گردباد باران، بادهای شدید در جنوب ژاپن را رها کرد

صادر شده در تاریخ: 06/09/2020 - 15:26 دومین گردباد قدرتمند به ضرب و شتم ژاپن در یک هفته رها باد شدید و باران

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 06/09/2020 - 15:26

دومین گردباد قدرتمند به ضرب و شتم ژاپن در یک هفته رها باد شدید و باران در جزایر جنوبی در روز یکشنبه، دمیدن پشت بام و ترک خانه های بدون قدرت آن را به عنوان لبه به سمت شمال به منطقه آسیب پذیر به سیل و mudslides.

تبلیغات
ادامه

مقامات آب و هوا هشدار دادند که بارش باران از آنچه می تواند يک طوفان رکورددار باشد، شديد خواهد بود. هشدارها روزها پیش صادر شد تا مردم آماده پناه گرفتن و انبار کردن آب و غذا باشند.

به گفته مقامات، چند رودخانه در جزيره اصلی جنوب غربی کيوشو در معرض خطر سرريز شدن قرار داشت. تلويزيون ان اچ کی پخش کننده عمومی ژاپن گفت هشدارهای تخليه برای بيش از ۵۰ هزار نفر در اوکيناوا و کيوشو از جمله استان های کاگوشیما و ناکازاکی صادر شده است.

تصاویر خبری نشان می دهد که مردم در کیوشو شروع به جمع آوری در سالن های ورزشی، قبل از باد جمع آوری حرکت در شب. مقامات می گویند دوری اجتماعی برای نگهبانی در برابر همه گیر ویروس کرونا در محل خواهد بود.

آژانس هواشناسی ژاپن گفت گردباد هایشن که در زبان چینی به معنای «خدای دریایی» است، پس از کتک زدن اوکیناوا و جزیره کیوشو جنوبی آمامی اوشیما در اوایل روز یکشنبه، بادهای پایدار تا ۱۶۲ کیلومتر (۱۰۰ مایل) در ساعت را بسته بندی می کرد. هشدار برای بادهای شدید، امواج، جزر و مد بالا، بارش باران و رعد و برق برای آمامی اوشیما در کنار دستورات تخلیه صادر شد.

هیچ گزارش فوری از هیچ گونه جراحات در اوکیناوا، خانه بیش از نیمی از حدود ۵۰٬۰۰۰ سرباز آمریکایی مستقر در ژاپن بر اساس یک پیمان دوجانبه وجود نداشت.

به گزارش آژانس هواشناسی، هایشن نه تنها قدرتمند بود - معادل یک گردباد دسته ۲ - بلکه در دسترس آن نیز بزرگ بود.

قطارهای گلوله به طور موقت خدمات را متوقف می کردند و ده ها پرواز لغو شد. همه نيپون ايرويز گفتند چنين لغوهايي روز دوشنبه و احتمالا روز سه شنبه برای پروازهايي در جنوب ژاپن مانند ياماگوچی، کوچی و فوکوئوکا ادامه خواهد يافت.

دوره پیش بینی شده هایشن آن را ضربه شبه جزیره کره در اواخر هفته است.

دوره هایشن مشابه گردباد میساک است که هفته گذشته جنوب ژاپن را شلاق زد و ده ها نفر را مجروح کرد و قدرت را به هزاران خانه قطع کرد.

یک کشتی باری حامل ۴۳ خدمه و ۵۸۰۰ گاو از نیوزیلند در سواحل ژاپن واژگون شد. دو نفر نجات یافتند و یک جسد به دست آمد. جستجو به خاطر هایشن متوقف شده است.

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب