ما در دیوان عدالت اموزش Bader Ginsburg بستری برای عفونت ممکن است

صادر شده در: 15/07/2020 - 00:40 ما در دیوان عدالت اموزش Bader Ginsburg های 87 ساله لنگر از آن جناح لیبرال شد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 تیر 1399

صادر شده در:

ما در دیوان عدالت اموزش Bader Ginsburg های 87 ساله لنگر از آن جناح لیبرال شده است بستری برای یک مشکوک به عفونت دادگاه روز سه شنبه گفت.

تبلیغات

Ginsburg بود بستری در بیمارستان جانز هاپکینز در بالتیمور در اوایل روز شنبه پس از رفتن به او به طور منظم بیمارستان واشنگتن در اواخر روز دوشنبه با تب و لرز.

او تحت عمل جراحی آندوسکوپی روش شنبه بعد از ظهر "به تمیز کردن مجرای صفرا استنت که قرار داده شد در ماه اوت گذشته" این دادگاه در بیانیه ای گفت.

Ginsburg "استراحت است به راحتی و به ماندن در بیمارستان برای چند روز برای دریافت وریدی آنتی بیوتیک درمان است."

یکی از چهار لیبرال در میان نه قضات Ginsburg سلامت از نزدیک تماشا به عنوان دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به دنبال یک فرصت برای تعیین عدالت که شیب دادگاه استوار در یک محافظه کار جهت بالقوه تغییر قانون ایالات متحده و سیاست های اجتماعی برای چندین دهه است.

دیوان عالی کشور خدمت می کنند تا زمانی که آنها می میرند و یا به طور داوطلبانه بازنشسته و Ginsburg کرده چسبیده به موقعیت خود را با وجود سن او آگاه است که اگر او برگ آن می تواند تغییر چشم انداز ما عدالت است.

همراه با میانه قاضی جان رابرتز چهار لیبرال ها مانع برگشت دیرینه سقط جنین را قوی تر قدرت اجرایی برای رئیس جمهور و بیشتر دخالت دین در زندگی عمومی است.

بسیار محبوب با دموکرات های ناخواسته آیکون های رسانه های اجتماعی است که از روی علاقه به عنوان شناخته شده "بدنام RBG," ریف در کشته رپ The Notorious B. I. G.

او شده است در بیمارستان بستری چندین بار در سال های اخیر از جمله به مدت دو روز در ماه مه به درمان به صورت خوش خیم کیسه صفرا و عفونت است.

اما او در بیمارستان باقی می ماند که همیشه دیده می شود او به طور فعال شرکت در دادگاه فعالیت های تلفنی.

هنوز روشن نیست که اگر او در دادگاه بحث شب جمعه در اورژانس دادخواست بیش از سرگیری فدرال اعدام به عنوان یک محکوم به قتل در انتظار اعدام در زندان ایندیانا.

دادگاه پنج به چهار به نفع از رفتن پیش و چند ساعت بعد, قاتل, Daniel Lee قرار داده بود به مرگ در اولین فدرال اعدام در 17 سال.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب