانسه وزارت اقتصاد و بزرگ سیاه و سفید دیک, شمال امریکا, خدمات شکسته شد به توسط هکرها در نظر گرفته شده که وفادار به رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان ،

در ماه اوت گذشته یک سری توهین و یا نژادپرستانه پیام های ارسال شده و در حساب شخصی توییتر دورسی بنیانگذار بدون دانش خود را.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن