ما علائم Juneteenth سالگرد برده داری پایان آن را به عنوان چنگ زدن با مسابقه میراث

صادر شده در: 19/06/2020 - 06:24Modified: 19/06/2020 - 06:24 ایالات متحده نشانه پایان برده داری توسط جشن June

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

ایالات متحده نشانه پایان برده داری توسط جشن Juneteenth روز جمعه با سالانه غیر رسمی تعطیلات مصرف در تمدید اهمیت که میلیون ها نفر از آمریکایی ها در مقابله با ملت زندگی میراث نژادی و بی عدالتی است.

تبلیغات

تظاهرات نماز و جشن فرهنگی از غذا و موسیقی را روح بخشیدن جوامع از نیویورک به لس آنجلس به افتخار این روز در سال 1865 زمانی که یک اتحادیه عمومی اعلام کرد در گالوستون تگزاس که همه بردگان آزاد بودند.

برخی از 155 سال پس از رحلت طرفدار برده داری کنفدراسیون چندین تراژدی منجر شده و کشور را به یک حساب در مسابقه.

آنها همچنین انرژی تلاش برای برابری در میان آمریکایی های آفریقایی تبار که نگرانی چگونه سیستمیک نژاد پرستی و بی عدالتی شده اند مجاز به چرک در جهان گل سرسبد دموکراسی است.

چهل و شش ساله آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید کشته شد, on May 25 تا زمانی که مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو خود را بر روی فلوید گردن برای نزدیک به نه ساعت و نادیده گرفته چند درخواست از "من نمی توانم نفس بکشم."

تصویری از وحشتناک حادثه باعث ساحل به ساحل تظاهرات در برابر نژادی و بی عدالتی و خشونت پلیس. میلیون ها نفر به خیابان ها ریختند تحت "Black Lives Matter" بنر.

بیشتر دامن زدن تنش یک افسر در آتلانتا در هفته گذشته به ضرب گلوله یک مرد سیاه و سفید بود که در حال اجرا پس از یک درگیری با پلیس.

هر دو متخلف ماموران در حوادث متهم شده اند با قتل و کشتار را موجب نمایندگان کنگره آمریکا برای معرفی گسترده پلیس جدید اصلاحات.

به عنوان آمریکایی ها دست و پنجه نرم با کشور خود میراث Juneteenth پتانسیل برای تقویت خواستار اقدام و اصلاحات است.

چندین مراسم بزرگداشت رفته مجازی به حساب coronavirus همه گیر اما بسیاری از در حال رفتن به عنوان برنامه ریزی شده و یا با تغییرات اجتماعی مانند فاصله و ماسک-پوشیدن دستورالعمل.

تظاهرات برنامه ریزی شده در شهرستانها مانند تولسا اوکلاهما که میزبان یک روز "من هم آمریکا هستم" تجمع برای عدالت است.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آتش زا استفاده می شود زبان به سطح نقد در تظاهرات پس فلوید مرگ او سوخت به آتش اضافه شده زمانی که او برنامه ریزی یک کمپین تجمع در Juneteenth در تولسا خود را اول از همه گیری آغاز شد.

مغلوب ساختن پیشی جستن مواجه اعتراض بیش از تحریک آمیز خود را انتخاب تاریخ و محل -- تولسا رنج می برد یکی از این کشور بدترین نژادپرستانه قتل عام در سال 1921 زمانی که به عنوان بسیاری از 300 سیاه آمریکایی کشته شدند-و او را در تجمع روز شنبه.

ده ها تن از حوادث جمعه در سراسر نیویورک به مناسبت تعطیلات از جمله مارس به تالار شهر خواستار "عدالت و عزت و برابری" برای آمریکایی های سیاه و سفید.

شیکاگو میزبان "Black Lives Matter بلوک" شامل ثبت نام رای دهندگان درایوهای.

'معروف' Juneteenth

فشار نصب شده برای Juneteenth به اعلام یک روز تعطیل ملی. نیویورک و ویرجینیا نقل مکان کرد و آن را به دولت رسمی تعطیلات.

چند عمده ما شرکت ها از جمله نایک و توییتر به تازگی اعلام کرد که ساخت Juneteenth پرداخت تعطیلات برای کارمندان.

فلوید مرگ است برای چندمین بار در سراسر کشور. چندین آثار تاریخی به تصویر می کشد مؤتلفه ژنرال ها و یا سربازان شده اند سرنگون توسط معترضان یا دستور برداشته شده توسط دولت های محلی.

خودکار-سری مسابقه نسکار ممنوع مؤتلفه پرچم در آن حوادث است.

و در ایالات متحده کنگره مجلس نانسی پلوسی دستور حذف چهار شنبه چهار مجسمه از قرن 19 قانونگذاران که خدمت در کنفدراسیون.

EN NW احمق نانسی پلوسی V2 6H

با وجود پیشرفت های ساخته شده با جنبش حقوق مدنی از 1950s و 1960s, آمریکا, سیاه و اقلیت -- در حدود 13 درصد از جمعیت -- تلاش کرده است.

سیاه ثروت خانواده است که بخشی از آن از سفید پوستان خود را در مراقبت های بهداشتی نتایج فقیر هستند آنها در زیر نشان داده در سیاست آمریکا هستند و آمریکا در دور نرخ بالاتر از سفید پوستان در عصر جرم حبس.

به عنوان Juneteenth نزدیک مغلوب ساختن پیشی جستن اصرار داشت او با تاخیر خود را به تجمع 20 ژوئن از احترام.

"هیچ کس تا به حال شنیده ام از آن" تهمت و ادعا کرد که در وال استریت ژورنال مصاحبه روز شنبه ظاهرا بی اعتنا که کاخ سفید سالانه انتشار یک بیانیه بزرگداشت روز است.

"من چیزی خوب," او اضافه شده است. "من ساخته شده Juneteenth بسیار معروف است."

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن