مجلس نمایندگان آمریکا با تصویب یک از 3 تریلیون coronavirus کمک بیل

صادر شده در: 16/05/2020 - 07:54بروز رسانی: 16/05/2020 - 07:54 ایالات متحده آمریکا مجلس نمایندگان روز جمعه به

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

ایالات متحده آمریکا مجلس نمایندگان روز جمعه به دقت مورد تایید از 3 تریلیون لایحه گردد توسط دموکرات ها برای ارائه کمک های بیشتر برای مبارزه با کروناویروس و تحریک کننده یک متزلزل اقتصاد را برای این بیماری همه گیر.

تبلیغات

با رأی 208-199 دموکرات ها برنده تصویب لایحه ای است که رهبران جمهوری خواه که کنترل سنا قول داده اند که بلوک با وجود برخی حمایت از حزب جمهوری خواه برای مقررات با هدف کمک به دولت های ایالتی و محلی.

جمهوری خواه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن وعده داده است وتو اگر آن را برای رسیدن به میز خود را.

اما دموکرات ها' اندازه گیری می تواند آغاز یک دور جدید از مذاکرات با کنگره جمهوری خواهان و مغلوب ساختن پیشی جستن شده اند صحبت کردن در مورد نیاز برای کسب و کار جدید مسئولیت حمایت در سن coronavirus اضافی یا کاهش مالیات.

دموکرات ها در مخالفت با هر دو از این ایده ها.

پس از رای رهبر جناح اکثریت مجلس Steny Hoyer اعلام کرد که ممکن است 27-28 خواهد بود خود را کنار بگذارند برای رای گیری در برخی از مرتب کردن بر اساس از coronavirus مربوط به لایحه اگر کسی آماده است تا توسط آن است.

او از ارائه جزئیات در مطالب از چنین لایحه ای.

اقتصاد آمریکا دچار یک ضربه ویرانگر از شیوع کروناویروس. برخی از 36.5 میلیون نفر یا بیش از یک پنجم کارگران در ایالات متحده در زمینه بیکاری از بحران آغاز شد.

این 1,800-صفحه امداد لایحه به تصویب رسید در روز جمعه به نام قهرمانان عمل خواهد گسترش به تمام گوشه و اقتصاد ایالات متحده. این شامل 500 میلیارد دلار در کمک به تلاش دولت دولت, دور دیگری از پرداخت های مستقیم به افراد و خانواده ها برای کمک به تحریک اقتصاد و خطر پرداخت برای مراقبت های بهداشتی کارگران و دیگران در خط مقدم از این بیماری همه گیر.

"بسیاری از آنها در معرض خطر زندگی خود را به صرفه جویی در زندگی می کند و بسیاری از آنها ممکن است از دست دادن شغل خود را" به عنوان دولت های ایالتی و محلی درآمد شاقول در طول بحران مجلس نانسی پلوسی گفت: در طول یک روز بحث است.

شماره 2 جمهوریخواه استیو Scalise خواست خانه به شکست این لایحه آن را "سوسیالیستی سادگی" و سرزنش چین که در آن coronavirus پدید آمده در اواخر سال گذشته برای درد و رنج به ارمغان آورد با این بیماری همه گیر.

تصویب لایحه در آمد که در ایالات متحده ثبت کرده است بیش از 85,000 مرگ و میر ناشی از COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از رمان coronavirus. تعدادی از ایالات متحده coronavirus موارد و مرگ و میر کنون سبقت گرفتن هر کشور دیگر.

در ضمن کنگره مقامات اعلام کرد که گردشگران و بازدید کنندگان دیگر اجازه داده نخواهد شد به این مجتمع عظیم تا 9 ژوئن به جای اعلام مارس 16.

از ماه مارس کنگره و تهمت و دولت باید همکاری در چهار coronavirus اسکناس در مجموع حدود 3 میلیارد دلار عبور قریب به اتفاق آنها را با حمایت هر دو حزب.

این پنجمین لایحه اما موفق به جذب جمهوریخواه حمایت در خانه به جز نماینده پیتر کینگ نیویورک یک کانون شیوع کروناویروس.

بحث داغ

به عنوان دموکرات ها و جمهوری خواهان sparred بیش از این لایحه و هزینه های آن لفاظی گاهی اوقات تبدیل به معاند.

دموکراتیک و نماینده تیم رایان لرزاند کردن تاثیر مخرب یک بیماری همه گیر است که در سمت چپ میلیون ها نفر بیکار و خانواده ها قادر به پرداخت اجاره خود را و مواد غذایی بانک ها در تلاش برای پاسخگویی به مطالبات رو به رشد.

"حزب جمهوری خواه می گوید:" ما نمی هر گونه پول برای کمک به تو.' شوخی می کنی ؟ " او فریاد زد در سراسر راهرو در خانه مجلسی که تقسیم دو طرف.

در اوایل روز جمعه در مجلس نیز به تصویب یک تغییر در قوانین آن اجازه می دهد تا کاربران به طور موقت رای خود را توسط پروکسی در طول بحران اگر پلوسی آن را لازم بداند.

دموکراتیک ابتکار که با مخالفت جمهوری خواهان مشخص تاریخی تغییر برای کنگره که تا به حال هرگز قبل از اجازه مجلس به او رأی از هر نقطه اما خانه اتاق.

که در کنگره تلاش برای تابع در میان همه گیر با اعضای عمدتا پناه در خانه در تلاش برای کمک به جلوگیری از گسترش ویروس.

جدید پروکسی-رای گیری قوانین مجلس می تواند رأی از مکان های از راه دور.

روز جمعه رای آورده حدود 400 خانه اعضای بازگشت به واشنگتن فقط برای سومین بار از اواخر ماه مارس است.

این جلسه توسط اداره اجتماعی فاصله و دیگر اقدامات حفاظتی تا خانه می کند تبدیل به یک زمین پرورش برای این بیماری در تلاش است تا شامل. بسیاری از اعضای خانه عینک ماسک و برخی از donned دستکش های جراحی.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن