دادگستری آمریکا به دنبال مصاحبه با شاهزاده اندرو بیش از اپستاین پروب می گویند او همکاری نمی کنند

صادر شده در: 09/06/2020 - 04:39 ایالات متحده دادستان متهم بریتانیا پرنس اندرو در روز دوشنبه از فرار تلاش خود

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 خرداد 1399

صادر شده در:

ایالات متحده دادستان متهم بریتانیا پرنس اندرو در روز دوشنبه از فرار تلاش خود را برای سوال او بیش از مخاطبین خود را با اواخر سرمایه جفری اپستاین اما وکلای شاهزاده متهم آنها را به دنبال تبلیغات به جای کمک به او.

تبلیغات

ایالات متحده محققان می خواهید برای مصاحبه با اندرو ملکه الیزابت دوم پسر مورد دوستی خود با Epstein - بود که در انتظار محاکمه به اتهام قاچاق کودکان در هنگام درگذشت او در ماه اوت گذشته در شهر نیویورک زندان فدرال - به عنوان بخشی از تحقیق به امکان co-توطئه گران.

منهتن-بر اساس دادستان فدرال ایالات متحده وکیل جفری برمن گفت: اندرو بود "به دنبال به تصویر کشیدن خود را به دروغ به عنوان مشتاق و مایل به همکاری" اما تا به حال داده شده هیچ مصاحبه به مقامات فدرال و تا به حال بارها و بارها کاهش یافته است چنین درخواست.

برمن بود که در پاسخ به یک گزارش توسط بریتانیا خورشید, روزنامه تایید سلامت توسط ایالات متحده در اجرای قانون رسمی که مقامات ایالات متحده در حال بررسی اپستاین زندگی و مرگ فرستاده بود دولت بریتانیا درخواست رسمی شناخته شده به عنوان معاضدت قضائی پیمان (MLAT) ارسال درخواست برای دسترسی به شاهزاده.

این MLAT روش مورد استفاده در تحقیقات جنایی برای جمع آوری مواد از کشورهای خارجی است که به آسانی نمی تواند به دست آمده در پلیس همکاری بر اساس.

بریتانیا دفتر خانه (وزارت کشور) گفت: اظهار نظر در وجود هر MLAT درخواست. کاخ باکینگهام است نه اظهار نظر در مورد حقوقی. "اگر شاهزاده اندرو در واقع جدی در مورد همکاری با ادامه تحقیقات فدرال درهای ما باز باقی می ماند و ما در انتظار کلمه از زمانی که ما باید انتظار او" برمن را در بیانیه ای گفت.

پیشتر در روز دوشنبه اندرو وکلا در بیانیه ای گفت: زیر آفتاب مقاله ای که شاهزاده که رسمی عنوان دوک یورک تا به حال ارائه کمک خود را به وزارت دادگستری (DOJ) سه بار در این سال است.

"متاسفانه DOJ واکنش نشان داد ... با عبور خود را محرمانه قوانین و ادعا می کنند که دوک ارائه شده صفر همکاری" اندرو وکلا Blackfords گفت.

"در انجام این کار آنها شاید به دنبال تبلیغات به جای پذیرش کمک اتمام حجت" آنها در بیانیه ای گفت.

هیچ استرداد

اندرو علنا اعلام کرد او را به همکاری با هر "مناسب آژانس های اجرای قانون". اما در ماه مارس برمن گفت که شاهزاده بود و "در را بست داوطلبانه و همکاری با دفتر ما این است که با توجه به گزینه های خود را".

در پاسخ به یک سوال در آمریکا دادستان کل ویلیام بر گفته فاکس نیوز در مصاحبه ای در روز دوشنبه وجود دارد هیچ برنامه ای برای استرداد اندرو.

"من فکر نمی کنم این یک سوال از توزیع او را بیش از. من فکر می کنم این فقط یک سوال از داشتن او با ارائه برخی شواهد," او گفت:.

اگر MLAT درخواست داده است ایالات متحده دادستان می تواند درخواست برای اندرو که پا را از وظایف به دلیل اضطراب عمومی بیش لینک کلیک کنید برای اپستاین به طور داوطلبانه شرکت در یک مصاحبه به یک بیانیه و یا به طور بالقوه او را مجبور به حضور در دادگاه برای ارائه شواهد تحت سوگند.

"هر گونه پیگیری درخواست معاضدت قضائی خواهد بود ناامید کننده پس از دوک یورک است نه یک هدف از DOJ بررسی و به تازگی تکرار تمایل خود را برای ارائه یک شاهد, بیانیه" در این بیانیه از شاهزاده وکلا گفت.

A U. s. Federal Bureau of Investigation پروب با تمرکز بر انگلیسی مقتدر Ghislaine ماکسول دیرین کاردانی از اپستین و دیگران که تسهیل اتهام قاچاق دختران زیر سن قانونی اجرای قانون منابع به رویترز گفت در ماه دسامبر.

ماکسول که در محل در حال حاضر ناشناخته است را رد اتهامات علیه او.

یک مقام رسمی ایالات متحده معاینات پزشکی در سال گذشته حکومت اپستاین مرگ خودکشی هر چند یک آسیب شناس استخدام اپستاین برادر پیشنهاد شواهد نشان داد که ممکن است او خفه شده است.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن