USF تایید اتهامات سوء رفتار جنسی در برابر سابق مردانه بازیکن فوتبال

مانی پدیللا بازی برای USF مردان فوتبال تیم از 2014-17. مانی پدیللا بازی برای USF مردان فوتبال تی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 تیر 1399

دانشگاه سان فرانسیسکو تایید کرد که سابق مردان فوتبال بازیکن متهم به سوء رفتار جنسی در حالی که او یک دانش آموز در دانشگاه.

مانی پدیللا که بازی برای دون از 2014-17 به اتهام سوء رفتار جنسی مربوط به یکی دیگر از دانشجویان در USF در حالی که حضور در این دانشگاه بر اساس بیانیه منتشر شده توسط مدرسه. "پس از بررسی توسط USF عنوان IX دفتر آقای پدیللا داشت به عهده دارد و به عنوان یک نتیجه او دریافت تحریم های انضباطی از دانشگاه."

مدرسه اعلام نشده است که به اتهام سوء رفتار جنسی رخ داده است و یا چه اقدامات انضباطی گرفته شد برابر مالاگا.

پس از فارغ التحصیلی از USF در سال 2017 پدیللا بازی برای تیم San Francisco City FC قبل از پیوستن دوم-بخش ریو گراند دره FC در سال 2018 است. در سال 2019 کرد و به نیومکزیکو, ایالات دیگر طرفدار تیم فوتبال در دوم-بخش USL قهرمانی لیگ.

در روز سه شنبه, New Mexico, ایالات اعلام کرد آن را به حالت تعلیق در پدیللا از این تیم در حالی که انجام تحقیقات خود را به این موضوع.

به اتهام سوء رفتار جنسی در برابر مالاگا شد پس از یک USF التحصیل شروع آنلاین اعتراض مربوط به اعضای USF مردان فوتبال تیم. یک Change.org طومار درخواست از مدرسه اقدام به دریافت بیش از 4000 امضا.

"دانشگاه سان فرانسیسکو دریافت کرده و پیام دیده می شود در گزارش های رسانه های اجتماعی ناشی از سوء رفتار جنسی با دانش آموزان شرکت کننده در بین دانشکده فوتبال, برنامه" مدرسه اظهار داشت: در انتشار آن است. "دانشگاه است که مصرف این اتهامات به طور جدی و سیاست ما روشن است: سوء رفتار جنسی است که قابل تحمل نیست در USF. داستان که به اشتراک گذاشته شده به شدت نگران کننده است و ما با تشکر از افرادی که به جلو آمده است. گزارش طول می کشد شجاعت. این دانشگاه در حال بررسی تمام اطلاعات دریافت شده به منظور تعیین مناسب مراحل بعدی که شامل یک بررسی توسط USF عنوان نهم ،

ویرایشگر عکس آنلاین داگلاس زیمرمن نظارت SFGATE را Instagram را پوشش می دهد و منطقه خلیج فوتبال در SFGATE این وبلاگ زیبا.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب