"ما ترس از فردا': پناهندگان سوری در صورت گرسنگی و فقر در میان Covid-19 رکود

صادر شده در: 10/05/2020 - 08:55بروز رسانی: 10/05/2020 - 08:55 ترتیل-مصطفی نمی توانیم شیر برای نوزاد دختر. یک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

ترتیل-مصطفی نمی توانیم شیر برای نوزاد دختر. یک آواره سوری, او به سختی قادر به تغذیه خانواده اش از لبنان غرق به بحران اقتصادی سال گذشته است. اما در حال حاضر یک coronavirus مستند ساخته شده است که همه چیز حتی بدتر است.

تبلیغات

"هیچ کس نمی خواهد با ما استخدام کنه گفت:" 28 ساله که خود را از دست داده رستوران کار چند ماه پیش. او متصلب تا صدها دلار در بدهی در محلی minimarket گرفتن مواد غذایی قبل از مالک گفت که او می تواند قرض گرفتن و نه بیشتر.

"ما ترس از فردا" او گفت:. "ما نمی دانیم که چه اتفاقی خواهد افتاد به ما."

وضعیت خود را منعکس است که در مواجهه با بسیاری از 5.6 میلیون پناهنده سوری در لبنان و اردن و ترکیه که تا به حال خراشیده توسط ناچیز دستمزد روزانه اما در حال حاضر پیدا کردن و حتی آن را رد کرده است و آنها را به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس نیروهای خود را از کشور میزبان به خاموش کردن.

بسیاری از لبنانی ها باید خود شده است در برخورد با یک بحران مالی است که تبخیر مشاغل و ارسال قیمت های سر به فلک کشیده تبدیل شده اند و کمتر متحمل سوریه که افزایش جمعیت در حدود 1.5 میلیون دلار به برخی از 6 میلیون.

'آنها را استخدام نمی سوری'

"هر زمان که من به دنبال کار آنها به من بگویید که آنها را استخدام نمی سوریه گفت:" مصطفی که فرار به جنوب لبنان در سال 2014. "من از نشستن در داخل خانه و همه چیز گران است."

او دیگر نمی توانیم پوشک که باید دو برابر قیمت و او متکی به یک خیریه همسایه که شیر خود را برای یک سال.

بیشتر پناهندگان می گویند که آنها نگران گرسنه تر در مورد این ویروس گفت: Mireille گیررد نماینده از شورای امنیت سازمان ملل متحد کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در لبنان.

در یک نظرسنجی که در ماه گذشته کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در بر داشت 70 درصد رفتن گرسنه در حالی که بسیاری نمی تواند خرید صابون. پس از جنگ سوریه را گرفت نه سال پیش بسیاری از آنها در حال ورشکستگی در شلوغ اردوگاه که در آن کمک های کارگران از ترس هر COVID-19 شیوع خواهد بود سریع و کشنده است.

"نه یک پنی تک'

در اردن Zaatari اردوگاه صفحه اصلی 80,000 به سوریه پناهنده شده است تا با مقامات در طول دو ماه از مستند, معنی کسانی که استفاده می شود برای رفتن به کار در مزارع هر روز دیگر می توانید انجام دهید.

اردن میزبان برخی از 900,000 پناهندگان در بسیاری از آنها زندگی می کنند در خارج از اردوگاه.

عبدالله آبا زید که مورد استفاده قرار گیرد به کار چیدن گوجه فرنگی, تا به حال هیچ درآمد برای دو ماه.

"برای 10 روز گذشته من تا به حال یک پنی تنها در خانه حتی برای پرداخت هزینه نان است. من استقراض از اینجا و وجود دارد," او گفت:. "همه منتظر رحمت خدا ... امید همه چیز را بهبود بخشد."

اما حتی به عنوان کسب و کار و بازگشت به کار پس از دولت کاسته محدودیت این هفته مشاغل در حال افزایش ساخت بیشتر سوری وابسته به تیره و تار در حال حاضر کمک کردند.

کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل بیشتر خواستار کمک از خانواده های پناهنده شده بودند تا حد زیادی متکی گفت: Dominik Bartsch آن اردن نماینده.

برخی از سوریه گفت: خود را جمع آوری بدهی تا به حال آنها را مجبور به فروش U. N. کوپن های مواد غذایی برای پرداخت اجاره بها و کالاهای اساسی.

'هر کس گرسنه است'

پس اقتصاد ترکیه با نوک انگشتانش به یک رکود کوتاه دو سال پیش خلق و خوی عمومی نسبت به سوریه است soured با برخی گفتند که رانده اند پایین دستمزد و شغل از مردم محلی است.

بسیاری از سه و نیم میلیون پناهنده سوری کار به عنوان روز کارگر در ساخت و ساز و تولید و به ویژه کارخانجات نساجی - بخش های که ضربه گیر محدودیت.

بر خلاف میلیون ها نفر از کارگران ترکیه که خود را از دست داده حقوق و دستمزد سوریه به نفع نیست از کمک دولت بسته است اما می توانید برای درخواست کمک از شهرداری های محلی. هنوز هم بسیاری از آنها هیچ پایه حفاظت در برابر ویروس.

یکی در پنج ندارد, دسترسی به آب پاک گفت: عمر Kadkoy از سیاست های اقتصادی بنیاد تحقیقات از ترکیه (TEPAV). "این به ارمغان می آورد و این موضوع به یک هشدار دهنده سطح و دولت باید اقدام به مهار (آن را)."

در یک اردوگاه در لبنان بقاع, که مقامات باید مهر و موم شده و در طول مستند, Younes Hamdou نمی تواند پیدا کردن نان. آب پاک نیز کمیاب, بیماری شایع و اجتماعی فاصله تقریبا غیر ممکن است.

"ما زندانیان ... ما هیچ ایمنی به دلیل کمبود مواد غذایی," او گفت:. "مردم لبنان رفته گرسنه سوری ها رفته اند و گرسنه. هر کس گرسنه است."

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب