توییتر خاموش هزاران نفر از حساب های مرتبط با چین و روسیه و ترکیه

صادر شده در: 12/06/2020 - 10:50Modified: 12/06/2020 - 10:50 توییتر روز جمعه در گفت و گو با حذف ده ها هزار نف

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

توییتر روز جمعه در گفت و گو با حذف ده ها هزار نفر از دولت "لینک" حساب های مورد استفاده توسط چین و روسیه و ترکیه به فشار خود به خود تبلیغات ایجاد اطلاعات غلط و یا حمله به منتقدان.

تبلیغات

تا کنون بزرگترین شبکه کشف شد و مربوط به چین و آمریکا در رسانه های اجتماعی غول گفت: تشکیل شده از یک "به شدت درگیر هسته ای" از 23,750 حساب بود که باعث تقویت بیشتر 150,000 "آمپلی فایر" حساب.

ترکیه شبکه های ساخته شده از 7,340 حساب در حالی که روسیه در گروه 1,152 قوی است.

همه حساب و مطالب خود را حذف شده از توییتر اما که قرار است در یک پایگاه داده بایگانی برای محققان است.

توییتر گفت: این شبکه شناسایی شد با کمک سیستم های آن استفاده می شود که قبلا حذف دولت-حساب های مرتبط با ماه اوت گذشته در ارتفاع بزرگ و اغلب خشونت آمیز دموکراسی تظاهرات در هنگ کنگ است.

فعلی شبکه "موفق به رسیدن به کشش قابل توجهی" اما "که در طیف وسیعی از دستکاری و هماهنگ فعالیت".

"آنها به tweeting عمدتا در زبان و جغرافیای سیاسی, روایت مطلوب به حزب کمونیست چین در حالی که در ادامه به فشار فریبنده روایات در مورد پویایی سیاسی در هنگ کنگ" توییتر نوشت: در تجزیه و تحلیل خود را.

تجزیه و تحلیل: شبکه با هدف چینی های مهاجر

استرالیا سیاست راهبردی موسسه (ASPI) — یک کانبرا بر اساس فکر می کنم-مخزن — مورد تجزیه و تحلیل مجموعه داده پیش از اعلام و گفت: این شبکه در درجه اول به دنبال نوسان نمایش در جهانی چینی مهاجر.

و همچنین به عنوان فشار پکن روایت در هنگ کنگ تظاهرات شبکه همین برای این بیماری همه گیر کوروناویروس و نقد و تایوان است.

برخی از این گروه نیز بعد از "چرخد" به دولت ایالات متحده در پاسخ به خروشد نژادی و بی عدالتی در تظاهرات "برای ایجاد درک اخلاقی ارزی با سرکوب اعتراض ها در هنگ کنگ" ASPI نوشت.

"در حالی که حزب کمونیست چین اجازه نخواهد داد که مردم چین را به استفاده از توییتر, تجزیه و تحلیل ما نشان می دهد آن است که مبارک به استفاده از آن برای ایجاد تبلیغات و دروغ در سطح بین المللی" فرگوس Hanson, مدیر ASPI سایبر مرکز نوشت.

توییتر — همراه با YouTube, Google و Facebook — ممنوع است در چین که با استفاده از یک "فایروال بزرگ" به مالش دادن آن در اینترنت و سانسور اطلاعات منفی است.

در سال های اخیر پکن قرار دادند باید خیلی بیشتر قابل رویت در شرکت هایی با رسانه های دولتی و سفرای استقبال از سیستم عامل است که به طور منظم شهروندان چینی نمی توانید دسترسی داشته باشید.

در آن تجزیه و تحلیل توییتر گفت: ترکیه شبکه شناسایی شد در اوایل سال 2020 و عمدتا با هدف افزایش حمایت داخلی برای رئیس جمهور رجب طیب اردوغان و حزب حاکم است.

روسیه حساب های درگیر در "cross-ارسال و تقویت محتوا در یک اصیل هماهنگ شیوه ای سیاسی به پایان می رسد" از جمله ترویج حاکم روسیه متحد و حمله به مخالفان سیاسی.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب