ما به بریده بریده تعداد سربازان آمریکایی در آلمان مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید

صادر شده در: 15/06/2020 - 23:02بروز رسانی: 15/06/2020 - 23:02 رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن روز دو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن روز دوشنبه گفت که ما را بریده بریده تعداد نیروهای مستقر در آلمان تقریبا 9,500 به 25000 به طور قابل توجهی کاهش تعهدات ما به دفاع اروپا تحت ناتو در آنچه که یک فرمانده نظامی سابق آمریکا گفت: می توان یک "هدیه" به روسیه ولادیمیر پوتین.

تبلیغات

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در نظرات به خبرنگاران گفت که آلمان صرف نیست به اندازه کافی در دفاع به عنوان مورد نیاز توسط ناتو داد. او گفت که تا زمانی که آلمان صرف بیشتر ایالات متحده را حذف نیروهای خود را.

نظرات خود را منعکس اولین تایید رسمی از قطع بود که برای اولین بار منتشر شده توسط وال استریت ژورنال در تاریخ 5 ژوئن و بعد از تایید به رویترز یک مقام ارشد رسمی ایالات متحده صحبت کرد که خواست نامش فاش نشود.

که گفت این بود نتیجه ماهها کار توسط ارتش ایالات متحده به رهبری و هیچ ربطی به تنش بین تهمت و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان که مانع طرح خود را به میزبان یک فرد گروه هفت (G7) نشست این ماه است.

اما دیگر منابع آشنا با این موضوع گفت: تعدادی از مقامات آمریکایی در کاخ سفید وزارت امور خارجه و پنتاگون شگفت زده شدند با تصمیم و آنها ارائه توضیحات اعم از مغلوب ساختن پیشی جستن را بستم بیش از G7 به تاثیر ریچارد Grenell سابق سفیر آمریکا در آلمان و یک تهمت وفادار.

>> 'آن ' پیچیده': روابط در کانون به عنوان تجاوز کشیدن هزاران نفر از نیروهای نظامی از آلمان

'بیدارباش'

مغلوب ساختن پیشی جستن ولرم حمایت از دیرینه موافقت نامه همکاری با متحدان اروپایی به مدت طولانی باعث زنگ در این قاره. ایران شده است به خصوص داغدار نسبت به آلمان در سال های اخیر بارها و بارها متهم برلین از صرف نه به اندازه کافی در دفاع.

آلمان میزبان بیشتر نیروهای نظامی ایالات متحده آمریکا بیش از هر کشور دیگری در اروپا, میراث متفقین در آلمان پس از جنگ جهانی دوم است.

یوهان Wadephul یک عضو ارشد در صدراعظم محافظه کار حزب CDU هفته گذشته گفت که نیروهای نظامی طرح کاهش نشان داد که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بود "غفلت ابتدایی رهبری وظیفه: شامل شرکای ائتلاف در فرایند تصمیم گیری". آن را نیز به عنوان یکی دیگر از "بیدارباش" برای اروپایی ها به مسئولیت های بیشتر برای خود دفاع کرد.

تنها چین و روسیه برای به دست آوردن از "اختلاف" میان ناتو و متحدان Wadephul اضافه شده است.

> > ', روسیه, استراتژیک دشمن' می گوید: سابق ناتو راسموسن

'اشتباه'

به عنوان اولین گزارش از یک برنامه ریزی ما کاهش ظاهر در هفته گذشته سابق ارتش آمریکا و اروپا و فرمانده بن هاجز که مستقر در آلمان در شهر ویسبادن قبل از بازنشسته شد گفت که خروج آمریکا خواهد بود "یک اشتباه بزرگ" و "هدیه" برای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه.

"نیروهای نظامی آمریکا در اروپا برای حفاظت از آلمانی ها ..." او در توئیتر خود نوشت. "آنها رو به جلو بر اساس به عنوان بخشی از ناتو برای محافظت از تمام اعضا از جمله ایالات متحده آمریکا."

اگر چه آمریکا حضور نظامی کاهش یافته است و پس از پایان جنگ سرد نزدیک به سه دهه پیش در آلمان باقی مانده است بسیار مهم hub برای نیروهای مسلح ایالات متحده.

و همچنین در خدمت به عنوان یک بازدارنده به روسیه و آمریکا نیروهای نظامی خود را استفاده کنید, آلمانی, پایگاه برای هماهنگ کردن عملیات نظامی در اروپا, آفریقا و شرق میانه.

ستاد نیروهای ایالات متحده در اروپا و آفریقا هستند و هر دو بر اساس در اشتوتگارت در حالی که ایالات متحده در پایگاه هوایی در Ramstein نقش عمده ای در حمل و نقل سربازان و تجهیزات به عراق و افغانستان. ایالات متحده بیمارستان نظامی در لندستوهل نزدیکی Ramstein بزرگترین از نوع خود در خارج از ایالات متحده است.

(FRANCE 24 با رویترز و خبرگزاری فرانسه)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب