انگلستان به طور رسمی رد پست-Brexit انتقال تاخیر

صادر شده در: 12/06/2020 - 21:43بروز رسانی: 12/06/2020 - 21:43 بریتانیا روز جمعه به طور رسمی گفت: اتحادیه ارو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

بریتانیا روز جمعه به طور رسمی گفت: اتحادیه اروپا که آن را نمی خواهد گسترش پست-Brexit, انتقال, بالا بردن چشم انداز نگران کننده ای از یک نظم تقسیم در شش ماه.

تبلیغات

لندن و بروکسل را ساخته اند بسیار کمی پیشرفت در توافق جدید ایران برای زمانی که بریتانیا برگ اتحادیه اروپا تنها بازار و آداب و رسوم اتحادیه در دسامبر 31.

اما نخست وزیر بوریس جانسون به قدرت در سال گذشته در تعهد به "مبارزه با تروریسم در اروپا انجام می شود" با موضوع roiling انگلستان سیاست -- و مصرف زمان در بروکسل -- همیشه از بریتانیا رای به ترک این بلوک توسط یک حاشیه باریک در سال 2016.

دولت او تا به حال تا ژوئیه 1 به درخواست زمان بیشتری که بروکسل مایل بود به من بدهید.

"که آن را" وزیر ارشد مایکل گوو گفت: تلویزیون بریتانیا پس از اتمام حاضر مذاکرات با همتایان اروپایی.

"ما در حال خروج از اتحادیه اروپا در تاریخ 31 دسامبر."

اتحادیه اروپا و کمیسر Maros Sefcovic گفت: گوو "نمی تواند واضح تر".

"من این را به عنوان یک نتیجه قطعی از این بحث" Sefcovic گفت.

تاخیر از انواع

مقامات اتحادیه اروپا آماده بودند برای تمدید مذاکرات به مدت دو سال تا سال 2023 به کمک به کسب و کار مقابله با تغییر اساسی در لینک شده اند که در جای خود برای نزدیک به 50 سال است.

اما بریتانیا اذعان جمعه که اضافه فشارهای اقتصادی از coronavirus بحران -- انگلستان رشد اقتصادی توسط یک پنجم بین ماه های مارس و آوریل با توجه به اطلاعات جدید -- بدان معنی است که کسب و کار نیاز به برخی از تسکین موقت است.

برای کمک به لندن گفت: این امر اجازه می دهد شرکت های بریتانیا به تاخیر در ارائه آداب و رسوم اعلامیه ها و تعرفه ساخت پرداخت خود را-صادرات به اتحادیه اروپا و سازمان ملل برای شش ماه تا ماه جولای 2021.

مقامات اتحادیه اروپا اعلام کرد هیچ متقابل مهلت برای صادرات از 27 عضو متحده به بریتانیا.

مقامات انگلیسی اعلام کردند که تنها در نظر گرفتن گسترش اعلامیه ها و پرداخت ها تاخیر و حتی بیشتر اگر موج دوم این بیماری همه گیر فلج اقتصادی فعالیت های خوبی را در سال آینده است.

"این بی سابقه زمان" جانسون سخنگوی گفت.

اساسی تقسیم

بریتانیا به چپ اتحادیه اروپا در ژانویه 31, پایان مشقت بار فرایند است که نیاز به تکرار تاخیر و در نهایت هزینه این کار از جانسون دولت محافظه کار سلف ترزا ممکن است.

لندن و بروکسل گزارش داده اند که ساخت برخی از مراحل در کمتر تفرقه مسائلی مانند همکاری های امنیتی و حفاظت از اطلاعات قوانین.

اما خیلی بیشتر حساس افراد مانند حقوق ماهیگیری -- یک موضوع pro-Brexit اردوگاه بسیج حدود چهار سال پیش-و بریتانیا پذیرش اتحادیه اروپا محیط زیست, بهداشت و کمک های دولت قوانین باقی می ماند تا حد زیادی حل نشده است.

بلوک نگرانی که بریتانیا را رد پایه استانداردهای اتحادیه اروپا و مقررات را ایجاد رقابت ناعادلانه اجازه می دهد انگلستان صادرکنندگان برای تضعیف رقبای اروپایی خود.

جانسون دولت شمارنده است که چنین آزادی بود تمام نقطه Brexit و که آن را آماده برای راه رفتن دور اگر بروکسل نمی خواهند یک پایه معامله از بین بردن موانع تجارت است.

آن را نیز می گوید که درخواست برای بیشتر زمان نمی خواهد کمک به پل اساسی این تقسیم از طرف ها مذاکره ظریف جزئیات تعرفه های خاص کالا.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن