Unfazed توسط ویروس پاریسی پرتاب کردن ماسک خود را برای اواسط تابستان جشنواره موسیقی

صادر شده در: 22/06/2020 - 16:26Modified: 22/06/2020 - 16:26 اجتماعی فاصله و ماسک صورت شد تا حد زیادی فراموش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

اجتماعی فاصله و ماسک صورت شد تا حد زیادی فراموش شده که هزاران نفر از مردم فرانسه رقصید و partied نیز به روز شنبه در اولین ضربه بزرگ را از coronavirus مستند.

تبلیغات

سالانه تابستان جشنواره موسیقی معمولا به ارمغان می آورد میلیون ها نفر از مردم به خیابان در سراسر کشور برای مطالعه کنسرت در کافه ها و در گوشه و کنار خیابان است که در مدت طولانی به شب.

و با وجود اقدامات اضطراری که ممنوعیت تجمع بیش از 10 نفر, هزاران نفر thronged مرسوم کانال سن مارتین و Marais مناطق پاریس در اواخر یکشنبه به رقص و آواز خواندن به همراه باند و دی جی.

حتی سنگین دوش می تواند تعدیل روحیه با چند فراتر از آن خدمت spicey merguez سوسیس از اصطبل خیابانی آزار به پوشیدن ماسک.

"جشنواره موسیقی مهم است که آن را یک رویداد ملی" 28 ساله reveller Violette به خبرگزاری فرانسه گفت که او boogied به یک گروه در شمال پاریس.

و او خندید و این ایده که مردم خواهد بود به شدت احترام اجتماعی فاصله.

"نه در همه," او گفت:.

مقامات بیش از حد سهل انگاری'

اما بسیاری از کسانی که به تماشای جمعیت در خیابان وحشت زده شدند با توجه به رسانه های اجتماعی به صدای ترس از موج دوم از عفونت.

"آنچه که یک ایده درخشان! جشنواره موسیقی فقط به عنوان ما در حال بیرون رفتن از عمده بهداشت و درمان اضطراری" یک کاربر توییتر اظهار نظر.

اگر چه هیچ یک از معمول بزرگ مجموعه قطعه extravaganzas برگزار شد فراتر از آنچه فرانسوی موسیقی الکترونیک افسانه Jean-Michel Jarre تا به حال در صورتحساب یا لیست به عنوان اولین بار در جهان مجازی زندگی می کنند "آواتار", کنسرت, بسیاری از احساس مقامات شده بود بیش از حد سهل انگار.

ارشد دکتر در Pitie-Salpetriere بیمارستان در پاریس که در آن بسیاری از Covid-19 مبتلا هستند هنوز تحت درمان با انتقاد از تصمیم به اجازه جشنواره پیش بروید.

"این چیزی است که تدریجی پایان به مستند مانند به نظر می رسد," گفت: دکتر گیلبرت Deray.

"من درک می کنم که این جشنواره از موسیقی چیزی است که از یک آزادی, اما آیا ما واقعا باید به آن در این سال؟"

سینما بازگشایی

سینما و همچنین بازگشایی در فرانسه روز دوشنبه برای اولین بار از این مستند مارس آغاز شد.

5 Caumartin سینما در پاریس افتتاح یک دقیقه پس از نیمه شب برای یک فرش قرمز و شامپاین و پاپ کورن پیش نمایش دزدکی حرکت کردن از آینده, فرانسوی, کمدی, "Les Parfums" (عطر) مورد prima donna عطر "بینی" که می آید تا با رایحه جدید.

"وجود دارد هیچ کلمه ای برای توصیف آنچه که من احساس می کنم. من شده اند در انتظار این برای 99 روز" سینما مدیر لوئیس مرل گفت: 120 نفر از افرادی که در صف برای اولین بار خود را بزرگ صفحه نمایش تجربه پس از 17 مارس است.

"تماشای سری در Netflix بکشد یک چیز است اما سینما چیز دیگری" گفت: این فیلم star Emmanuelle Devos.

حتی اگر سینما را بازگشایی آنها به مراتب از بازگشت به حالت عادی.

مقامات اصرار دارند که نمایش می تواند هرگز بیش از نیمه پر یک صندلی دو طرف هر filmgoer.

و همه باید ماسک می پوشند به عنوان آنها در صف بلیط و در راهروها.

حتی پس از نظرسنجی تخمین می زنند که 18.7 میلیون مردم فرانسه – تقریبا یک سوم از جمعیت – برنامه ریزی برای رفتن به دیدن یک فیلم در ماه آینده.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن