USL شرق خلیج کنکورد ورزشگاه پروژه کاهش یافته است توسط مالک علامت سالن

USL شرق خلیج پیشنهاد ساخت یک 18,000 صندلی ورزشگاه در این ملک در نزدیکی کنکورد بارت ایستگاه. USL

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 اردیبهشت 1399

USL شرق خلیج مالک و توسعه املاک و مستغلات علامت سالن کاهش یافته و قصد دارد برای ساخت یک 18,000-صندلی ورزشگاه فوتبال در شهر کنکورد برخورد یک ضربه به پیشنهاد لیگ دسته دوم تیم آن را به عنوان جستجو برای یک خانه ورزشگاه قبل از آن انتظار می رود 2021 kickoff.

سالن ورزشی سرمایه گذاری یک بخش از سالن سهام گروه های برنامه ریزی شده برای ساخت این ورزشگاه به عنوان بخشی از یک بزرگتر مخلوط با استفاده از توسعه است. این شرکت گفت که ترکیبی از زمان رکود اقتصادی با توجه به COVID-19 همه گیر همراه با جامعه اعتراض به این تصمیم.

"من واقعا مطمئن نیستم که چه کنکورد به" سالن گفت: Bay شهرستان خبر داد. "ما صرف مقدار زیادی از پول و ایمان خوب است, اما آن کار نمی کند."

در اوایل سال 2019 سالن امضا $100,000 منحصر به فرد مذاکره و توافق با کنکورد به کشف ساختمان پیشنهاد ورزشگاه در 33 هکتار استفاده نشده اموال به طور مشترک متعلق به شهر و بارت. اموال مرز بلوط لاگونا و Galindo خیابان های مجاور به کنکورد بارت ایستگاه.

علاوه بر ورزشگاه, سالن پیشنهاد یک هتل و مرکز همایش و دفاتر اموال. او همچنین می خواستم استادیوم به عنوان محل برگزاری کنسرت احتمالا جایگزین کنکورد غرفه. اصلی زمانی بود که برای تصویب و شروع به ساختمان در سال 2021 با ورزشگاه آماده 2023.

جو Garaventa رئیس جمهور از سالن ورزشی سرمایه گذاری گفت: کنکورد پایونیر که آنها در پاسخ به جامعه اپوزیسیون به اندازه استادیوم. آنها پیشنهاد شده به عنوان یک جایگزین ساختمان کوچکتر از 5000-6000 صندلی مدولار ورزشگاه و یا در حال حرکت ورزشگاه را به چند سایت های دیگر در منطقه مرکز شهر قبل از کشیدن پلاگین.

"این مایه تاسف است که در سالن سرمایه گذاری است و قطع آن مطالعه امکان سنجی این توسعه تلاش ما باقی می ماند متعهد به کاوش در فرصت های آینده برای توسعه شهر ما در یک متفکر از راه های است که به ارمغان می آورد مشاغل جدید مسکن و فضای خرده فروشی به کنکورد" گفت: کنکورد شهردار Tim McGallian.

تاد Torvinen رئیس امور مالی از سالن سهام گروه گفت SFGATE که در مرکز شهر کنکورد توسعه پیشنهاد شده است تنها یکی از بسیاری از پروژه های شرکت به حالت تعلیق در توجه به محیط اقتصادی کنونی.

در سال 2017, سالن را به دست آورد ارضی حقوق برای شروع یک USL, قهرمانی, تیم, بخش دوم از فوتبال در ایالات متحده تا سال 2021. حقوق خود را کشش از سانتا رزا در شمال خلیج از طریق خلیج شرق شهرستان آالمدا و کنترا کوستا و به تورلاک.

این پروژه به آمار چند ضربه جاده پس از اعلام آن است.

سالن اول نگاه به ساخت یک ورزشگاه در اوکلند در سالن بزرگ زمین اما ناموفق بود. او سپس چرخد و به ساختمان در کنکورد که در حال حاضر دیگر روی میز است.

وجود نداشته است و فعالیت در این باشگاه Twitter و یا Facebook صفحه از ماه ژوئن سال گذشته زمانی که آنها جشن افتتاح شرکت فوتبال مرکز آموزش در ولنوت کریک. اندی مکدرموت, مدیر ورزشی از USL شرق خلیج نیز اخیرا از این شرکت است.

مربوط به: 'Moneyball" می آید به منطقه خلیج جوانان فوتبال توسعه

با وجود این موانع به USL سایت هنوز هم انتظار می رود این تیم به میدان در سال 2021 و سالن تایید کرد که او هنوز هم می خواهد ایجاد تیم است. سالن ورزشی سرمایه گذاری رئیس جمهور جو Garaventa گفت: آنها می خواهند این باشگاه برای پیدا کردن یک خانه در کنار من-680 راهرو.

____________

ویرایشگر عکس آنلاین داگلاس زیمرمن نظارت SFGATE را Instagram را پوشش می دهد و منطقه خلیج فوتبال در SFGATE این وبلاگ زیبا. مشاهده آخرین مطالب و ارسال او اخبار راهنمایی در dzimmerman@sfgate.com.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب