ما رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در تلاش برای متحد کردن کشور به عنوان او راه اندازی کمپین انتخاب مجدد

صادر شده در: 11/06/2020 - 19:06بروز رسانی: 11/06/2020 - 19:06 رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به آدرس سوزان خشم بیش از نژادپرستی و خشونت پلیس در طول سفر به تگزاس در روز پنج شنبه اما تمرکز اصلی به سرعت در حال تغییر به یک مشکل شخصی - خود مشکل انتخاب مجدد مبارزه است.

تبلیغات

جمهوریخواهان تلاش کرده است برای پیدا کردن لحن حق به آدرس انفجار اعتراضات سال از سوء استفاده پلیس و چه بسیاری از رهبران آمریکایی آفریقایی تبار و دیگران می گویند سیستمیک است نژاد پرستی.

که بحران همراه با ویرانی اقتصادی از COVID-19 shutdown - و این واقعیت است که این بیماری همه گیر در ادامه به کشتن حدود 1000 نفر در روز - اتحاد چپ این کشور با گریه از برای شفا.

مغلوب ساختن پیشی جستن که سیاسی سبک ساخته شده است تا حد زیادی در شدید بخش و هیجان انگیز خود را جناح راست پایه است که با توجه به آدرس آن ملی نگرانی هنگامی که او دارای یک میزگرد در دالاس.

موضوع اعلام شده از سوی کاخ سفید - "انتقال به عظمت: بازگرداندن بازسازی و تجدید" - ترویج تصویر از مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک, خوش بینانه, can-do تاجر جمهور.

اما با خشم در خیابان, عصبانیت در سراسر چشم انداز اقتصادی و ترس از coronavirus طولانی در همه جا زندگی می کنند تا به آن خواهد شد به منظور بلند.

منتقدان می گویند او ناتوان است با اشاره به تضاد بین نشان از همدلی از روسای جمهور قبلی در طول بحران و تهمت غریزه برای مبارزه و توهین دشمنان حتی در میان فاجعه.

"هفته دیده ایم رئیس جمهور تهمت اجرا به دور از یک مکالمه معنادار بر سیستمیک نژادپرستی و خشونت پلیس. در عوض, او را بیشتر تقسیم کشور ما" حزب دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن روز پنجشنبه گفت.

"امروز سفر به تگزاس تغییر نمی دهد هر یک از آن. رئیس جمهور تهمت است بیشتر علاقه مند به عکس-ops نسبت به ارائه درمان به عنوان صدای ملت ما سوگوار."

با نظرسنجی شماره زیر آب پنج ماه پیش از روز انتخابات, مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد بعید است به تغییر رویه.

با وجود فوق العاده آشفتگی پایگاه خود وفادار باقی می ماند و او را روشن ساخته اولویت خود را به گرفتن پشت در کمپین بلیزرز.

بلافاصله پس از اظهارات خود در دالاس رئیس جمهور سر به اولین کمپین جمع آوری کمک از COVID-19 مستند شروع - دلار 580,600 هر زن و شوهر رویداد. سپس او پرواز خود را به زمین گلف رفت و آمد مکرر در نیوجرسی برای آخر هفته دیگر پس از COVID اول.

جمعه آینده او خواهد شد راه اندازی مجدد خود را mothballed سری از تظاهرات - خشن اغلب دو ساعت عشق گلشیری بین مغلوب ساختن پیشی جستن سرگرم کننده قوا و هزاران نفر از وفادار ترین هواداران - با یک رویداد در اوکلاهما.

ضربه دنباله

انتخاب تگزاس برای روز پنج شنبه در این سفر قابل توجه است به دلیل این بوده است که دولت جمهوری برای دهه اما همه چیز در حال تغییر است. مغلوب ساختن پیشی جستن برنده دقت در 2016 و کلمبیا کلمبیا در نظرسنجی هفته گذشته قرار داده و او را تنها یک درصد جلوتر از بایدن.

در سال 2016 انتخابات و سیاست ناظران به طور کلی آن را اشتباه در مورد تهمت زد که یک هرج و مرج مبارزه فوق العاده حرفه ای هیلاری کلینتون در عین حال هنوز هم به ثمر رساند معروف کالج انتخاباتی به نفع خود.

این را ترک کرده است بسیاری از ناظران انتخابات تفنگ-خجالتی است. حتی تا زمان سنجی را تیره و تار خواندن برای حزب جمهوری خواه.

این FiveThirtyEight.com میانگین نشان می دهد مغلوب ساختن پیشی جستن را تصویب امتیاز در فقط 41 درصد است و یک ضربه بزرگ خود را از دست زدن به COVID-19 و مسابقه را از بحران.

این realclearpolitics.com به طور متوسط برای انتخابات ریاست جمهوری بازی کردن قرار می دهد بایدن در 49.8 به مغلوب ساختن پیشی جستن 41.7.

بدتر برای مغلوب ساختن پیشی جستن - با توجه به امید تکرار خود را در کالج انتخاباتی برنده حتی اگر از دست دادن کلی رای محبوب - بایدن آگهی در تقریبا در هر چرخش دولت است.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن