چه محافظه کاران از دست رفته در غول پارچ سام Coonrod را توضیح نمی زانو

San Francisco Giants پارچ سام Coonrod به سرعت تبدیل شد به یک قهرمان در رسانه های محافظه کار صبح روز جمعه پس از

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 مرداد 1399

San Francisco Giants پارچ سام Coonrod به سرعت تبدیل شد به یک قهرمان در رسانه های محافظه کار صبح روز جمعه پس از او تصمیم به زانو زدن در طول یک تظاهرات برای زندگی مهم قبل از سرود ملی پیش از پنج شنبه شب بازکن فصل مقابل لس آنجلس داجرز.

Coonrod بود تنها بازیکن در هر دو تیم که نمی زانو زدن با هم تیمی های خود و گرفتن یک روبان سیاه در طول یک روایت از مورگان فریمن در نژادی و نابرابری. پس از این روایت انجام شد, اکثر بازیکنان در این زمینه پس از آن بازگشت به پای خود برای سرود ملی غیر از داجرز outfielder Mookie بتی و یک گروه از غول های بازیکنان و مربیان که شامل گیب Kapler پابلو Sandoval و شکارچی پنس.

پس از بازی Coonrod خواسته شده بود با خبرنگاران در مورد اینکه تنها بازیکنی که ایستاده بود برای هر دو تظاهرات و سرود ملی.

"من فقط نمی تواند در هیئت مدیره با یک زن و شوهر از چیزهایی که من خوانده ام در مورد سیاه و سفید زندگی می کند و ماده آنها چگونه لاغر نسبت به مارکسیسم" Coonrod گفت. "و ... آنها گفت: برخی از چیزهای منفی در مورد خانواده هسته ای. من فقط نمی تواند در هیئت مدیره با آن است."

به عنوان واقعیت-چک کردن سایت PolitiFact, یادداشت یکی از سازمان دهندگان اصلی سیاه و سفید زندگی مهم جنبش در سال 2013 می گویند او و برگزارکنندگان بودند "روت مارکسیستها" و رسمی Black Lives Matter سایت در حال حاضر متحده "ما مختل غربی-تجویز ساختار خانواده هسته ای مورد نیاز با حمایت از یکدیگر به عنوان خانواده گسترده و 'روستا' است که در مجموع برای مراقبت از یکدیگر."

Coonrod نیز اشاره کرد دین خود را به عنوان یک تصمیم به زانو زدن بیان او "نمی تواند زانو زدن قبل از هر چیزی به غیر از خدا." نظرات خود را به طور گسترده ای گزارش شده و مورد ستایش سایت های محافظه کار مانند Breitbart و the Daily Caller, اما هر دو جالب حذف یکی از Coonrod را بعد از آن نقل قول در مورد هم تیمی های خود که یک زانو برای تظاهرات.

پس از مدیر گیب Kapler به خبرنگاران گفت: او در حمایت از Coonrod تصمیم به ایستادگی بیان کرد: "ما قرار بود به مردم اجازه ابراز ... ما بودند رفتن به آنها را به انتخاب در مورد اینکه آیا آنها به ایستادن زانو زدن یا چیز دیگری." Coonrod بود ممنون و bemoaned رو تحمل برای نظرات دیگران است.

"چیز های مورد علاقه من در مورد [Kapler] تا کنون است که او به من گفت که بدون توجه به آنچه ما متفاوت در نظرات چه موافق باشیم یا مخالف چیزی است که او همیشه احترام مردم چه می گویند" Coonrod گفت. "او نمی خواهید به mad اگر من با او اختلاف نظر دارند. من فکر می کنم که این بخشی از مشکل امروزه: مردم دیوانه هر زمان که کسی مخالف است. من نه دیوانه کسی که تصمیم به زانو زدن. من فقط فکر نمی کنم آن را بیش از حد به بپرسید که من فقط همان احترام است."

در حالی که Coonrod بنادر هیچ بیمار را نسبت به تیمی که تصمیم به زانو زدن قبل و در طول این سرود این است که قطعا این مورد برای بسیاری از افرادی که در حال حاضر با صدای بلند آواز غول پارچ را ستود.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در توئیتر خود نوشت "این بازی بیش از" برای او اگر بازیکنان در اعتراض به طول سرود و توییتر آشغال با نمونه هایی از مفسران محافظه کار که فقط دو هفته پیش مسخره چپ برای فراخوانی برای تحریم گویا در حال حاضر تشویق به تحریم از ورزش حرفه ای بیش از سرود تظاهرات.

نفاق در "انصراف " فرهنگ" شده است یک موضوع برای بسیاری از محافظه کاران به عنوان رئیس جمهور تلاش برای آن را به یک کمپین موضوع پیش از انتخابات ماه نوامبر. اگر شما مسخره چپ برای تحریم Chick-fil-A, سرگرمی لابی و دیگر سازمان ملل متحد و بیدار شد شرکت برای برخی مواضع سیاسی شما را به مجموعه خود را Nike دنده در آتش و سر و صدا Keurig ماشین آلات مربوطه آن مواضع سیاسی تماس گرفته و خود را یک حریف از انصراف از فرهنگ است.

کسانی که استدلال می کنند وجود دارد این است که اساسا چیزی متفاوت در مورد مواضع نایک و بازیکنان که در اعتراض به سرود — کسانی که مواضع "ضد آمریکایی" آنها ادعا می کنند — هستند و جالب اینجاست که درگیر شدن در همان فکر پلیس ورزش های چپ متعهد با باریک شدن دامنه از آنچه می تواند در نظر گرفته شود قابل قبول از نظر.

اریک تینگ است SFGATE خبرنگار. ایمیل: eric.ting@sfgate.com | Twitter:@_ericting



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن