امارات متحده عربی راه اندازی تاریخی مریخ ماموریت فضایی از ژاپن

صادر شده در: 20/07/2020 - 02:04 این اولین ماموریت فضایی به مریخ منتقل دوشنبه روی یک موشک از ژاپن با پروب لقب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 تیر 1399

صادر شده در:

این اولین ماموریت فضایی به مریخ منتقل دوشنبه روی یک موشک از ژاپن با پروب لقب "امید" با موفقیت جدا کردن حدود یک ساعت پس از پرتاب.

تبلیغات

یک غذای زنده از راه اندازی نشان داد که موشک حامل کاوشگر بدون سرنشین شناخته شده به عنوان "Al-امل" در عربی بلند کردن اجسام از Tanegashima فضای مرکز در جنوب ژاپن در 6:58 am به وقت محلی (2158 GMT).

تقریبا دقیقا یک ساعت بعد از تغذیه نشان داد مردم کف در اتاق کنترل به عنوان پروب با موفقیت جدا.

در دبی راه اندازی شد ملاقات با دارای شور و شعف و هیجان و با درهم ماموریت مریخ معاون مدیر پروژه سارا Al-امیری اعلام آن "یک احساس وصف ناپذیر" برای دیدن این کاوشگر انفجار است.

"این است که آینده از امارات متحده عربی" امیری که همچنین وزیر امور خارجه پیشرفته علوم گفت: Dubai TV از راه اندازی سایت.

امارات پروژه یکی از سه مسابقه به مریخ از جمله Tianwen-1 از چین و مریخ در 2020 از ایالات متحده با استفاده از یک دوره زمانی که زمین و مریخ نزدیکترین هستند.

در ماه اکتبر مریخ خواهد بود نسبتا کوتاه 38.6 میلیون مایل (62.07 میلیون کیلومتر) از زمین با توجه به ناسا.

"امید" است که انتظار می رود برای رسیدن به مریخ مدار فوریه سال 2021 به مناسبت 50 سالگرد اتحاد امارات متحده عربی یک اتحاد از هفت امارات.

مریخ سال از مدار

بر خلاف دو مریخ سرمایه گذاری های برنامه ریزی شده برای این سال آن را به زمین در سیاره سرخ, اما به جای مدار آن را برای کل یک سال مریخی یا 687 روز است.

در حالی که هدف از این ماموریت مریخ است که به ارائه یک تصویر جامع از آب و پویایی در سیاره سرخ را جو کاوشگر یک پایه و اساس برای یک مقدار بزرگتر هدف -- ساختمان اسکان بشر در مریخ در 100 سال آینده.

امارات متحده عربی نیز می خواهد این پروژه به عنوان یک منبع الهام بخش برای جوانان عرب در منطقه بیش از حد اغلب موجب ویرانی درگیری های فرقه ای و بحران اقتصادی است.

در توییتر امارات متحده عربی دولت اعلام کرد کاوشگر راه اندازی یک "پیام غرور امید و صلح به عربی منطقه که در آن ما تمدید عصر طلایی عربی و اسلامی اکتشافات."

دبی برج خلیفه, جهان, بلندترین آسمان خراش روشن ساعت قبل از پرتاب با نمادین 10-شمارش معکوس دوم در انتظار راه اندازی شد که دو بار به تاخیر افتاده و بد آب و هوا.

'دیدگاهی'

چند ده پروب -- بسیاری از آنها را به آمریکا -- باید مجموعه ای از سیاره سرخ پس از دهه 1960 است. بسیاری از هرگز آن ساخته شده است که دور یا شکست خورده به زمین.

درایو برای کاوش مریخ پرچم تا تایید کمتر از 10 سال پیش که یک بار جریان آب بر روی سطح آن.

عمران شرف ماموریت را مدیر پروژه گفته است که "امید" کاوشگر ارائه خواهد شد یک دیدگاه خاص در سیاره گریزان.

"چه منحصر به فرد در مورد این ماموریت است که برای اولین بار جامعه علمی در سراسر جهان خواهد شد که یک دیدگاهی جو مریخ در زمان های مختلف روز در فصول مختلف سال" شرف گفت: قبل از راه اندازی جلسه.

"ما باید یک استراتژی برای کمک به تلاش جهانی در حال توسعه فن آوری و علم و کار است که کمک خواهد کرد که یک روز اگر بشریت تصمیم به قرار دادن یک انسان در مریخ است."

امارات متحده عربی در حال حاضر نه عملکرد ماهواره در مدار با برنامه ای برای راه اندازی یکی دیگر از هشت در سال آینده است. و در ماه سپتامبر این ارسال اولین اماراتی به فضا در یک ماموریت به ایستگاه فضایی بین المللی.

اما امارات متحده عربی جاه طلبی های فراتر رفته است که با هدف ساخت اسکان بشر در مریخ توسط 2117.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن