انگلستان وزیر واریز جانسون دولت بیش از Cummings مستند سفر

صادر شده در: 26/05/2020 - 14:07اصلاح: 26/05/2020 - 14:08 نخست وزیر بوریس جانسون دولت شد برخورد با اولین استع

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح:

نخست وزیر بوریس جانسون دولت شد برخورد با اولین استعفا در روز سه شنبه بیش از جنجال های اطراف بالا aide Dominic کامینگز' سفر متقابل کشور در طول coronavirus مستند.

تبلیغات

تضعیف تلاش های وزیران به تلاش و حرکت از بحران است که تحت سلطه انگلیسی, سیاست روز, Douglas راس یک وزیر اسکاتلند ترک در اعتراض.

"من باید ترکیبات که نمی توانید برای خداحافظی به عزیزان; خانواده هایی که نمی تواند سوگواری با هم; افرادی که نمی مراجعه بیمار و بستگان چرا که آنها به دنبال راهنمایی از دولت گفت:" در توییتر بیانیه ای اعلام خروج خود را.

"من نمی توانم در ایمان خوب است به آنها بگویید که آنها اشتباه و یک مشاور ارشد دولت درست بود."

او افزود که کامینگز' تفسیر دولت با قوانین "و نه به اشتراک گذاشته شده توسط اکثریت قریب به اتفاق مردم".

استعفای خواهد شمع فشار بیشتر بر کامینگز برگزار شد که فوق العاده کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه برای توجیه رانندگی و پسر جوان در یک 264-مایل (425 کیلومتر) سفر از لندن به دورهام در شمال شرق انگلستان در ارتفاع coronavirus بحران است.

'عدم اعتبار'

طولانی نیست پس از راس ترک هریت بالدوین پیوست یک لیست در حال رشد از نمایندگان مجلس محافظه کار خواستار کامینگز به استعفا.

حزب محافظه کار حزب اصیل زاده Michael Heseltine گفت: آسمان خبر که "کمبود اعتبار" در کامینگز' نسخه از حوادث بود "آسیب رساندن به دولت".

برخی از اعضای روحانیت نیز نام او را به عنوان به خوبی به عنوان مخالفت اعضای حزب که بعد ملاقات امروز با توجه به بحران است.

خیابان داونینگ گفت: آن را "تاسف" این تصمیم توسط راس.

استعفای آمد و پس از یک کابینه سنگین وزن در دفاع کامینگز و گفت: بحث برانگیز دستیار نمی شکستن قانون است.

مایکل گوو با پوهنتون دوک لنکستر گفت: Cummings تا به حال عمل منطقی در رانندگی از لندن به دورهام و سپس با در نظر گرفتن جداگانه سفر به زیبایی محلی, نقطه, Barnard Castle, به -- به عنوان او ادعا کرد -- تست بینایی خود را.

"آنچه روشن است این است که او نمی شکستن قانون او نمی شکستن قوانین او به دنبال محافظت از خانواده خود و او نیز به دنبال اطمینان حاصل شود که خطر از هر کسی در خانواده اش آلوده هر کس دیگری بود کاملا به حداقل رسانده," گوو به بی بی سی گفت در روز سه شنبه.

کامینگز سوار به پدر و مادر خود را' خانه در دورهام پس از احساس بد به خاطر او و همسرش که او نیز احساس ناخوشی مورد نیاز امکان بازگشت به بالا مهد کودک برای پسر جوان خود را.

با وجود تماس برای او به استعفا کامینگز تا کنون مقاومت کرده و به جای دفاع از اقدامات خود را.

او به خبرنگاران گفت که او تا به حال عمل "منطقی و قانونی". نخست وزیر به نام کامینگز " را "قابل قبول".

همچنین در روز سه شنبه دفتر ملی آمار گفت: تعداد مرگ و میر در بریتانیا "که شامل" coronavirus افزایش یافته بود بالا 46,000 به مراتب بالاتر از 36,914 مرگ و میر به طور رسمی تایید کرد در دولت حساب کند.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن