ما در شهرستانها سفارش حکومت به تظاهرات توده ای در ادامه با انتقاد از جورج فلوید

ناآرامی های مدنی برابر و منع رفت و آمد اعمال شدند در چند شهرستانها عمده ایالات متحده در روز شنبه به تظاهرکنند

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 خرداد 1399

ناآرامی های مدنی برابر و منع رفت و آمد اعمال شدند در چند شهرستانها عمده ایالات متحده در روز شنبه به تظاهرکنندگان به خیابان ها ریختند بیرون ریختن خشم در مرگ یک مرد سیاه و سفید نشان داده شده در ویدیو نفس نفس نفس به عنوان یک سفید مینیاپولیس پلیس به زانو در گردن او.

تبلیغات

از لس آنجلس به میامی شیکاگو تظاهرات مشخص شده با شعارهای "من نمی توانم نفس بکشم" - یک پاره بازتاب مرگ عبارت از جورج Floyd - شروع مسالمت آمیز قبل از تبدیل سرکش به عنوان تظاهرکنندگان مسدود شده و ترافیک مجموعه آتش سوزی و درگیری با پلیس ضد شورش برخی از شلیک گاز اشک آور و گلوله های پلاستیکی در تلاش برای بازگرداندن نظم است.

نزد معترضان جاری شدن سیل در خیابان های پر احساس بحران در ایالات متحده پس از هفته از مستندات با توجه به کروناویروس همه گیر است که دیده می شود میلیون ها نفر از پرتاب از کار است و به طور نامتناسبی تحت تاثیر جوامع اقلیت.

در این کشور صدها نفر از تظاهرکنندگان مونتاژ شده در نزدیکی وزارت دادگستری ستاد فریاد "سیاه و سفید زندگی می کند مهم است." بسیاری بعد از نقل مکان به کاخ سفید که در آن آنها مواجه با سپر-حمل پلیس برخی سوار بر اسب.

ما معرفی حکومت به اعتراضات شعله ور سراسر کشور

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: اگر معترضان که جمع آوری شده را از شب قبل در میدان لافایت سراسر از کاخ سفید تا به حال نقض حصار "آنها می شده اند و با استقبال ترین سگ باطل و شوم ترین سلاح های من تا کنون دیده اند."

کامل مینه سوتا گارد ملی فعال شد برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم و پس از چهار شب از آتش سوزی غارت و خرابکاری در نقاط مینیاپولیس ایالت و بزرگترین شهر و مجاور آن سرمایه St. Paul.

مینه سوتا فرماندار Tim Walz گفت: استقرار لازم بود زیرا در خارج از آشوبگران با استفاده از تظاهرات بیش از فلوید مرگ برای ایجاد هرج و مرج و که او انتظار می رود یکشنبه شب تظاهرات به شدیدترین تا کنون.

"ما تحت حمله" Walz اول-ترم فرماندار منتخب از مینه سوتا دموکراتیک-کشاورز-حزب کارگر گفت: یک جلسه در روز شنبه. "منظور نیاز به ترمیم."

به طور جداگانه ایالات متحده دادستان کل ویلیام Barr همچنین با اشاره انگشت در افراطی محرکین هر چند او و Walz - نه ارائه شواهد برای حمایت از اظهارات خود را به - پیشنهاد به پایان می رسد مخالف سیاسی حاشیه بودند به سرزنش.

ملی نارضایتی منعکس شده

مدنی گفت: تصویری از فلوید بازداشت در روز دوشنبه - گرفته شده توسط یک ناظر را از تلفن همراه به عنوان او بارها و بارها آغاز, "لطفا, من نمی توانم نفس بکشم" قبل از مرگ او باعث ابراز خشم است که به مدت طولانی پختند در مینیاپولیس و شهرستانها در سراسر کشور بیش مداوم تعصب نژادی در ایالات متحده سیستم عدالت کیفری.

اما به سرعت در حال گسترش تظاهرات صلح آمیز و بی قانون به طور یکسان - همچنین همزمان با عمیق و خوی ملی نارضایتی بیش از اجتماعی هراس از مکانهای بسته و قتل عام اقتصادی ساخته شده توسط coronavirus بیماری همه گیر.

در یک سورئال لحظه برای میامی در شنبه پلیس آژیر و چراغ آب گرفتگی در مرکز شهر محلات به عنوان آتش بازی شروع آمیزش و پررونق بیش از Biscayne خلیج به افتخار بهداشت و درمان کارگران مبارزه با این بیماری همه گیر در حال انجام. صدها پلیس ضد شورش swarmed منطقه تهدید به دستگیری هر کسی از جمله رسانه ها که جرأت به خیابان آمدند.

حکومت تحمیل شده بود در چند شهرستانها عمده مسئولیت مدنی اختلالات در روزهای اخیر از جمله آتلانتا و لس آنجلس و فیلادلفیا, Denver, Cincinnati, پورتلند اورگان و Louisville, Kentucky. تظاهرات همچنین هایش در روز شنبه در دالاس شیکاگو, سیاتل, Salt Lake City, and Cleveland.

در یک حرکت فوق العاده پنتاگون گفت: آن را قرار داده و واحدهای نظامی در ساعت هشدار برای آماده است در صورت درخواست توسط فرماندار مینه سوتا برای کمک به حفظ صلح است.

گارد ملی واحد نیز بسیج شدند توسط فرمانداران از, اوهایو, Missouri, ویسکانسین و تنسی.

خیابان مینیاپولیس شد تا حد زیادی آرام در طول روز به چند زرهی گارد ملی وسایل نقلیه دیده می شد نورد از طریق شهر. اما مقامات بعد بسته بزرگراه های اصلی پیشرو در داخل و خارج از مینیاپولیس-سنت پل.

در هوای گرگ و میش حدود یک ساعت و نیم پس از حکومت نظامی یک خط از پلیس نقل مکان به یک منطقه اشغال شده توسط حدود 500 معترض در نزدیکی دماوند بانک و آتش باز با استفاده از گاز اشک آور اسپری فلفل و گلوله های پلاستیکی ارسال جمعیت خزیدن.

آن را مشخص پنجمین شب از چنین درگیری دوم پس روز جمعه اعلام کرد که درک چوین پلیس دیده می شود بر روی زانو های خود در Floyd گردن دستگیر شده بود در اتهام قتل در Floyd مرگ است.

فلوید که تا به حال کار کرده و امنیت را برای مینیاپولیس, کاباره ها شده بود مظنون به تلاش برای تصویب تقلبی پول برای خرید سیگار در روز دوشنبه. پلیس گفت که او غیر مسلح. یک کارمند فروشگاه که تا به حال برای کمک به نام گفته بود پلیس توزیع کننده که مشکوک به نظر می رسد مست.

سه نفر دیگر از افسران برکنار شده در روز سه شنبه از اداره پلیس با چوین که شناخته شده بود که کار کردن وظیفه امنیتی در یکی از همان کاباره ها به عنوان فلوید نیز تحت تحقیقات جنایی در مورد دادستان گفت.

گسترده خشم

خشم دامن زده توسط Floyd مرگ گسترده بود.

هزاران نفر آب گرفتگی خیابان های شیکاگو برای دومین روز تظاهرات بود. تلفن همراه فیلم مشترک با رویترز نشان داد لغو SUV, ماشین گشت زنی در آتش یک فرد سوزاندن پرچم آمریکا و یک زد و خورد میان تظاهرکنندگان و پلیس.

در بروکلین قصبه شهر نیویورک, پلیس تیم ماشین سوار به جمعیت معترضان در دومین روز از خشونت پس از بیش از 200 دستگیری ساخته شد در روز جمعه.

"آنها می تواند آنها را کشته و ما نمی دانیم که چگونه بسیاری از آنها مجروح" نماینده ایالات متحده اسکندریه Ocasio-کورتز در توییتر نوشت و خواستار آن است که NYPD افسران بود به عدالت به ارمغان آورد.

در اواخر شب در کنفرانس خبری شهردار نیویورک, بیل د Blasio پیشنهاد معترضان به سرزنش.

"این ویدئو ناراحت کننده بود و من آرزو می کنم افسران انجام نداده است که" de Blasio گفت. "اما من هم قابل درک است که آنها شروع نمی شود وضعیت. وضعیت آغاز شده توسط یک گروه از معترضان همگرا در یک خودروی پلیس حمله که وسیله نقلیه است."

شهردار گفت: شعلهور شدن خشونت بودند در درجه اول تحریک توسط تعداد کمی از خارجی ها مصمم به goad پلیس به درگیری یک پدیده مقامات گفته شد بازی در سراسر کشور است.

معترضان در لس آنجلس و با پلیس درگیر شدند و در این شهر Fairfax منطقه که در آن جمعیت سعی کردم به زور راه خود را به CBS Television City studios اما دفع اجرای قانون و ماموران امنیتی لس آنجلس تایمز گفت.

غارتگران شکست به فروشگاه در گرو مرکز خرید در شهرستان های تلویزیونی محلی گزارش شده از جمله Nordstrom فروشگاه و Ray-Ban و فروشگاه های اپل و همچنین به مغازه ها در امتداد بازار مال فروشان درایو مشهور و ثروتمند بورلی هیلز.

شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti به خبرنگاران گفت: "این دیگر یک اعتراض. این خرابکاری ... این تخریب است."

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن