ونزوئلا مادورو به سفیر اتحادیه اروپا 72 ساعت به ترک کشور

صادر شده در: 30/06/2020 - 02:01 رییس جمهور ونزوئلا, نیکولا Maduro, روز دوشنبه به رئیس اتحادیه اروپا ماموریت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 تیر 1399

صادر شده در:

رییس جمهور ونزوئلا, نیکولا Maduro, روز دوشنبه به رئیس اتحادیه اروپا ماموریت در کاراکاس ایزابل بریلهنت Pedrosa 72 ساعت به ترک کشور پس از بلوک اعلام کرد تحریم ها علیه 11 ونزوئلا مقامات.

تبلیغات

"چه کسی آنها را به تلاش برای تحمیل خود با تهدید گفت:" Maduro.

"ما مرتب آن را در 72 ساعت... او داده خواهد شد و یک هواپیما را ترک کنند اما ما ترتیب همه چیز ما با اتحادیه اروپا است."

ونزوئلا حریم هوایی است که در حال حاضر بسته به هواپیما تجاری با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

روابط شده اند زمان پس از 2017 زمانی که ونزوئلا شد اولین کشور آمریکای لاتین برای دریافت تحریم از سوی اتحادیه اروپا از جمله تحریم تسلیحاتی.

در میان مقامات تحریم جمعه بود مخالفت قانونگذار لوئیس Parra که با حمایت ونزوئلا از رقابت رهبری مخالفان کنترل شورای ملی با رئیس جمهور آن خوان Guaido.

Guaido با استفاده از موقعیت خود به عنوان رئیس مجلس برای به چالش کشیدن مادورو اقتدار در ژانویه 2019 با اعلام خود اقدام رئیس جمهور پس از مجمع ملی تلقی سوسیالیستی رهبر یک غاصب بیش از بحث برانگیز انتخابات مجدد در سال 2018 در یک نظر سنجی به طور گسترده ای مارک جعلی.

Guaido به رسمیت شناخته شده است خود را به عنوان کشور, رییس جمهور موقت بیش از 50 سازمان ملل از جمله ایالات متحده و بسیاری از اتحادیه اروپا است.

Parra هر چند اعلام شده خود را به مجلس ملی رئیس جمهور در ماه ژانویه در حالی که نیروهای امنیتی وفادار به مادورو مانع Guaido از ورود به ساختمان برای انتخاب مجدد رای او به طور گسترده ای انتظار می رود را به نفع خود.

در ابتدا متحدان Parra افتاد با Guaido پس از او مربوط به یک رسوایی فساد مربوط به یک توزیع مواد غذایی برنامه های اجرا شده توسط مادورو دولت.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن