ما سلامت رسمی Fauci هشدار 'تاریخی' Covid-19 چالش اما خوش بین در واکسن

صادر شده در: 24/06/2020 - 04:16بروز رسانی: 24/06/2020 - 04:16 دولت ایالات متحده کارشناسان بهداشت رهبری Antho

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

دولت ایالات متحده کارشناسان بهداشت رهبری Anthony Fauci کنگره هشدار داد که این روز را در کشور چهره "تاریخی" با چالش های کروناویروس و که آمریکایی ها باید بریس برای یک نبرد طولانی علیه بیماری همه گیر.

تبلیغات

Fauci, شهادت در پی دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نظرات که او خواست مقامات بهداشت به "سرعت تست" برای coronavirus همچنین تاکید رئیس جمهور هیچگاه چنین دستوری به او.

اما دولت بالا بیماری های عفونی متخصص مطرح زنگ بیش از افزایش مورد روند گفتن نمایندگان مجلس که چندین ایالت را تجربه شد "اخلال افزایش عفونت."

آمدن دو هفته Fauci اضافه خواهد شد "بحرانی به توانایی ما به آدرس کسانی که surgings" در ایالات فلوریدا و تگزاس و آریزونا.

ما ملت سخت ترین ضربه توسط ویروس با بیش از 120 ، 000 مرگ و میر شیوع بیماری های جدید در سراسر کشور و یک دولت نشان کمی توانایی جلوگیری از گسترش.

Fauci رهبری شاهد پانل تاکید کرد که آن را دشوار است برای پیش بینی چه مدت coronavirus باقی خواهد ماند یک تهدید.

"COVID-19 فعالیت خواهد شد به احتمال زیاد همچنان برای برخی از زمان" کارشناسان " گفت: در آماده شهادت نسبت به همه آنها از جمله مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) مدیر رابرت Redfield.

"این چالش ها هستند و بسیاری از آنها تاریخی" آنها به خانه انرژی و تجارت جلسه کمیته.

اما Fauci خود گفت: او احساس می کند "با احتیاط خوش بینانه" در مورد سرعت واکسن تست و تصریح کرد: امید است که تولید گسترده و استفاده از واکسن می تواند توسط "پایان این سال تقویم" یا اوایل 2021.

Redfield ساخته شده روشن است که تقویت تست بود "بحرانی بنای" از ویروس کاهش پیوستن به Fauci در گفت تهمت هرگز از آنها خواست برای جلوگیری از آن.

"هیچ یک از ما تا کنون گفته شده است به کم کردن سرعت در تست" Fauci گفت پانل. "آن مخالف است. ما در حال رفتن به انجام تست های بیشتر و نه کمتر."

"من نمی kid'

مغلوب ساختن پیشی جستن مواجه شده است و انتقاد برای گفتن یک شنبه تجمع مبارزات انتخاباتی -- که در آن بسیاری از شرکت کنندگان نمی پوشیدن ماسک نادیده گرفتن CDC توصیه -- که او می خواست به سرعت coronavirus تست.

کاخ سفید و مشاوران و گفت: رئيس جمهور در سخنان بودند در شوخی اما در روز سه شنبه تهمت دو برابر کردن.

"من نمی بچه" او به خبرنگاران گفت: قبل از ستایش ما تست طرح به عنوان بهترین در جهان است.

"با داشتن بیشتر تست های ما پیدا کردن اطلاعات بیشتر در مورد" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: حتی پیشنهاد به تعداد بالای سیاسی است که مسئولیت او را در طول یک سال انتخابات.

"با داشتن بیشتر موارد آن را برای تلفن های موبایل," او گفت:. "اما در واقع آنچه در آن است این است که ما در حال پیدا کردن مردم است."

مغلوب ساختن پیشی جستن بارها شدت انتقاد کرد و در انتقاد از به دست ما گیر و او همچنان مبارز شنبه که اقدام اولیه -- از جمله ممنوعیت پرواز از چین که در آن ویروس اولین ظهور -- کمک به جلوگیری از یک فاجعه است.

"ما به انجام یک کار بزرگ در CoronaVirus" مغلوب ساختن پیشی جستن است. "ما ذخیره میلیون ها نفر از ما زندگی می کند!"

مغلوب ساختن پیشی جستن نوامبر انتخابات رقیب دموکرات جو بایدن متهم کرده است رئیس جمهور ناخالص بی کفایتی در طول بحران و او را متنبه سهشنبه برای "عمدا کند" تست coronavirus.

"این بسیار ساده است: اگر ما می خواهیم برای نجات مردم شغل و صرفه جویی در زندگی مردم ما نیاز به تست بیشتر -- و ما باید آن را سریع تر" بایدن ارسال شده در توییتر.

در حالی که کشور سابق ویروس در فاصله نیویورک و نیوجرسی را تا حد زیادی کنترل شیوع تعدادی از موارد است که در حال حاضر از افزايش 20 متحده است.

فلوریدا یک پتانسیل جدید کانون است که پیشی گرفتن از 100,000 موارد در روز دوشنبه با توجه به بهداشت محلی مقامات.

برت Giroir دولت را تست هماهنگ کننده گفت: خانه پنل که 27 میلیون آزمایشات تجویز شده است به تاریخ.

حدود 500.000 در حال انجام روزانه و Giroir گفت که او انتظار دارد که این کشور قادر خواهد بود برای تست 40-50 میلیون نفر در هر ماه توسط پاییز.

کارشناسان هشدار داد که هر گونه بالقوه "موج دوم" از ویروس موارد می تواند مرکب در پاییز و زمستان وقتی که معمولی آمریکایی آنفولانزا بیشتر شایع است.

داده ها نشان می دهد گروه های اقلیت به ویژه آمریکایی های آفریقایی تبار در حال مرگ هستند از COVID-19 در نرخ بالاتر از سفید پوستان است.

در تلاش برای آدرس که نابرابری Giroir اعلام کرد راه اندازی یک $40 میلیون ابتکار عمل برای مبارزه با COVID-19 در میان اقلیت های قومی و دیگر آسیب پذیر جوامع است.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن