روزنامه سیمپسون پشت قوی نه به او می دهد 1-برنده شدن در RBC میراث

روزنامه سیمپسون جشن پیروزی دیگری در روز پدر این بار با یک tartan قنتد, ژاکت به جای ایالات متحده باز کردن ت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 تیر 1399

روزنامه سیمپسون جشن پیروزی دیگری در روز پدر این بار با یک tartan قنتد, ژاکت به جای ایالات متحده باز کردن تروفی.

در sprint به پایان برساند و پس از سه ساعت storm تاخیر سیمپسون فرار کردن پنج birdies در شش سوراخ در پشت دراز نه در بندرگاه شهر در هیلتون رئیس جزیره S. C. و بسته با یک 7-تحت-par 64 برای یک شات پیروزی بر ابراهیم Ancer.

سیمپسون برنده ایالات متحده باز در المپیک باشگاه در سال 2012. ایالات متحده باز برنامه ریزی شده است تا پایان روز پدر هر سال از سال 1976 اما آن منتقل شد به ماه سپتامبر این سال به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

RBC میراث پر نقطه ای در برنامه و سیمپسون در حال حاضر یک پدر از پنج تبدیل به یک برنده برای دومین بار در این سال با یک رکورد امتیاز در بندرگاه شهر.

او زیادی ندارد از یک انتخاب با بسیاری از نمرات پایین در یک نرم البته با کمی باد. او به پایان رسید در 22-تحت 262 شکستن توسط دو مسابقه رکورد تعیین شده توسط برایان گی در سال 2009.

"این یک روز دیوانه" سیمپسون گفت. "من نمی توانید آن را به رفتن تا 12 و سپس putts شروع به رفتن در و شروع کردم به گرفتن اعتماد به نفس. این شگفت انگیز است به طور ایستاده در اینجا در حال حاضر است."

سیمپسون که برنده سیمرغ باز در ماه فوریه منتقل شده به شماره 5 در جهان است. او همچنین نقل مکان کرد به بالا از فدرال اکسپرس, جدول رده بندی جام جهانی.

آن را دشوار دونده تا پایان Ancer تلاش برای تبدیل شدن به پنجمین مستقیم برنده RBC میراث به کسب اولین PGA Tour پیروزی در بندرگاه شهر. او ضربه تمام 18 سبزی در تنظیم و برای سرب با پررنگ fairway فلزی بیش از درختان به par-5 15 که قرار است تا دو زدن توپ مرغک. او در آنجا ماند در این بازی با یک مرغک در 17. Ancer شات 65.

وجود دارد فقط بدون ساری سیمپسون که تنها birdies شد و در par-5s در مقابل نه تا زمانی که او نمی تواند از دست. او نورد در مرغک putts از 10 فوت و 20 فوت در 12th و 13, دو-putted برای مرغک در تاریخ 15 و سپس مهر و موم آن را با دو birdies از 15 و 18 ،

دانیل برگر که برنده استعماری رویداد قبلی آخر هفته نیز در آنجا ماند و در مخلوط با پیکور برای مرغک در 17 و بسته شدن با یک 65. Tyrrell هاتون که آخرین مسابقات خود را با پیروزی در آرنولد پالمر دعوتی بود پیشرو تا ضعیف توپ را روی گوه شات منجر به دیو در 13 و bogeys سخت بود برای بهبود یافتن از این روز است. او به ضرب گلوله 66 و سوم.

دیلن Frittelli تا به حال نمره کم از مسابقات با آنها 62 قرار داده است که او را در سرب قبل از نهایی گروه حتی teed ، جاستین توماس به حال 63 و او را. هر دو می دانستند که آن را نمی خواهید به نگه دارید تا به خصوص پس از بازگشت از طوفان تاخیر هنوز به شرایط و حتی نرم تر شرایط.

زنان: دو زمان عمده قهرمان So Yeon Ryu بسته با یک و حتی-par 72 به پیروزی کره زنان باز در اینچئون در اولین دوره از مسابقات در چهار ماه به دلیل COVID-19 بیماری همه گیر.

Ryu won برای اولین بار از ژاپن زنان باز در سال 2018 شد و او اولین عنوان در کره LPGA مدار پس از 2015. Ryu ارائه شده او پول جایزه تنها بیش از $200,000 برای coronavirus بودجه امداد.

ریو و Hyo Joo Kim دیگر به طور منظم در تور LPGA همسان پارس در پشت نه از خرس بهترین Cheongna باشگاه گلف. کیم شات 70 به پایان یک شات پشت سر گذاشت.

Sei جوان کیم که برنده 1.5 میلیون دلار برای پیروزی در تور LPGA آخر را در ماه نوامبر در فلوریدا به رهبری یکی رفتن به عقب و نه تا زمانی که او بود آهسته با سه bogeys. او به ضرب گلوله 70 و برای چهارم.

چندین تور LPGA بازیکنان از کره پخش شده است خانه خود را مدار از آن بازگشت و پنج سال پیش. تور LPGA برنامه ریزی شده است به رزومه تا تاریخ 31 ژوئیه در اینورنس در اوهایو.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب