ما نیاز به بودجه نیست, مدال خسته پزشکان به فرانسه پاکسازی

صادر شده در: 15/05/2020 - 16:21Modified: 15/05/2020 - 16:21 فرانسه پزشکان در مواجهه با رئیس جمهور امانوئل پا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

فرانسه پزشکان در مواجهه با رئیس جمهور امانوئل پاکسازی در پیشرو پاریس بیمارستان در جمعه خواستار سرمایه گذاری بیشتر و تجدید نظر این کشور پس از مشهور بهداشت عمومی سیستم است که خود را در بر داشت به سرعت غرق شده توسط دهها هزار نفر از coronavirus بیماران.

تبلیغات

پاکسازی اذعان اشتباهات در اصلاح ملی سیستم بیمارستان است که در مواجهه سال از کاهش هزینه خروج تجهیزات پزشکی در یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان از کارکنان ماسک و دستگاه تنفس مورد نیاز برای مبارزه با این ویروس در بحران است.

"ماه من, درخواست برای, تجهیزات, و ما تا به حال تنها [کافی] سه روز به مبارزه با ویروس" مارتین هرش سر از پاریس در بیمارستان, شبکه گفت: رئیس جمهور فرانسه.

به عنوان ویروس شتافت در سراسر فرانسه در ماه مارس و اشباع چند بیمارستان و پاکسازی تا به حال برای اعزام نیروهای مسلح به ساخت این کشور را به زمان صلح و بیمارستان صحرایی و انتقال بیماران و پزشکان در اطراف در حمل و نقل نظامی جت و ویژه نصب شده با سرعت بالا قطار.

فرانسوی, بیمارستان, مشکلات طولانی تا قبل این ویروس در بحران و اورژانس کارگران برگزار شد اعتصابات و تظاهرات ماه سال گذشته خواستار استخدام و بودجه پس از سال زیان کار است.

پاکسازی دولت اعلام کرد طرح در سال گذشته برای رسیدگی به نگرانی های رو به رشد و تزریق پول جدید زمانی که ویروس آمار اما پاکسازی جمعه اذعان کرد: "ما بدون شک به یک اشتباه در استراتژی."

"این یک استراتژی بزرگ است اما ما باید آن را انجام داده اند 10 سال پیش گفت:" نا امید کارکنان در Pitié-Salpetrière بیمارستان.

پاکسازی وعده داده شده به راه اندازی طرح سرمایه گذاری جدید در حالی که این ویروس در بحران است که هنوز هم مواج و بدون ارائه جزئیات. "اعتماد تنها خواهد آمد اگر ما حرکت سریع" او گفت:.

"ما نمی تواند به مانند قبل از

پاکسازی ملاقات با عصبانی پذیرش در سفر به همان بیمارستان در ماه فوریه به عنوان رئیس جمهور به دنبال نشان می دهد او با موفقیت مدیریت virus. پیشرو متخصص مغز و اعصاب دکتر فردریک Salachas مواجه پاکسازی برای توصیف چگونه ویروس بحران — که فقط به سختی آغاز — در حال حاضر نشان داد ضعف در بیمارستان ها ناشی از سال ها از کاهش بودجه.

"شما می توانید تعداد دفعات مشاهده بر ما" Salachas گفت: رئیس جمهور در زمان. "اما آن باقی مانده است دیده شود که آیا ما می توانید تعداد دفعات مشاهده بر شما."

President Emmanuel Macron pictured during his previous visit to the Pitié-Salpetrière hospital on February 27, 2020
رئیس جمهور امانوئل پاکسازی تصویر در طول سفر قبلی خود به Pitié-Salpetrière بیمارستان در 27 فوریه سال 2020 © مارتین دفتر AFP

مخرب ارز تشدید سرخوردگی عمومی با پاکسازی. ظاهرا نگران تکرار سناریوی پاکسازی را اجازه نمی دهد هر عکاسان و یا تصویری و یا رادیو و روزنامه نگاران شاهد روز جمعه بیمارستان مراجعه کنید. و هیچ خبرنگاران در همه اجازه داده شد که پاکسازی در دیدار با اعضای اتحادیه به بحث در مورد نارضایتی خود.

به عنوان او نشسته در اطراف یک جدول در یک جلسه جداگانه با برترین پزشکان پذیرش شرکت بود.

"ما نمی توانیم به بازگشت به جایی که ما قبل از اینکه گفت:" توماس Similowski رئیس بیمارستان' پزشکی, کمیسیون اروپا خواستار تجدید نظر در آموزش پزشکی ، حقوق بالاتر در سراسر هیئت مدیره و انعطاف پذیری بیشتر برای مقابله با تهدیدات جدید.

دولت فرانسه گفته است: "پرداخت پاداش از 500-1,500 یورو به تمام کارگران بهداشت و درمان وعده داده شده و ویژه "مدال از تعهد" به تمام کسانی که در Covid-19 خط مقدم اما کارکنان بیمارستان هشدار داده اند آنها را حل و فصل نیست برای تسلی هدیه.

بیمارستان "لازم نیست مدال آنها نیاز به بودجه گفت:" گروه فشار Collectif اینتر-hôpitaux در روز پنج شنبه.

مقامات فرانسوی می گویند بیش از 27000 نفر با این ویروس فوت کرده اند در بیمارستان ها و خانه های سالمندان در مقایسه با حدود 7000 در کشور همسایه آلمان که تست شده خیلی بیشتر به طور گسترده ای از فرانسه وارد بحران با شش بار به عنوان بسیاری از تخت های مراقبت ويژه.

(FRANCE 24 با AP, REUTERS)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب