والش اعلام نژادپرستی عمومی-بهداشت و درمان اضطراری; شیفت پول از پلیس اضافه بودجه برای بهداشت عمومی

شهردار والش امروز اعلام نژادپرستی عمومی-بهداشت بحران در بوستون و اعلام کرد که درخواست شورای شهر برای تغییر 12

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 خرداد 1399

شهردار والش امروز اعلام نژادپرستی عمومی-بهداشت بحران در بوستون و اعلام کرد که درخواست شورای شهر برای تغییر 12 میلیون دلار از بوستون پلیس اضافه کاری صندوق به بهداشت عمومی تلاش ها با هدف پایان دادن به نابرابری نژادی در بوستون مراقبت های بهداشتی در سال مالی شروع می شود که در ماه آینده.

والش همچنین اعلام کرد یک نیروی کار ریاست سابق آمریکا وکیل Wayne Budd به بررسی چگونگی بوستون اداره پلیس را به استفاده از زور است. و او گفت: او را احیای یک بشکه جامعه بازرس نظارت پنل و پایان دادن به استفاده از یک بحث برانگیز مو-بر اساس تست کوکائین به عنوان بخشی از ارتقاء آن سیاست.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در تالار شهر این صبح والش گفت: Covid-19 بلافاصله در معرض تفاوت قابل توجهی در مراقبت های بهداشتی برای اقلیت ها و سفیده. تظاهرات زیر جورج فلوید را قتل و گفتگوهای او با مقامات منتخب کارکنان و اعضای جامعه - را ساخته اند آن را روشن تر باید انجام شود تا اطمینان حاصل شود اقلیت ساکنان دسترسی به همان سطح از مراقبت های بهداشتی و همان مسکن و فرصت های شغلی که می تواند بر سلامت به عنوان سفید پوستان است. "اثرات فراتر از زمان Covid-19 بحران," او گفت:.

پول است که می تواند به بوستون بهداشت عمومی کمیسیون خواهد صندوق برنامه های مختلفی از جمله:

  • 3 میلیون دلار به آدرس سلامت بی عدالتی;
  • 1 میلیون دلار برای ضربه تیم مشاوره و خدمات در BPHC;
  • 2 میلیون دلار در بودجه جدید برای جامعه بر اساس برنامه از خشونت مداخله کمک های مالی برای جوانان, برنامه نویسی, زبان و غذا دسترسی مهاجر پیشرفت و حمایت از سالمندان;
  • 2 میلیون دلار اضافی برای روان-سلامت پزشکان که می تواند پاسخ برای صحنه های جرم و جنایت با پلیس;
  • 2 میلیون دلار برای توسعه اقتصادی طرح ها با هدف در اقلیت و زنان متعلق به کسب و کار;
  • 2 میلیون دلار برای برنامه های مسکن به طور کلی و برای جوانان-بی خانمانی برنامه های خاص است.

از 3 میلیون به صورت خاص و عمومی-برنامه های بهداشت را پوشش ایجاد یک بوستون عدالت در سلامت در حال حاضر برنامه ریزی برای انجام کاری در مورد بدتر سلامت برای ساکنان اقلیت رانده شده توسط نژادی و قومی اطلاعات در این کمیسیون آغاز خواهد شد برای کامپایل از بیمارستان های محلی, ایجاد, پیشگیری و درمان برنامه با هدف خاص قومی و گروه های زبان و به حمایت در سطح فدرال و ایالتی برای سیاست ها و بودجه برای چنین برنامه هایی.

"ما در حال رفتن به اجازه دهید این جنبش و یا این لحظه به ما می گذرند" والش گفت.

والش گفت: بودجه تغییر نداشت با کف دست زدن در پلیس. وی با تمجید بشکه افسران برای سرمایه گذاری خود را در جامعه محور از جمله برنامه های مانند چراغ قوه پیاده روی قهوه با یک پلیس و برنامه های مختلف برای جوانان در خطر و خانواده است که او گفت: رهبری به دو رقمی قطره در شکایت از پلیس در استفاده از زور و در جرم و جنایت, شماره -, از او گرفت ،

BPD کمیسر ویلیام ناخالص حمایت از شهردار. اگر چه او فکر می کند که افسران او را از انجام یک کار خوب همیشه وجود دارد اتاق را برای بهبود او گفت:. "مرگ آقای فلوید آن است که وظیفه و مسئولیت هر یک از شهروندان ما را به مطمئن شوید که که ناجوانمردانه به قتل نمی خواهد اتفاق می افتد در شهر بوستون است." بنابراین آن را خوب به مردم مانند Budd نگاهی به او گفت: "شما تماشای کسی می میرند برای 8 دقیقه و 46 ثانیه شما می خواهید مطمئن شوید که اتفاق نمی افتد در شهرستان خود را."

ناخالص گفت که او نگران است در مورد برش خود را اضافه بودجه از آنجا که بهداشت عمومی تاکید می تواند به معنای کاهش تقاضا پلیس - که در حال حاضر برای پاسخ به تماس است که واقعا مربوط به جرم و جنایت مانند پدر و مادر تماس با پلیس زمانی که بچه خود را نمی خواهند به مدرسه بروند. "چگونه بسیاری از کلاه آیا شما می خواهید ما را می پوشند؟" "ما باید برای پاسخ به هر تماس و هر زمانی که به آن نیاز ندارد ،

بوستون جنبش برای پایان دادن به نژاد پرستی.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب