ویروس ترس نیروی تغییر در ترکیب تیم و برنامه ریزی برای مارلین قرمز

میامی مارلینز خراشیده right-hander خوزه یورنا از شروع برنامه ریزی شده روز یکشنبه در فیلادلفیا و تاخیر در سفر خ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 مرداد 1399

میامی مارلینز خراشیده right-hander خوزه یورنا از شروع برنامه ریزی شده روز یکشنبه در فیلادلفیا و تاخیر در سفر خود صفحه اصلی نگرانی در مورد احتمال شیوع کروناویروس در این تیم است.

هیچ دلیلی داده شد چرا یورنا خراشیده شد در این سری آخر که میامی برنده 11-6.

مدیر همین Mattingly گفت: Marlins تصمیم به صبر کنید تا روز دوشنبه به ترک فیلادلفیا و برنامه ریزی برای آنها می رسند در میامی ساعت قبل از خانه خود را بازکن در برابر بالتیمور. این سفر ممکن است ساخته شده در حالی که چند بازیکن باقی می ماند ،

"این بچه ها که تست مثبت قرنطینه می شوند در اینجا در فیلادلفیا," Mattingly گفت. این تیم هیچ فوری فهرستی حرکت می کند.

میامی گیر Jorge آلفارو در رفت و مجروح لیست ساعت قبل از فصل بازکن جمعه در فیلادلفیا. Marlins نمی دهد یک دلیل اما انتظار آلفارو به بازگشت این فصل است.

این تیم مخاطره آمیز سلامت مطرح شده جدید شک و تردید در مورد MLB توانایی به پایان فصل در طول یک بیماری همه گیر. در Cincinnati Reds دوم baseman مایک Moustakas و مرکز fielder نیک Senzel احساس بیمار پنج شنبه یک روز پس از هم تیمی مت دیویدسون در رفت و مجروح لیست پس از مثبت coronavirus آزمون.

Verlander کردن در حالی که: حاکم آل Cy جوان برنده جایزه جاستین Verlander یک تیره و تار ساعد راست و تعطیل خواهد شد برای حداقل دو هفته.

Astros مدیر گرد و خاکی بیکر اعلام کرد که پس از آسیب هوستون 7-6 از دست دادن به دریانوردان در روز یکشنبه گفت Verlander خواهد بود پس از دو هفته است.

Justin Verlander was sharp on Opening Day against Seattle, then came down with a sore right forearm.

جاستین Verlander شدید در روز افتتاحیه در برابر سیاتل و سپس پایین آمد و با درد ساعد راست.

باب Levey / گتی ایماژ

در یک صدای جیر جیر یکشنبه شب Verlander را تکذیب کرد گزارش در هوستون کرونیکل که آسیب خواهد پایان فصل است.

"این گزارش که من در حال حاضر از دست رفته بقیه فصل دقیق نیست" او هنوز توییتی. "وجود دارد یک ساعد فشار ... من امیدوار هستم که با برخی از بقیه آن را التیام بخشد و من به زودی قادر به بازگشت."

Verlander, 37, حال کشاله ران عمل جراحی در ماه مارس اما بهبود در زمان به زمین در روز افتتاحیه در روز جمعه با فصل تاخیر به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

بیکر گفت: Verlander احساس "حساسیت" در بازوی خود را در طول خود را شروع که در آن او تن به تن شش نوبت و رو برد. او MRI امتحان شنبه و در حال حاضر او را از دست ندهید حداقل حدود یک سوم از این 60-بازی فصل.

"این اتفاق افتاد (جمعه) در اوایل بازی اما او گفت که او احساس خوب" بیکر گفت. "شما دیدن او پرتاب توپ بزرگ ... بنابراین این نوع شوک به همه ما است."

بیکر گفت: او نمی دانست که برای شروع Verlander روز چهارشنبه در برابر داجرز.

رودریگز در انتظار: Red Sox پارچ Eduardo Rodriguez انتظار نتایج تست اضافی پس از پزشکان به تازگی کشف یک موضوع را با قلب خود آنها بر این باورند که نتیجه جلسه اخیر خود با COVID-19.

27-year-old left-hander آزمایش مثبت برای coronavirus قبل از تابستان اردوگاه اما پاک شد و بازگشت به تمرینات در جولای 18.

او تا به حال مثبت دیگر ویروس تست اما گفت: MRI نشان داد میوکاردیت که رهبری این تیم پزشکی را بسته و او را برای حداقل یک هفته. او شده است محدود از جولای 23.

مغلوب ساختن پیشی جستن ندارد-زمین: رئیس جمهور تهمت نمی تواند پرتاب کردن زمین برای اولین بار در استادیوم یانکی ماه آینده بعد از همه.

مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی که او نمی خواهد بود قادر به سفر به دلیل "تمرکز قوی" در coronavirus واکسن و اقتصاد است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن