زمانی که چرخ دستی عبور از چارلز مجبور به توقف قایق های

افتتاح Lechmere پل در سراسر دهان چارلز در سال 1912 به معنای کاهش چشمگیر در زمان آن را در زمان چرخ دستی های برا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 خرداد 1399

افتتاح Lechmere پل در سراسر دهان چارلز در سال 1912 به معنای کاهش چشمگیر در زمان آن را در زمان چرخ دستی های برای عبور از رودخانه از ده پایین به تنها سه دقیقه - به جز زمانی که یک محموله گاری روپوش دار از طریق آمد و دستی به حال برای جلوگیری از این پل را پل متحرک برای رفتن به اجازه دهید آن را از طریق.

آن بوده است که چند دهه پس از پل متحرک گذشته افتتاح شد اما بقایای آن هنوز هم باقی می ماند. اگر شما در حال رانندگی در گذشته موزه علم شما می توانید آن را در بوستون سمت راست در کنار ماشین پل متحرک که هنوز هم در مناسبت به شما اجازه لذت بردن از صنایع دستی در داخل و خارج از چارلز. دنبال برج و فلزی دروازه بعدی به خط سبز آهنگ وجود دارد.

بوستون بالا چرخ عبور از پل در اوت. 8, 1912 (از شهر بوستون Archives):

Trolley crossing the bridge

MBTA بازرس تیم مورفی که علاقه زیادی به خط سبز تاریخچه (در اپراتور خود را روز او راننده که می خواهم سرگرم سواران با سابقه درس در طول PA) به تازگی یک نگاه در داخل برج که در آن پل مردان استفاده می شود به تماشای بیش از آن متجدد الکترومکانیکی ماشین آلات است که بالا بردن و پایین پل متحرک را در دو بخش - بعد از اولین بالا بردن ضربه گیر بر روی آهنگ به نگه داشتن هر گونه سیار چرخ رانندگان از شخم جلوتر به مطرح پل. او گزارش های ضربه گیر قرار داده شد و در پس از سال 1916 تابستان پل خیابان فاجعه است که در آن یک چرخ دستی مامور تنظیف رفت و بیش از یک باز بخشی از این پل متحرک غوطه وری به نقطه قلعه کانال و کشتن 47.

فقط در مورد تساوی رفتن نیست بالا یا پایین خود را در این جعبه استفاده می شود که دو چرخ متصل است که چهار مرد مورد نیاز به نوبه خود برای به دست آوردن پل به جایی که در آن نیاز به:

Manual gizmo for raising the bridge

بسیاری از چرخ دنده ها:

Manual gizmo for raising the bridge
Gears
Electrical panels

برج امروز:

Tower

برج پل و سد در سال 1912 (از طریق BPL):

The tower, viaduct and dam in 1912

اما چه شد تمام کسانی که schooners (و بزرگ بارج) انجام می دهند بالا رفتن و پایین چارلز?

اگر چه رودخانه امروز تا حد زیادی حفظ اندک قایق به عقب در نوبه خود از قرن گذشته چارلز بسیار صنعتی رودخانه. کشتی های باری - بسیاری هنوز هم با استفاده از بادبان سفر تا آنجا داخلی به عنوان دانشگاه هاروارد مربع به خالی کردن محموله خود را. زغال سنگ بارج به طور خاص به یک دید مشترک بر روی رودخانه, سفر به گسترده کانال که در آن کندال مربع است که امروز به سوخت یک نیروگاه وجود دارد.

کشتی ادامه سفر خود را حتی پس از چارلز حوضه رودخانه کمیسیون به پایان کار خود را در ساختمان Craigie خیابان سد - که در آن موزه علم در حال حاضر به تغییر منطقه از رودخانه دهان از لب شور جزر و مدی خور به placid lake-مانند حوضه ما امروز می دانیم.

هدف از این پروژه به طور عمده به انجام چیزی در مورد بوی بد از تمام فاضلاب ریخته به رودخانه با تضمین این که mudflats در هر دو طرف به خصوص در بوستون طرف بودند و همیشه آب به جای داشتن آنها را به سمت چپ در معرض هوا در جزر و مد (همراه با آمد که نصب و راه اندازی big ol' فاضلاب به حمل فاضلاب گذشته دهان از رودخانه و به بندر).

اما این کمیسیون نیز تضمین یک کانال حک شده بود از کف رودخانه تا آنجا که دانشگاه هاروارد مربع (با توصیه به سرانجام همچنان که تا به Watertown مربع) اجازه می دهد تا برای کشتی های تجاری به ادامه پیمودن رودخانه است.

این کمیسیون رای خود را به خارج از وجود در سال 1910 فقط به عنوان کار آغاز شد و در Lechmere پل - که مانند Tremont خیابان مترو در سال 1897 بود به معنای دریافت تراموای از حمل و نقل و در حال حاضر ماشین کهنه جاده به موازات آن. اما درست مثل نقره خط اتوبوس عبور چلسی نهر امروز چرخ دستی هنوز هم مجبور به توقف برای رودخانه ترافیک حداقل از این بلندتر کشتی.

یک محموله گاری روپوش دار در Lechmere کانال در سال 1904 از چارلز حوضه رودخانه کمیسیون گزارش سالانه

Lechmere Canal ship

در گزارش نهایی خود را منتشر شده در سال 1910 کمیسیون گزارش داد که در سال 1909 وجود دارد 30 wharves همراه وسیع کانال و 12 همراه Lechmere کانال با دیگر 8 در امتداد حوضه خود را. همچنین:

یکی از بزرگترین محموله به تصویب از طریق قفل شد 2,012 تن زغال سنگ و دیگری شامل 537,000 پا B. M. چوب.

در یک مقاله که بر نمک-آب "whaleback برجس" که گاهی اوقات انجام زغال سنگ تا چارلز کمبریج تاریخی کمیسیون می نویسد که در سال 1893 64 دریانوردی کشتی و 61 بارج گره خورده است تا در wharves در کمبریج (دانشگاه هاروارد مربع) و واترتاون.

با توجه به US Army Corps of Engineers گزارش در اواخر سال 1939 برخی از 421,279 تن از حمل و نقل را به چارلز از جمله Lechmere و گسترده کانالها از جمله شن و ماسه و نفت سوخت.

مورفی می گوید آخرین بار پل متحرک واقع مطرح شد و مدتی در 1970s. ضربه گیر به معنای نگه داشتن چرخ دستی از careening به چارلز ماند در محل تا سال 2011 زمانی که آنها حذف شدند به عنوان بخشی از برخی از پل کار شده.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب