"ما می خواهیم به نفس: کمپین برای نژادی, آب و هوا و عدالت پیدا کردن زمینه های مشترک در پاریس و حومه

به دنبال گسترش حمایت خود را از پایه های ضد نژاد پرستی از فعالان فرانسوی banlieues به استقبال مبارزه با فعالیت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 مرداد 1399

به دنبال گسترش حمایت خود را از پایه های ضد نژاد پرستی از فعالان فرانسوی banlieues به استقبال مبارزه با فعالیت های انسانی که سم هوا خراب اکوسیستم و تخم ریزی مرگبار بیماری های همه گیر – صدمه زدن به آسیب پذیر جوامع بیشتر است.

تبلیغات

در زیر آفتاب سوزان هزاران نفر از معترضان راهپیمایی در پاریس و حومه Beaumont-sur-Oise در تعطیلات آخر هفته خود را آگهی تی شرت و ماسک خواستار عدالت و برابری و آزادی را به سادگی نفس کشیدن.

هر دو جدی و جشن, جمع آوری و مشخص چهارمین سالگرد مرگ در بازداشت پلیس از میان آدما Traoré که مورد بسیج گسترده خشم علیه خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی در فرانسه. تظاهرکنندگان پرداخت ادای احترام به Traoré که در اثر خفگی در 24th تولد در شرایطی که باقی می ماند مشخص نیست.

ماه مارس نیز در مورد نارضایتی گسترده تر و آب و هوا فعالان co-سازماندهی این رویداد را سال. در میان آنها بود Élodie Macé سخنگوی حمایت از محیط زیست گروه Alternatiba که bussed ده ها تن از اعضای خود را از پایتخت فرانسه به دور در حومه شمالی.

"ما نه تنها علاوه بر این گروه گفت:" فرانسه 24. این اتحاد در اطراف یک پیام مشترک: ما می خواهیم به نفس."

"من نمی توانم نفس بکشم'

به ندرت چنین ابتدایی تقاضای احساس بسیار بسیار فوری در ماه های اخیر. از Beaumont-sur-Oise به مینیاپولیس یک طوفان کامل از بحران متمرکز کرده است توجه اساسی ترین نیازهای انسان: اکسیژن پر از هوا است که حفظ زندگی نگه می دارد coronavirus بیماران تنفسی و که جورج فلوید بود ضرب را تکذیب کرد.

در فرانسه دلسرد کننده فیلم از فلوید را به قتل on May 25 توسط یک افسر پلیس در مینیاپولیس به سرعت برانگیخته مقایسه با حل نشده مورد Traoré که آخرین کلمات نیز "من نمی توانم نفس بکشم".

دو کالبد شکافی و چهار جداگانه معاینات پزشکی ارائه شده متناقض دلایل Traoré مرگ در بازداشت پلیس با خانواده خود را حفظ که او خفه تحت وزن از سه افسران استفاده می شود که یک بحث روش برای مهار او. هیچ یک از افسران متهم شده است و خروشد حس بی عدالتی است سوخت خانواده مبارزه علیه نژادپرستی و خشونت پلیس در فرانسه محروم banlieues.

"هیچ مرد و هیچ فرد باید بمیرد می خواهم که در آن سن و سال" گفت: Traoré خواهر Assa که رهبری خانواده را طولانی مبارزه قانونی. "وجود دارد تعداد زیادی از نام آنها مهاجران آنها مردم از فقیر محلات, آنها, سیاه, عربی, غیر-سفید – که در حال کشته شدن توسط پلیس."

چپ و جلیقه های زرد

شنبه مبتنی بر گسترده مارس در نتیجه سال از جامعه سازماندهی توسط Traoré خانواده حمایت جانباز ضد نژاد پرستی که فعالان پیوست و حمایت خود در گروه حقیقت برای آدما معمولا به عنوان Comité آدما.

گالوانیزه جهانی جنبش اعتراضی که به دنبال فلوید به قتل در آمریکا, Comité آدما درو ده ها هزار نفر از معترضان به خیابان های پاریس در ماه گذشته در فرانسه بزرگترین و متنوع ترین – جمله تظاهرات در دهه. آن اعتراضات dwarved آن صحنه با ضد نژادپرستی گروه که رادیکال لبه بوده و فرسایش توسط سال از ارتباط با احزاب سیاسی جریان اصلی.

>> به عنوان جورج فلوید خشم گسترش می یابد و فرانسه در برابر خود شیاطین

این گروه "موفق به حمل تعداد بی شماری از احساس بی عدالتی که در عین حال برای پیدا کردن یک خروجی" می گوید: Julien Tulpin یک جامعه شناس در مرکز ملی تحقیقات علمی است. "در انجام آن بسیج فراتر از دایره روزمره فعالان."

پس از او برادر مرگ Assa Traoré است پرسه می زدند این کشور برای دیدار با خانواده های داغدیده آدرس تظاهرات رسیدن به دیگر گروه های حمایت و چالش احزاب سیاسی را به علاقه در banlieues. سال گذشته او دعوت نمایندگان از جلیقه های زرد, یک تا حد زیادی سفید ضد دولتی جنبش اعتراضی به سالانه جمع آوری در Beaumont-sur-Oise.

در حالی که برخی از گروه ها از جمله چپ "antifa" (ضد فاشیست) ساخته اند برای bedfellows دیگر آزمایشی متحدان مانند جلیقه های زرد را مطرح بیش از چند ابرو در یک کشور که در آن روستایی عامیانه و banlieue ساکنان به ندرت عبور از مسیرهای.

حتی به عنوان آنها در رسیدن به همکاران و اعضای Comité آدما باید به شدت در دفاع از استقلال خود را به صحبت از "اتحاد" به جای "همگرایی". آنها شده اند به خصوص با احتیاط از درگیری با احزاب سیاسی مراقب باشید که خود را متمایز از ضد نژاد پرستی سازمان های تاسیس شده در سال 1980 و تا حد زیادی کنترل شده توسط احزاب سوسیالیست و کمونیست که زمانی تحت سلطه جناح چپ فعالیت.

"Comité آدما مایل به تعامل با احزاب سیاسی در سمت چپ برای به چالش کشیدن و تحریک آنها, اما از آن است که مراقب باشید به نگه داشتن آن از راه دور" گفت: Tulpin اشاره کرد که بسیاری از احزاب چپ در فرانسه جمهوریخواه سنت تمایلی به اذعان "سیستمیک نهادینه نژادپرستی" را محکوم کرد توسط Comité آدما.

محیط زیست برای همه

تا کنون Alternatiba ثابت شده است یک بازی خوب است. هر دو جنبش جوان رادیکال و مستقل و رانده شده توسط زنان است. در کلمات Nacé, Alternatiba را سخنگوی آنها همچنین به اشتراک گذاشتن یک "رویکرد سیستمیک با هدف غلبه بر یک سیستم نژادی و جنسیتی که سلطه ستم آسیب پذیر".

"وجود دارد یک استراتژی مشترک و مشترک ایدئولوژیک شالوده" Tulpin موافق است.

"از یک طرف آنها به توافق برسند به حمایت از یکدیگر در مربوطه خودمختار دعوا," او توضیح می دهد. "و از سوی دیگر آنها را به اشتراک ارزیابی اصلی که قربانیان نژادپرستی و آلودگی و تغییرات آب و هوایی هستند محروم."

در نهایت Tulpin می افزاید: "آنها همچنین بر این باورند که جریان اصلی چپ را رها کرده است آن بخش از جمعیت را نادیده گرفته برشمردن آنها تحمل است."

در مارس 2019 زمانی که صدها هزار نفر از آب و هوا فعالان راهپیمایی در شهرها و شهرستانها در سراسر فرانسه برای محکوم کردن دولت انفعال در بزرگترین کشور تا کنون آب و هوا تظاهرات Assa Traoré تصمیم به مارس به طور جداگانه تحت حقیقت برای آدما بنر. اما او پذیرفته Alternatiba را دعوت به رسیدگی به جمعیت و بعد از بازگشت دعوت با شنبه را جمع آوری و در Beaumont-sur-Oise.

برای Alternatiba کلیدی هدف از این تجمع بود برای برطرف کردن این به طور گسترده ای برگزار شد باور است که محیط زیست تنها یک دلمشغولی سفید وسط کلاس از شهر-مراکز.

"محیط زیست نه تنها باید برای ثروتمند آلی-خوردن شهرنشینان. آن هم در مورد همبستگی و بازپس یک قلمرو می گوید:" Macé اشاره کرد که در فرانسه فقیر حومه خانه به بزرگ مهاجر و غیر سفید جمعیت زندگی در تنگ غفلت پروژه های مسکن هستند بیشتر تحت تاثیر تغییر آب و هوا, هوای آلوده و آب.

"این آدما نسل و آب و هوا نسل گرد هم آمده اند برای محکوم کردن یک سیستم همان است که غارت منابع و فشار آسیب پذیر بیشتر پایین نردبان" او می گوید. "ما میخواهیم یک نوع متفاوت از جامعه بر اساس عدالت و برابری و هیچ یک از این ممکن خواهد بود بدون آوردن فقیر طبقه کارگر ولسوالی در هیئت مدیره است."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب