انگلستان اعلام £30 میلیارد Covid-19 بسته محرک با هدف صرفه جویی در شغل

صادر شده در: 08/07/2020 - 20:02بروز رسانی: 08/07/2020 - 20:04 دولت بریتانیا روز چهارشنبه متعهد £30 میلیارد د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

دولت بریتانیا روز چهارشنبه متعهد £30 میلیارد دلار ($37 میلیارد و 33 میلیارد یورو) برای صرفه جویی در شغل و کمک به این جوان پیدا کردن کار در یک اقتصاد ویران شده توسط coronavirus بیماری همه گیر.

تبلیغات

ارائه یک مینی بودجه به مجلس, وزیر دارایی Rishi Sunak اعلام جوایز به شرکت حفظ کارکنان و کارآموزان سرمایه گذاری در کشورهای عضو اکو دوستانه شغل و حتی اجازه می دهد انگلیسی ها برای لذت بردن از وعده های غذایی با تخفیف در برخی از رستوران ها.

"مردم باید بدانند که اگر چه سختی در پیش روست هیچ کس را بدون امید" صدراعظم از خزانه Sunak گفت.

و اشاره کرد که "مردم نگران از دست دادن شغل خود را در مورد بیکاری افزایش", Sunak گفت: "ما فقط رفتن به قبول این."

بودجه وعده £1.000 برای شرکت به کارآموزان و £2 میلیارد به یارانه دادن برای 16-به-24-ساله از کاهش درآمد خانواده.

اما Sunak اصرار داشت که دولت کردند طرح در حال حاضر در عمل برای محافظت از میلیون ها نفر از بخش خصوصی شغل تا به حال به پایان رسید در ماه اکتبر به عنوان برنامه ریزی شده.

18 سال از رشد

بریتانیا دچار اروپا مرگبارترین شیوع ویروس با نزدیک به 45,000 مرگ و میر و بدترین رکود اقتصادی در میان G7 پیشرو صنعتی متحده است.

Sunak -- 40 ساله سابق گلدمن ساکس تحلیلگر فقط پنج ماه به دوم-قدرتمند ترین کار در دولت -- گفت: اقتصاد بریتانیا تا به حال قرارداد 25 درصد از یکی از طولانی ترین در اروپا مستندات "به همان میزان این رشد در قبل از 18 سال".

صدراعظم نیز تایید £3 میلیارد دلار سرمایه گذاری سبز.

این بسته شامل £2 میلیارد دلار کمک مالی برای خانواده ها به عایق بندی خانه و آنها را بیشتر در مصرف انرژی کارآمد و 1 میلیارد پوند برای بخش عمومی ساختمان از جمله بيمارستان ،

این طرح بخشی از بریتانیا در دراز مدت متعهد به کاهش انتشار کربن خالص به صفر تا سال 2050.

Greenpeace UK به نام جدید پول یک "مهم شروع" اما اشاره کرد که آن را "به مراتب بیشتر سبز بازیابی تعهدات در آلمان و فرانسه".

بریتانیا است که در مراحل نهایی نورد به عقب در سراسر کشور coronavirus محدودیت های اعمال شده در مارس 23, شروع با مهمان نوازی و گردشگری صنایع.

از آنجا که بحران آغاز شد, بانک مرکزی انگلستان دارای پمپ نقدی محرک اقتصادی به ارزش £300 میلیارد دلار به اقتصاد بریتانیا و اصلی آن کاهش نرخ بهره به پایین ترین رکورد 0.1 درصد است.

کارشناسان برآورد کل هزینه دولت اقدامات اضطراری اجرا می تواند به عنوان بالا به عنوان £300 میلیارد.

کافی نیست ؟

بحران مجبور است نخست وزیر بوریس جانسون را صرف تعهدات معمولا مورد علاقه چپ متمایل به حزب کارگر به جای خود محافظه کاران است.

اما کار امور مالی سخنگوی Anneliese Dodds گفت: اقتصاد خواهد بود قوی تر بود Johnson ساخته شده اشتباهات کمتر مبارزه با شیوع.

"بهترین دولت می تواند انجام دهد به افزایش تقاضا برای مصرف کنندگان و کارگران اعتماد به نفس و امنیت روانی است که آنها می توانند به کار به فروشگاه و معاشرت در ایمنی" دادز گفت: در پاسخ رسمی.

سر از انگلیس نوبت به لابی کسب و کار گفت: این کار حفظ برنامه کمک خواهد کرد که برخی از کارگران است.

"اما با نزدیک به 70 درصد از شرکت های در حال اجرا پایین در نقدی ، فوری مستقیم برای حمایت از شرکت های, از کمک های مالی برای کسب و کار بیشتر نرخ های امداد رسانی است که هنوز به فوریت مورد نیاز" کارولین Fairbairn گفت.

این دولت پرداخت تا 80 درصد از حقوق و دستمزد برای برخی از نه میلیون نفر از کارگران تحت یک طرح کردند که شروع خواهد شد که زخم را در پایان ماه اوت.

Sunak روز چهارشنبه گفت: این طرح کردند "نمی تواند و نباید برای همیشه رفتن".

"من می دانم که زمانی که کردند به پایان می رسد از آن خواهد شد یک لحظه دشوار است... اما حقیقت این است که خواستار بی پایان پسوند به کردند فقط به عنوان غیر مسئولانه به عنوان آن می شده اند در ماه ژوئن به پایان این طرح یک شبه.

"ما باید صادقانه" او گفت:.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب