دو شوت یک ضرب در مرکز در Lamartine در جکسون مربع; چهار دستگیر

دو نفر به ضرب گلوله در مرکز و Lamartine خیابان های اطراف 10 p. m. به گفته استنلی Staco و علامت پارکینسون, که,

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 خرداد 1399

دو نفر به ضرب گلوله در مرکز و Lamartine خیابان های اطراف 10 p. m. به گفته استنلی Staco و علامت پارکینسون, که, گزارش, یک درگذشت.

بوستون گزارش پلیس دستگیری چهار مرد و دو برای تیراندازی یک, به اتهام تلاش برای سفر یک افسر تعقیب یک مظنون و به اتهام خارج شدن از ماشین خود و تلاش برای دامن زدن به مبارزه با ماموران در صحنه است.

در حالی که ورود در صحنه مامورین مشاهده شد یک مرد مظنون بعد از شناسایی به عنوان gareis, 43, از, Randolph, پیاده روی در منطقه 287 مرکز و خیابان با این دسته از اسلحه گرم مشخصه بیرون زده از چپ خود را در جیب شلوار. به محض دیدن ماموران مظنون بلافاصله دور انداخته اسلحه گرم بود که بعد از بهبود و در زمان خاموش در حال اجرا از طریق توسعه مسکن. در حالی که در تعقیب مظنون یک فرد بعد از شناسایی به عنوان Tyron بلر-Battiste, 37, Jamaica Plain, عمدا اقدام به سفر افسر. او بعد از قرار بازداشت برای اقدامات خود را. زمانی که یکی از افسران بود که در نهایت قادر به سازگاری با gareis یک مبارزه خشونت آمیز در گرفت. در حالی که مبارزه بر روی زمین مشکوک اقدام به تصویب یک دوم handgun به یک زن بود که ایستاده در این نزدیکی هست. افسر قادر به حفظ کنترل از شک تا زمانی که اضافی افسران وارد صحنه مشکوک شده و در بازداشت است. ماموران سپس بهبود یک سوم اسلحه گرم از این گمان را درست در جیب شلوار.

به طور همزمان یک افسر دیگر در پاسخ به پا تعقیب مشاهده متفاوت مظنون بعد از شناسایی به عنوان Rushon همینگوی, 23, Springfield, پیاده روی به دور از صحنه در حالی که در تلاش برای پنهان کردن اسلحه گرم در تسمه منطقه از شلوار خود را. پس از دیدن افسر مظنون در زمان خاموش در حال اجرا با افسر در حال حاضر در تعقیب. مظنون شده و در بازداشت در منطقه 279 مرکز خیابان که در آن زمان ماموران با خیال راحت بازیافت لود تفنگ دستی که دور انداخته با این گمان که او فرار کرد.

به عنوان اضافی در پاسخ واحد اقدام به ایمن سازی صحنه جرم آنها مواجه شد با یک نر خشمگین حزب بعد از شناسایی به عنوان Uhmari Bufford, 25, از جامایکا پلاین در منطقه مرکز و خیابان و Lamartine خیابان که در آن افسران انحراف ترافیک. مشکوک متوقف و خارج خودرو او عامل بود و شروع به فریاد زدن در افسران در صحنه به چالش کشیدن آنها را به مبارزه با او را در حالی که خواستار دسترسی به صحنه جرم. متهم ادامه داد: به سرزنش افسران و شروع به حذف لایه های خارجی لباس در حالی که همچنان به دولت تمایل خود را برای مبارزه با افسران. پس از تکرار دستورات کلامی به ترک منطقه مشکوک شده و در بازداشت است.

این آخرین در یک رشته از تیراندازی در نزدیکی یا میلدرد هایلی, آپارتمان, از جمله:



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب