دو شوت یک ضرب در مرکز در Lamartine در جکسون مربع

آنچه که در بوستون خاص Covid تعداد مرگ برای افراد سالم کمتر از 60 در مقایسه با سال 2020 بوستون قتل تعداد برای ه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 خرداد 1399

آنچه که در بوستون خاص Covid تعداد مرگ برای افراد سالم کمتر از 60 در مقایسه با سال 2020 بوستون قتل تعداد برای همان فردی? به من هشدار داد در UHub در اوایل ترساندن پلیس ما شده اند وحشت های طولانی, روزانه, لیست بسیار volent سخت مجرمان منتشر شده در اوایل ظاهرا برای ایمنی خود را. این زندانیان با خیال راحت قفل شده اما منتشر شد حتی اگر شهروندان مطیع قانون دستور داده شد قفل شده است. اجازه دهید که غرق در این جنایتکاران منتشر شد در حالی که بی گناه بودند قفل شده است.

ما می دانیم که متوسط سن Covid مرگ در کارشناسی ارشد است 82. بیمارستان ها تا حدی خالی و تخمگذار ، افراد سالم کمتر از 60 تقریبا هیچ شانس مرگ ناشی از ویروس است. بسیاری از کسانی که "تا به حال آن را" حتی نمی دانند که چون اثر بسیار خفیف و ناچیز است. این متوقف بودن در مورد علم خیلی وقت پیش اما به جای اتلاف بحران ما دیدن دموکرات و RINO مقامات به دنبال به حداکثر باعث هرج و مرج در انتخاب مجدد در سال است.

WickedLocal Allston هنوز هم فراهم می کند بوستون Police scanner. آن را در اینجا گوش دهید در هر زمان به خصوص در امروز 80 درجه PM. برای خودتان تصمیم می گیرید که آیا بوستون در حال حاضر در میان هر یک بحران بهداشتی دیگر پیشگیری از خشونت است.



tinyurlv.htu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن