نائومی اوساکا قهرمان آزاد آمريکا با استناد به مصدوميت از آزاد فرانسه خارج شد

صادر شده در تاریخ: 18/09/2020 - 03:09 تازه تاج ایالات متحده باز قهرمان نائومی اوساکا بیرون کشیده از آزاد فران

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 18/09/2020 - 03:09

تازه تاج ایالات متحده باز قهرمان نائومی اوساکا بیرون کشیده از آزاد فرانسه با همسترینگ درد در روز پنجشنبه ، در ضربه تازه به کروناویروس ضربه گرند اسلم است که در حال حاضر از دست رفته جهان شماره یک Ashleigh بارتی.

تبلیغات
ادامه

اوساکا ژاپن اين اطلاعيه را درست چند روز پس از بلند کردن سومين عنوان اصلی خود در پشت درهای بسته در مسابقات آزاد آمريکا در نيويورک اعلام کرد که اولين تورنمنت گرند اسلم ممکن از زمان همه داري است.

اوساکا در هایی در اینستاگرام و توییتر گفت: «متاسفانه امسال قادر به بازی در بازی آزاد فرانسه ن خواهم بود.» "همسترینگ من هنوز درد بنابراین من زمان کافی برای آماده شدن برای خاک رس ندارد -- این دو تورنمنت آمد بیش از حد نزدیک به یکدیگر برای من در سال جاری است."

قرار است آزاد فرانسه از ۲۷ سپتامبر در رولاند گاروس آغاز شود که از اوایل سال به دلیل همه گیر بودن کروناویروس دوباره برنامه ریزی شده است.

خروج اوساکا رتبه سوم به این معنی است که رولاند گاروس دو نفر از سه نفر برتر جهان را از دست خواهد داد، پس از قهرمان سلطنت بارتی در اوایل ماه جاری گفت که برای دفاع از عنوان خود باز نخواهد گشت.

استرالیایی ها گفتند که می ترسد مشارکت هنوز خطرات بهداشتی را به همراه داشته باشد و او به دلیل بسته شدن مرزهای ایالتی در کشورش نتوانسته بود با مربی خود آموزش بیند.

اعلام اوساکا نیز درست چند ساعت پس از آن اعلام شد که سازمان دهندگان آزاد فرانسه مجبور شدند با افزایش موارد کروناویروس در فرانسه، حضور روزانه را از ۱۱۵۰۰ به ۵۰۰۰ نفر کاهش دهند.

تاریخ ساز

روز یکشنبه، اوساکا از یک مجموعه به پایین تجمع کرد تا ویکتوریا آزارنکا را با نتیجه ۱-۶، ۶-۳، ۶-۳ در فینال زنان آزاد آمریکا شکست دهد و سومین جایزه بزرگ را پس از پیروزی های آزاد آمریکا در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ استرالیا اوپن اضافه کرد.

این جوان ۲۲ ساله اولین زنی بود که از سال ۱۹۹۴ برنده فینال تک آهنگ های اوپن آمریکا از یک ست پایین شد و این پیروزی او را در رده بندی WTA به مقام سوم رساند.

او همچنین اولین بازیکن آسیایی شد که سه گرند اسلم را به دست کرد و از لی نا چین در دو پیشی گرفت.

اوساکا ۳ میلیون دلار برای این پیروزی به جیب زد، مسافت بزرگ دیگری برای بازیکنی که در ماه مه توسط فوربز گزارش شد بالاترین ورزشکار زن پرداخت شده در جهان است، مجله درآمد خود را در طول ۱۲ ماه قبل ۳۷٫۴ میلیون دلار (۳۴٫۳ میلیون یورو) محاسبه کرد.

اوساکا که هرگز از دور سوم مسابقات آزاد فرانسه خارج نشده است، نگفت بعد از آن چه زمانی بازی خواهد کرد.

او به طرفدارانش اطمینان داد که او را «زودتر از دیرتر» خواهند دید.

اوساکا علاوه بر تعالی در دادگاه، به خاطر فعال سازی اش به نمایندگی از عدالت نژادی در کانون توجه نیویورک قرار داشت.

در طول غرب و جنوبگان که در فلاشینگ میدوز نیز برگزار شد، بازی نیمه نهایی خود را برای ابراز همبستگی با ورزشکاران در ورزش های دیگر در اعتراض به تیراندازی جیکوب بلیک توسط پلیس در ویسکانسین تحریم کرد.

این تورنمنت تصمیم گرفت بازی را برای یک روز مکث کند و او موافقت کرد که نیمه نهایی خود را بازی کند. در مسابقات آزاد آمریکا، اوساکا ماسک متفاوتی به هر یک از هفت مسابقه اش می پوشید که همگی نام قربانی بی عدالتی نژادی و وحشیگری پلیس را بر خود داشتند.

نائومی اوساکا هفت ماسک صورت به آزاد آمریکا آورد.

هر ماسک یک قربانی سیاه پوست متفاوت از بی عدالتی نژادی و وحشیگری پلیس را برجسته می کند.

- Breonna Taylor
- الایژا مک کلاین
- Ahmaud Arbery
- ترایون مارتین
- جورج فلوید
- Philando Castile

امروز: تامیر رایس

✊🏽 pic.twitter.com/VRyiWFRhyN

— The Undefeated (@TheUndefeated) September 12, 2020
...


tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن