واشنگتن قرار می دهد QB الکس اسمیت در نظر جسمی قادر به انجام لیست

واشنگتن قرار داده کارفرمایی الکس اسمیت در نظر جسمی قادر به انجام فهرست دوشنبه در آستانه شروع اردوگاه های آموزش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 مرداد 1399

واشنگتن قرار داده کارفرمایی الکس اسمیت در نظر جسمی قادر به انجام فهرست دوشنبه در آستانه شروع اردوگاه های آموزشی.

فیزیکی نشان داد اسمیت پای راست به پزشکی بهبود 20 ماه پس از شکست استخوان نازک نی و درشت نی در آن در طول یک بازی. اما در این 36 سال نبوده است به طور کامل پاک برای شیوه های تماس با ما و یا کامل فوتبال فعالیت است.

قرار دادن اسمیت در از بین بردن PUP لیست اجازه می دهد تا سازمان به کارکنان پزشکی برای نظارت بر پیشرفت خود را.

اسمیت امضا شده است از طریق 2022 هر چند او در بازی های آینده همچنان تیره است. او نمی شده از وحشتناک آسیب در نوامبر 2018 که نیاز به جراحی های متعدد.

این تیم قبلی رژیم به دست آورد اسمیت در تجارت با کانزاس سیتی در سال 2018 و امضا او را به $94 million چهار سال تمدید.

اسمیت انداخت برای 2,180 متری 10 touchdowns و پنج interceptions در 10 بازی با واشنگتن است. در طول کار خود را که شامل قبلی متوقف می شود با سان فرانسیسکو و Kansas City 2005 شماره 1 انتخاب کنید انداخته است برای 34,068 متری 193 TDs و 101 نوع داده int.

واشنگتن نیز قرار داده linebacker روبن پرورش یکی دیگر از سابق 49er در از بین بردن PUP لیست و اضافه مجروح گیرنده کلوین هارمون به غیر فوتبال آسیب لیست پس از او پاره ACL در زانو راست.

• Vikings معاون پزشکی ورزشی اریک Sugarman که مسئول این سازمان ویروس پیشگیری استراتژی دارای آزمایش مثبت برای coronavirus این تیم اعلام کرد.

حدود چهار ساعت بعد وایکینگ ها قرار می گیرد چهار rookies — از جمله در دور اول پیش نویس انتخاب گسترده ای از گیرنده های جاستین جفرسون — در لیگ به تازگی ایجاد لیست ذخیره برای COVID-19. کسانی که بازیکنان وایکینگ ها گفت: نمی شد آلوده Sugarman.

در جای دیگر

IndyCar لغو

لاگونا سکا مسابقات

IndyCar لغو مسابقه برای پورتلند (سنگ.) Raceway بین المللی و doubleheader آخر هفته در لاگونا سکا در سالیناس.

این سری خواهد شد در حال حاضر اجرا doubleheaders در اواسط اوهایو در منطقه سنت لوئیس و در ایندیاناپولیس موتور جاده سریع السیر. این مجموعه اجرا خواهد شد Aug. 8-9 در اواسط اوهایو; Aug. 29-30 در جهان گسترده ای از فن آوری Raceway; و اکتبر. 2-3 در IMS جاده ،

IndyCar است که هنوز برنامه ریزی برای اجرای 14 مسابقه در این فصل است.

خیریه: Brooklyn Nets گارد Kyrie Irving است ارتکاب 1.5 میلیون دلار به مکمل درآمد WNBA بازیکنان که انتخاب می کنید به بازی این فصل به دلیل coronavirus نگرانی و یا عدالت اجتماعی ، بودجه خواهد شد از کای توانمند سازی ابتکار راه اندازی شده توسط ایروینگ در روز دوشنبه.

• پرستاران کارفرمایی Drew Brees و همسرش, بریتنی می گویند که آنها در حال اهدای 5 میلیون دلار نسبت به همکاری با یک لوئیزیانا ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی به ساخت مراکز بهداشتی و درمانی از لحاظ اقتصادی در جوامع تلاش در سراسر کشور.

کالج ها: مترو آتلانتیک کنفرانس ورزشی تصمیم به انصراف از سقوط رقابت های ورزشی با توجه به نگرانی های اطراف COVID-19 بیماری همه گیر.

گلف: گلف استرالیا گفت که استرالیا در مسابقات باز خواهد شد به طور نامحدود به تعویق افتاد و اگر بازی برگزار نخواهد شد تا اوایل 2021.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب