انگلستان جانسون به قراضه دو متر فاصله حکومت سپتامبر: رسانه

صادر شده در: 11/06/2020 - 03:04ویرایش: 11/06/2020 - 03:06 نخست وزیر بوریس جانسون در حال برنامه ریزی برای قرا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

نخست وزیر بوریس جانسون در حال برنامه ریزی برای قراضه دو متر فاصله حکومت آخرین ماه سپتامبر برای مدارس برای بازگشایی به طور کامل برای شروع سال تحصیلی جدید روزنامه تلگراف گزارش داد.

تبلیغات

جانسون نشان داد به وزرای که او آماده است برای تغییر حکومت در هفته این روزنامه گزارش داد.

در اوایل روز چهارشنبه جانسون در دفاع از آنچه که او به نام بریتانیا را "شگفت آور" تلاش برای مقابله با کروناویروس رد اتهامات که با اروپا بدترین مرگ و میر خود را در پاسخ به بحران بهداشت و درمان بود بد وجود ندارد.

اما یک دانشمند بود که به توصیه دولت گفت: مرگ و میر می تواند نصف شده است تا به حال مستند اقدامات معرفی شده است یک هفته زودتر.

بیش از 40 ، 000 نفر در حال تایید کرده اند از COVID-19 در انگلستان شیوع تا کنون اگر چه این رقم افزایش می یابد به بیش از 50000 تا زمانی که موارد مشکوک را شامل می شوند.

در هر دو اندازه گیری تلفات است دوم تنها به ایالات متحده اگر چه هر کشور است به گزارش های مختلف روش ها و زمان تاخیر-و همه گیر شده است.

در یک testy ارز با مخالفان خود در مجلس جانسون اشاره کرد که "دستاورد شگفت آور" توسط دولت-اجرای خدمات بهداشت ملی در ساختمان یک رشته از اورژانس بیمارستان -- که بسیاری از آنها به سختی استفاده می شود.

"این یک چیز شگفت آور در این کشور گرد هم آمدند به درایو را به دنبال اجتماعی فاصله قوانین... به این بیماری تحت کنترل در راه ما," او گفت:.

'تابستان catch-up'

اما یک امپریال کالج لندن اپیدمیولوژی که ترک دولت crisis response team پس از گرفتار شدن شکستن اجتماعی فاصله قوانین در مارس گفت که جان هزاران نفر را می تواند ذخیره شده تا به حال یک مستند تحميل شده قبلا.

"این بیماری همه گیر شد و دو برابر شدن هر سه تا چهار روز قبل از مستند مداخلات معرفی شدند" نیل فرگوسن گفت: مجلس علم و فناوری جلسه کمیته.

"پس به حال ما معرفی مستند اقدامات یک هفته زودتر ما را کاهش نهایی تلفات حداقل نیم."

در مارس 13, دولت مشاوران علمی تیم نتیجه با "نزدیک به یقین" که یک مستند مانند که معرفی شده در چین در آن زمان "باعث خواهد شد که یک دوم اوج".

در مورد خواسته فرگوسن نظرات جانسون گفت: آن را زودرس برای رسیدن به نتیجه گیری قطعی.

"هنوز هم وجود دارد بیش از حد ما نمی دانیم," او گفت.

هل دادن به جلو با خود تدریجی مستند, کاهش, Johnson تایید کرد که همه مغازه ها باقی مانده خواهد بازگشایی شروع هفته آینده و این که تنها بزرگسالان می تواند به شکل یک "حمایت حباب" با یکی دیگر خانواده است.

اما تصمیم خود به بازگشایی باغ وحش ها و پارک های حیات وحش از دوشنبه آینده و عدم اطمینان از بازگشت فوری از کودکان به مدرسه در انگلستان قبل از تعطیلات تابستان در ماه جولای رو تمسخر در سراسر طیف سیاسی.

"آنچه که ما انجام خواهد داد این است که مقدار زیادی از گرفتن برای دانش آموزان ما در ماه های تابستان" جانسون به خبرنگاران گفت: بعد از اینکه پرسید: چرا کودکان اجازه داده می شود برای دیدن شیرها اما نه مديران.

"ما به طور کامل قصد را تمام کودکان به مدرسه در ماه سپتامبر ارائه پیشرفت ما در حال ساخت ادامه," او اضافه شده است.

اما حتی برخی از جانسون قوی ترین حامیان در جناح راست رسانه ها اظهار تاسف دولت و مدیریت بحران با دیلی تلگراف درخواست "چگونه ما می تواند همچنان به توجیه نگه داشتن (مدارس) بسته".

"پدر و مادر از دست داده اند و اعتماد به نفس در دولت رویکرد" مخالفت حزب کارگر رهبر Keir Starmer گفت.

Runnymede Trust برابری نژاد فکر می کنم تانک مدیر Zubaida Haque گفت: جلسه مجلس که خانه درس بودند صدمه زدن به کودکان محروم ترین دلیل آنها اغلب فاقد دسترسی به کامپیوتر و یا رفتن به مدارس با کمتر توسعه یافته از برنامه های آنلاین.

"دانش آموزان محروم را بطور قابل توجهی از دست رفته را از نظر آموزش از راه دور در طول چند ماه گذشته," Haque گفت.

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن