تنیس باز ما در برنامه با این نسخهها کار از جمله گروه پرواز COVID آزمون

پرواز چارتر به کشتی باز ایالات متحده بازیکنان تنیس و محدود entourages از اروپا و آمریکای جنوبی و خاورمیانه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 خرداد 1399

پرواز چارتر به کشتی باز ایالات متحده بازیکنان تنیس و محدود entourages از اروپا و آمریکای جنوبی و خاورمیانه به نیویورک است. منفی coronavirus آزمایشات قبل از سفر. متمرکز مسکن. روزانه متوسط چک.

بدون تماشاگر. کمتر در مقامات دادگاه. هیچ اتاق قفل دسترسی در تمرین روز.

همه در میان سناریوهای در نظر گرفته شده برای سال 2020 آمریکا باز اگر آن برگزار شد در میان coronavirus بیماری همه گیر.

"همه از این است که هنوز مایع" استیسی Allaster ایالات متحده انجمن تنیس ارشد اجرایی به صورت حرفه ای تنیس گفت: در یک مصاحبه تلفنی روز شنبه. "ما هیچ تصمیم گیری در همه."

این USTA ارائه شده خود را عملیاتی طرح به یک مشاوره پزشکی گروه جمعه; که در حال حاضر مورد بحث قرار خواهد با دولت فدرال و مقامات دولتی.

Allaster گفت که اگر USTA هیئت مدیره می کند تصمیم به رفتن به جلو با باز او انتظار دارد که در آن برگزار می شود در آن معمول سایت و در آن معمول نقطه در تقویم. قرعه کشی اصلی برنامه ریزی شده است برای شروع Aug. 31. در این اطلاعیه آمده باید از "اواسط ماه ژوئن به پایان ماه ژوئن" Allaster گفت.

Allaster خطاب شایعه است که ایالات متحده باز می توانست بهترین-از-سه-مجموعه مسابقات در مردان مجرد گفت: "موضوع به ندرت مورد بحث قرار گرفته است" و افزود: "اگر بازیکنان ما آمد و گفت:" این چیزی است که ما می خواهیم انجام دهیم برای ما خواهد آن را در نظر بگیرید. اما ما نمی خواهد یک طرفه تصمیم که بدون بازیکن ورودی."

همه تحریم رقابت متوقف شده است توسط ATP, WTA و بین المللی فدراسیون تنیس از ماه مارس و در انتظار نگه داشته تا اواخر ماه جولای. باز فرانسوی به تعویق افتاد از ماه مه تا سپتامبر; ویمبلدون لغو شد برای اولین بار از سال 1945.

در جای دیگر

Ex-49er تیلور درگذشت 82

روزولت Taylor All-Pro ایمنی در شیکاگو خرس' 1963 NFL قهرمانی تیم درگذشت جمعه در 82. این تیم را با ارائه جزئیات.

تیلور برای 2 و نیم فصل با 49ers زمانی که خرس معامله او میدوی از طریق 1969 فصل به سان فرانسیسکو برای گارد Howard Mudd. او به پایان رسید کار خود را برای واشنگتن در سال 1972 ساخت خود را تنها سوپر باول ،

تیلور بخشی از سالن از شهرت مربی ادی رابینسون اولین SWAC تیم قهرمانی در Grambling دانشگاه در سال 1960.

تیلور پسر برایان شد در حال اجرا به عقب با خرس و لوایح بوفالو برای یک زمان کوتاه است.

• Pro Football Hall of Fame در حال اجرا به عقب و Denver Broncos بزرگ فلوید کمی 77, تشخیص داده شده است با سرطان است. پت Killorin یک مرکز که با کمی در سیراکیوز در اواسط دهه 1960 ایجاد یک جمع آوری کمک در هفته گذشته و توصیف نامشخص سرطان به عنوان "قابل درمان هستند اما تهاجمی است."

Coronavirus: رویدادهای ورزشی اجازه خواهد داشت به سر در انگلستان آغاز و تا روز دوشنبه بدون هیچ تماشاگران ارائه آنها مطابق با دولت coronavirus پروتکل های. این هموار راه را برای برنامه ریزی ژوئن 17 بازگشت از لیگ برتر ثروتمند جهان فوتبال رقابت است.

• لیگ اسپانیا می گوید تیم کامل جلسات آموزشی سر گرفته خواهد شد دوشنبه آن را به عنوان چشم اندازی مجدد در ژوئن 11.

• اتریش وزارت بهداشت را تایید کرده است شرایط ایمنی برای اتریش میزبان دو فرمول یک جایزه بزرگ مسابقات در ماه جولای. اول 10 مسابقه این فصل یا به تعویق افتاده و یا لغو شود اما F1 می تواند در نهایت بازگشت, بازگشت به عقب در مسابقات ردبول حلقه در اسپیلبرگ در جولای 5 و 12.

فوتبال: بایرن مونیخ ضرب و شتم فورتونا دوسلدورف 5-0 برای چهارم آن راست برنده از سرگیری بوندسلیگا در خالی استادیوم. قهرمانان نقل مکان کرد 10 امتیاز جلوتر از بوروسیا دورتموند در بالای آلمان در لیگ برتر.

کالج بسکتبال: فلوریدا گارد نقطه اندرو Nembhard است حذف نام او از NBA draft, اما نمی خواهد بازگشت به Gators. این دانشجوی سال دوم گفت: او را انتقال.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن