والش: هنوز هیچ تصمیمی در مورد چگونگی آغاز مدرسه در سال جاری

شهردار والش امروز گفت که BPS در حال برنامه ریزی در ساخت ساختمان مدرسه خود را به عنوان امن که ممکن است - بلکه ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 مرداد 1399

شهردار والش امروز گفت که BPS در حال برنامه ریزی در ساخت ساختمان مدرسه خود را به عنوان امن که ممکن است - بلکه به منظور بالا آوردن توانایی های یادگیری از راه دور - به عنوان مقامات همچنان به تلاش برای کشف کردن این که آیا مدرسه این پاییز به طور کامل از راه دور و یا با "hopscotch" مدل که در آن دانش آموزان بخشی از وقت خود را در مدرسه و بخشی در خانه صرف.

والش امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی در سیتی هال گفت: «یک راه یا راه دیگری در حال ادامه یادگیری از راه دور خواهد بود. اما در همان زمان، مقامات با عجله برای دریافت مدارس آماده برای دانش آموزان: شهر خریداری کرده است 5،000 ورق از پلکسی گلاس که با آن برای جدا کردن دانش آموزان، تمام دفاتر پرستار گرفتن فضاهای انزوا ویژه برای دانش آموزانی که بیمار می شوند، سیستم های HVAC در حال ارتقاء و حتی طولانی گیر پنجره ها در حال گیر برای ارائه تهویه کافی و امن است.

و قبل از اینکه هر مدرسه ای باز باشد، آنها توسط ISD بازرسی می شود تا اطمینان حاصل شود که آنها در امان هستند، او گفت.

او گفت: «ما دانش آموزان یا معلمان یا کارکنان را به ساختمانی که امن نیست، نمی فرسایند» و اضافه کرد که پاسخ نهایی ممکن است شامل گشایش برخی مدارس، حداقل تا حدی، با باقی مانده فیزیکی بسته باشد. این تصمیم پیچیده است چرا که BPS یک سیستم پیچیده است، با 50،000 یا تا دانش آموزان، برخی از 120 مدرسه و حمل و نقل است که متکی به هر دو اتوبوس BPS و MBTA به دانش آموزان در اطراف.

در همین حال، BPS به دنبال راه هایی برای بهبود یادگیری از راه دور است، در بخشی از این دلیل که تجربه بهار گذشته نشان داد مدل در حال استفاده پس از آن تنها افزایش شکاف دستاورد برای دانش آموزان اقلیت بود. او یاد داشت که مدارس امروز بیش از فقط یادگیری ارائه می کنند - آنها همچنین ارائه وعده های غذایی بچه ها و برنامه های پس از مدرسه. و او اذعان کرد که همه والدین نمی توانند همچنان در خانه با بچه های خود باقی بموند.

"ما باید این حق را دریافت کنید; بچه های ما وابسته به ما هستند که این کار را انجام بکنیم."

والش گفت که تصمیم نهایی در بخشی از روند های Covid-19 در بوستون بستگی دارد. او گفت: نرخ مثبت در میان آزمایش های بوستون از حدود 2.1٪ چند هفته پیش به عنوان بالا به عنوان 2.9٪، رشد کرده است، اگر چه از آن پایین رفته است در طول روز های اخیر به حدود 2.5٪.

اعداد نشان می دهد، اگر هیچ چیز دیگری، که Covid-19 هنوز هم در اینجا و مردم باید به پیروی از دستورالعمل های ایمنی و قوانین - پوشیدن ماسک، فاصله خود را حفظ، اجتناب از جمعیت و شستن دست.

والش گفت که او به خصوص در مورد ورود قريب الوقوع دانشجویان کالج از ایالات با نرخ بالا Covid نگران است. اگر چه چندین کالج محلی ارائه طرح هایی که شامل چهارک سازی اولیه و تست مکرر، او گفت که او نگران است که آیا تمام کسانی که دانش آموزان خواهد شد، در واقع، مطابق با آن برنامه.

والش همچنین گفت که او در مورد پدر و مادر شرکت در بازی های لیگ کوچک بدون ماسک نگران است. اگر آنها ماسک نپوشند، حداقل باید آنها را در آماده داشته باشد باید کسی به آنها نزدیک شود، او گفت.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن