UFC بازگشت می تواند با ارائه طرح برای دیگر نرم افزار لیگ

UFC رئیس دانا سفید می خواستم مبارزه عمده کارت هفته پیش. او با اعتماد به نفس تیم او می تواند آن را بکشد که

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 اردیبهشت 1399

UFC رئیس دانا سفید می خواستم مبارزه عمده کارت هفته پیش. او با اعتماد به نفس تیم او می تواند آن را بکشد که آیا آن را در زمان مکان در زمین های قبیله ای در یک جزیره خصوصی و یا در هر یک از 10 متحده ارائه به میزبان آن است.

Coronavirus تست. فن-رایگان آرنا. اجتماعی فاصله. خود انزوا. سفید نگاه در جزئیات است که به نظر می رسید بیش از حد پیچیده و بیش از حد مخاطره آمیز صرفا به عنوان چالش های اضافی.

"من می دانستم که ما می تواند این کار را انجام," او گفت: پس UFC 249 شنبه شب. "من می دانستم که ما می تواند آن را کشف کردن."

سفید و UFC شبیه برندگان بزرگ خود را زیر محرک نمایش در یادبود سربازان عرصه در جکسون ویل فلوریدا., یک رویداد است که می تواند در خدمت به عنوان یک طرح برای ورزش های دیگر لیگ به عنوان آنها شروع به سر در جهانی همه گیر.

NFL, NBA, NHL, لیگ اصلی بیس بال و نسکار همه را به یک چشم در چگونه UFC با نزدیک شدن و به کار گرفته عمده انسان محور رویداد ورزشی در ایالات متحده از جدید کروناویروس توقیف این کشور نزدیک به دو ماه پیش است. UFC ایجاد 25-صفحه سند به آدرس بهداشت و پروتکل های ایمنی که شامل ضد عفونی هشت ضلعی بین حملات و الزامی آزمون و ماسک برای تقریبا هر کس در حضور.

UFC دارای دو بیشتر در مبارزه با شب این هفته در جکسون ویل شنبه آغاز و برنامه ای برای اداره بیش از 1000 بیشتر coronavirus آزمون برای همه برنامه ریزی شده به شرکت.

در جای دیگر

در لیگ برتر

تقسیم بیش از راه اندازی مجدد

20 لیگ برتر باشگاه های سر به آخرین کنفرانس دوشنبه تقسیم بیش از یک برنامه را به استفاده از خنثی استادیوم برای تکمیل فصل است که متوقف شد در ماه مارس ،

به عنوان باشگاه سعی کنید برای ایجاد شرایط ایمن برای آموزش و بازی ها, خطرات ناشی از بازیکنان جمع آوری دوباره باید تأکید شده است توسط یک برایتون بازیکن تست مثبت برای coronavirus شنبه. برایتون اجرایی پل باربر گفت: پرونده "یک نگرانی" با بازیکنان هنوز هم آموزش به صورت جداگانه در جنوب-سواحل باشگاه.

اگر بازی می توانید رزومه به لیگ برتر امیدوار است تا اواسط ماه ژوئن وجود خواهد داشت نه هر گونه طرفداران مجاز در داخل استادیوم با اشکال اجتماعی فاصله حفظ شده و حتی به عنوان برخی از ملی مستند محدودیت ها کاسته.

حداقل شش باشگاه با توجه به واتفورد در حال مصر در حال مجاز به بازی در خانه با وجود پلیس گفت که امکان پذیر نیست.

برنامه ریزی شده سرگیری فوتبال در آلمان آخر هفته آینده در حال حاضر آمار مشکلات.

دینامو درسدن نمی خواهد بود قادر به بازی هانوفر پس از دو بازیکن تست مثبت برای coronavirus شنبه وادار به کل تیم مربیگری و نظارت بر کارکنان برای ورود 14 روز از قرنطینه در خانه.

در اسپانیا لالیگا گفت که تغییر برنامه به ادامه رقابت با وجود اعلام کرد که پنج بازیکن از باشگاه در اول و دوم بخش آزمایش مثبت برای coronavirus.

تنیس: برنارد Giudicelli رئیس فرانسوی فدراسیون تنیس می گوید: برگزاری, فرانسوی, باز, بدون, طرفداران یک گزینه است. رس-دادگاه در مسابقات Roland Garros در ابتدا قرار بود برگزار شد 24 مه-ژوئن 7, اما به تعویق افتاد و در میان coronavirus همه گیر و موکول برای سپتامبر. 20-Oct. 4.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن