ما از سمت چپ به اتحادیه اروپا بازگشایی مرزها به 15 کشور

صادر شده در: 30/06/2020 - 16:26Modified: 30/06/2020 - 16:26 اتحادیه اروپا مستثنی است ایالات متحده از آن اولی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

اتحادیه اروپا مستثنی است ایالات متحده از آن اولیه "لیست امن" از کشورهایی که از آن بلوک اجازه خواهد داد که غیر ضروری در سفر, از شنبه.

تبلیغات

27-عضو بلوک به تصویب روز سه شنبه برای تفریح و یا کسب و کار سفر از 14 کشور فراتر از مرزهای خود شورای اتحادیه اروپا که نشان دهنده دولت های اتحادیه اروپا در بیانیه ای گفت:.

کشورهای الجزایر و استرالیا و کانادا و گرجستان و ژاپن و مونته نگرو, مراکش, نیوزیلند, رواندا, صربستان کره جنوبی و تایلند و تونس و اروگوئه.

چین نیز موقت تایید شده اگر چه سفر خواهد تنها باز اگر مقامات چینی نیز مجاز در اتحادیه اروپا بازدید کنندگان است. روابط متقابل یک بیماری است که در این لیست است.

روسیه و برزیل و ترکیه همراه با ایالات متحده در میان کشورهایی که مهار این ویروس در نظر گرفته شده است بدتر از آن است که از میانگین اتحادیه اروپا و بنابراین باید صبر کنید حداقل دو هفته. بلوک انجام خواهد داد هر دو هفته یکبار بررسی است.

این حرکت که با هدف حمایت از اتحادیه اروپا صنعت سفر و گردشگری, مقصد, به خصوص در کشورهای جنوب اروپا سخت ترین ضربه از Covid-19 بیماری همه گیر.

لیست نیاز به یک "اکثریت واجد شرایط" از کشورهای عضو اتحادیه اروپا به تصویب معنی 15 کشور اتحادیه اروپا به نمایندگی از 65 ٪ از جمعیت.

این عمل به عنوان یک توصیه به اعضای اتحادیه اروپا بدین معنی که به طور بالقوه می تواند مجموعه ای از محدودیت در آن ورود از 14 سازمان ملل و تقریبا قطعا اجازه نمی دهد دسترسی به مسافران از کشورهای دیگر است.

اتحادیه اروپا در تلاش برای بازگشایی مرزهای داخلی به ویژه در میان 26 کشور منطقه شنگن است که به طور معمول هیچ مرزی چک شده اند و تکه تکه به عنوان کشورهای مختلف را محدود کرده اند دسترسی برای برخی از بازدید کنندگان.

یونان الزامی Covid-19 آزمون برای ورود از طیف وسیعی از کشورهای اتحادیه اروپا از جمله فرانسه و ایتالیا و هلند و اسپانیا با خود انزوا تا نتایج شناخته شده است.

جمهوری چک است که اجازه می دهد گردشگران از پرتغال و سوئد.

انگلیسی ساکنان همچنین می توانید سفر به بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا اگر چه غیر ضروری مسافران به انگلستان ملزم به خود منزوی برای 14 روز.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن