هفته در بررسی: برزیل می شود Covid-19 کانون و هالیوود محدودیتهای آن فرش قرمز گزینه های

صادر شده در: 29/05/2020 - 13:44ویرایش: 29/05/2020 - 13:44 فرانسه 24 طول می کشد نگاه در برزیل چگونه تبدیل به

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

فرانسه 24 طول می کشد نگاه در برزیل چگونه تبدیل به یک Covid-19 کانون و چگونه سازمان ملل از آرژانتین به یونان در برخورد با این بیماری همه گیر. در ضمن هالیوود جستجو برای اجتماعی دور جایگزین به زرق و برق فرش قرمز, پرتغال تلاش می کند برای نجات آن فصل توریستی و پست-مستند پاریسی گله به نقاشان' پناهگاه Barbizon برای یک نفس هوای تازه.

تبلیغات

مقالات

پاکسازی دولت مذاکره بیمارستان وصله پینه کردن در پی Covid-19

فرانسه وزارت بهداشت باز کرده است مذاکرات با پرسنل بهداشت و درمان بیش از یک مجموعه از اصلاحات به بیمارستان ها و خانه های سالمندان. اما برخی از در حال حاضر شکی نیست که این اصلاحات را زنده خواهد کرد تا به "عظیم" سرمایه گذاری وعده داده شده توسط رئیس جمهور امانوئل پاکسازی.

تلفن مبارزه, نماینده, رای گیری: غیر معمول دور دوم برای فرانسه در انتخابات شهرداری ها

دور دوم انتخابات محلی و انتخابات شهرداری برگزار خواهد شد در ژوئن 28, سه و نیم ماه پس از اولین. Covid-19 بدان معنی است که کاندیداها باید به مبارزه بدون ملاقات با رای دهندگان که خود را تشویق به رای دادن پروکسی یا ماسک می پوشند.

بین قدیمی و جدید امپراتوری هنگ کنگ سرنوشت در معرض مخاطرات در Covid-19 عصر

چین آخرین حرکت برای تحمیل امنیتی جدید قانون برای هنگ کنگ در معرض بریتانیا ضعف در صحنه بین المللی است. اما همه چشم ها به ما پاسخ به عنوان آینده از نیمه خودمختار سرزمین است که در جغرافیای سیاسی کشمکش بین غالب در جهان است قدرت.

Anti-government protesters march again Beijing's plans to impose national security legislation in Hong Kong, May 24, 2020.
معترضان مارس دوباره پکن برنامه ای برای اعمال امنیت ملی قانون در هنگ کنگ 24 مه سال 2020 است. ایسنا - تایرون Siu

کشورهای آمریکای لاتین صورت نبرد دشوار مقابل Covid-19 همه گیر

در حالی که Covid-19 همه گیر به نظر می رسد در آینده تحت کنترل در آسیا و اروپا آن را همچنان به انتقام ویران کردن در آمریکای لاتین است. سازمان بهداشت جهانی توصیف کرده است این را به عنوان یک "جدید epicentre". فرانسه 24 فراهم می کند یک مرور کلی از وضعیت در این کشورها که در حال تلاش برای رسیدن به یک تعادل بین محافظ سلامت اقدامات و نیاز به شروع به احیای اقتصاد است.

گزارش تصویری

حفاظت و یا پروفایل? فرانسه تقسیم بیش از coronavirus ردیابی نرم افزار

نقل از خبرگزاری فرانسه تایید کرده اند که یک دولت حمایت تلفن همراه نرم افزار که به کاربران هشدار اگر آنها شده اند در تماس با یک فرد آلوده به ویروس coronavirus. مجموعه راه اندازی می شود این آخر هفته StopCovid برنامه – استفاده از آن داوطلبانه است – طراحی شده برای پیگیری از کاربران شده اند که در مجاورت نزدیک بیش از یک دوره دو هفته ای. مدافعان حریم خصوصی ابراز نگرانی خود را از برنامه علائم اولین گام به سوی یک جامعه به طور مداوم تحت نظارت است.

پاریسی گله به نقاشان' پناهگاه Barbizon برای یک نفس هوای تازه

پس از دو ماه از مستند (یا "حبس" در فرانسه) و با پاریس باغ هنوز هم بسته به پاریسی گرسنگی طبیعت در حال هجوم آوردند به این روستای زیبا از Barbizon یک دروازه به جنگل های وسیع از Fontainebleau و یک آهنربا برای دوستداران هنر.

De nombreux visiteurs ont choisi ce week-end le village impressionniste de Barbizon, pour s'évader de Paris, après deux mois de confinement.
De nombreux visiteurs ont choisi ce پایان هفته le village impressionniste د Barbizon پور s'évader de Paris, après deux mois de سلول. © فرانسه 24

نشان می دهد که تلویزیون آنلاین

مصاحبه

فرانسه و کسانی که حمایت Haftar در طرف اشتباه از لیبی' اردوغان سخنگوی میگه

ابراهیم Kalin یک سخنگوی رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان در مورد وضعیت در لیبی که در آن ترکیه با ارسال نیروهای نظامی به حمایت سازمان ملل متحد-حمایت طرابلس مبتنی بر دولت مبارزه با شورشی فرمانده خلیفه Haftar.

THE INTERVIEW
مصاحبه © فرانسه 24

شما اینجا هستید

سفر به عقب در زمان: سنتی شومینه در جنوب غربی فرانسه

شومینه قلب یک خانواده در جنوب غربی فرانسه که در آن d ' Artagnan دودکش در قلعه Castelmore به ما طول می کشد به قرن 17 و شومینه از Mayragues شتو هستند پرخرج تزئین شده است.

Vous êtes ici
Vous êtes ici © فرانسه 24

در داخل آمریکا

ویژه برنامه: برزیل, امریکا لاتین را Covid-19 کانون

با برزیل Covid-19 کشته و بیش از 25,000 گاهی اوقات در نرخ از بیش از 1 ، 000 در هر روز سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است آن را به "آسیب دیده ترین" کشور در جنوب امریکا جدید کانون coronavirus. در این نسخه ویژه از داخل آمریکا ما را ببینید که چگونه ترین و فقیرترین جدا شده برزیلی در حال پرداخت قیمت سنگین در حالی که رئیس جمهور Jair Bolsonaro همچنان به تطهیر این بیماری همه گیر.

فرانسه اتصالات

فرانسه و فرهنگی صنعت مشتاق به گزاف گویی پس از مستند

ماه مارس است که معمولا مترادف با جشنواره فیلم کن در فرانسه. اما در این سال بزرگترین فیلم جشنواره برگزار نشد با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس. آن است که آیا سینما تئاتر یا موسیقی در فرانسه باارزش فرهنگی بخش آمار گرفته از مستند و معلوم نیست که همه چیز را بهبود بخشد. دولت فرانسه پرده برداری کرده است یک طرح نجات, اما آن را به اندازه کافی است ؟

طبیعی جدید

طبیعی جدید: فرانسه 24 گزارش های از یونان به آرژانتین

"The New Normal" برنامه به بررسی پیامدهای مداوم Covid-19 همه گیر با گزارش ما از خبرنگاران در سراسر جهان است.

پست-سلول

پست-سلول هفته #2: Loire Valley بازگشایی به گردشگران و تطبیق با کار از خانه

به عنوان برطرف فرانسه آن coronavirus مستند اقدامات فرانسه 24 به ارمغان می آورد شما چهار گزارش در مورد عواقب ناشی از این بیماری همه گیر از سراسر کشور است.

ENCORE!

فیلم نشان می دهد: هالیوود جستجو برای جایگزین فرش قرمز گزینه های

ما نگاهی به برخی از coronavirus امن فرش قرمز, گزینه, چگونه به بازسازی این سینما تجربه در خانه خود و حاضر به صورت گذشته نگر از آمریکا مستقل فیلمساز علامت راپاپورت از مونیخ, فیلم, موزه است. این هفته فیلم میدارد شامل رومانیایی مدیر Anca دامیان "Marona این داستان فوق العاده" و ایرلندی مدیر Lorcan فینیگان را dystopian چیز عجیب و غریب, "Vivarium."

ENCORE!
ENCORE! © فرانسه 24

تلویزیون نشان می دهد: پاریس, جاز, درام, از 'لا لا زمین' مدیر Damien Chazelle در 'ادی'

نگاهی مدتها در انتظار جاز درام "ادی" از کارگردان "شلاق زدن" و "لا لا زمین" Damien Chazelle و HBO را مستقل نشان می دهد در مورد زن skateboarders تلاش برای سر و صدا مردسالاری در ورزش خود: "بتی" از مدیر کریستال, Moselle.

خبرنگاران

Covid-19: تقسیم متحده آمریکا

در ایالات متحده مبارزه با Covid-19 همه گیر است تعمیق شکاف میان جمهوری خواهان و دموکرات ها. در مواجهه با دانشمندان تصمیم گیری ها و محدودیت هایی که آنها حاکی از, حامیان رییس جمهور و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال استناد به حقوق خود در مجموعه اول و دوم اصلاحات از قانون اساسی ایالات متحده. تیم ما گزارش از فلوریدا و لوئیزیانا در آمریکا در جنوب این کشور که در آن جنگ سیاسی است مواج.

تمرکز

Covid-19: پرتغال امیدوار است تابستان فصل گردشگری را می توان ذخیره

پرتغال دیده است نسبتا چند مورد از coronavirus نسبت به همسایگان اروپایی اما Covid-19 است با این وجود برخورد های سنگین اقتصادی ، این کشور به شدت وابسته به گردشگری است که باعث می شود تا نزدیک به یک چهارم از تولید ناخالص ملی پرتغال امیدوار است فصل تابستان هنوز هم می تواند ذخیره شود. در هتل ها و فرودگاه ها و در سواحل اقدامات در محل قرار داده برای اطمینان از امن برای اقامت گردشگران است.

© فرانسه 24

51 درصد

پرداخت قیمت: همه گیر اقتصادی تاثیر در زنان

با کسب و کار در سراسر جهان بسته شدن و یا کاهش کارکنان میلیون ها نفر در حال از دست دادن شغل خود. ما گزارش چگونه رکود اقتصادی در آورده با این بیماری همه گیر می تواند منجر به طولانی شیب در زنان درآمد و کار مشارکت در سراسر جهان است. همچنین آنچه که آن را مانند به اخراج بیش از زوم?

فرانسه در تمرکز

زندگی پس از Covid-19: جاده های طولانی برای بازیابی

هزاران نفر از مردم فرانسه باید قرارداد Covid-19 آمده و از طرف دیگر. اما یک راه طولانی برای بهبودی در پیش روست برای برخی و دیگران را تجربه طولانی علائم. ما بحث را به یک متخصص بیماری های عفونی در مورد ایمنی واکسن و تبعیض Covid-19 بازماندگان ممکن است. همچنین این داستان دلگرم کننده از 103 سال Hélène-François که ضرب و شتم ویروس پس از سه ماه در بیمارستان است.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن