که توقف مطالعه از مغلوب ساختن پیشی جستن-تبلیغ hydroxychloriquine برای Covid-19

صادر شده در: 25/05/2020 - 23:03بروز رسانی: 25/05/2020 - 23:04 سازمان بهداشت جهانی روز دوشنبه گفت: آن را به ح

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

سازمان بهداشت جهانی روز دوشنبه گفت: آن را به حال به طور موقت به حالت تعلیق آزمایش های بالینی از hydroxychloriquine به عنوان یک درمان بالقوه برای COVID-19 انجام شده در سراسر طیف وسیعی از کشورها به عنوان یک اقدام احتیاطی.

تبلیغات

این تصمیم پس از انتشار در هفته گذشته از یک مطالعه در مجله لانست که نشان داد که استفاده از مواد مخدر در COVID-19 بیماران افزایش می دهد شانس خود را از مرگ که رئیس Tedros Adhanom Ghebreyesus گفته مجازی کنفرانس مطبوعاتی.

Tedros گفت که گروه اجرایی به اصطلاح همبستگی آزمایشی که در آن صدها بیمارستان در سراسر کشورهای مختلف باید ثبت نام بیماران به تست چندین درمان های ممکن برای این رمان coronavirus تا به حال به عنوان یک اقدام احتیاطی به حالت تعلیق آزمایشات با استفاده از آن مواد مخدر است.

"اجرایی گروه اجرا کرده است یک توقف موقت از هیدروکسی کلروکین بازو در همبستگی دادگاه در حالی که ایمنی داده است مورد بررسی قرار داده نظارت بر ایمنی مدیره" Tedros گفت.

"دیگر اسلحه محاکمه ادامه دارد" تاکید کرد.

هیدروکسی کلروکین است که به طور معمول استفاده می شود برای درمان آرتریت اما صدور از چهره های دولتی از جمله رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن-که هفته گذشته اعلام کرد او این است که مصرف مواد مخدر -- باعث شده است تا دولت ها به صورت فله خرید دارو.

برزیل وزیر بهداشت همچنین توصیه می شود در هفته گذشته با استفاده از هیدروکسی کلروکین و همچنین به عنوان ضد مالاریا کلروکين به درمان حتی خفیف COVID-19 موارد است.

لانست مطالعه نشان داد که هر دو دارو می تواند عوارض جانبی بالقوه جدی به ویژه آریتمی های قلبی.

و نه مواد مخدر سود بیماران بستری با COVID-19 با توجه به لانست مطالعه که در نگاه سوابق 96,000 بیماران در سراسر صدها نفر از بیمارستان.

Tedros دوشنبه تاکید کرد که دو مخدر "پذیرفته شده به طور کلی به عنوان امن برای استفاده در بیماران مبتلا به بیماری های خود ایمنی و یا مالاریا."

که دانشمند ارشد Soumya Swaminathan گفت: روز دوشنبه جلسه که که مورد حمایت و همبستگی محاکمه شده بود به دنبال تنها در اثر هیدروکسی کلروکین و کلروکين.

تصمیم در مورد تعلیق ثبت نام برای محاکمه با استفاده از هیدروکسی کلروکین بود "یک اقدام موقت" او گفت:.

"ما فقط اقدام با احتیاط" که در شرایط اضطراری رئیس Michael Ryan موافقت کرد.

'خطرناک فرض'?

این COVID-19 همه گیر آغاز شد که در اواخر سال گذشته در چین و کشته شدن حدود 350000 نفر در سراسر جهان آلوده تقریبا 5.5 میلیون, با توجه به خبرگزاری فرانسه شمارش با استفاده از منابع رسمی.

در حالی که هنوز هم وجود دارد هیچ درمان تایید شده یا واکسن برای رمان coronavirus اقدامات شدید است که در یک نقطه دیدم نیمی از بشریت تحت مستند را تحت فشار قرار دادند پایین نرخ انتقال در تعدادی از کشورها.

به عنوان بسیاری از کشورهای جهان به تدریج شروع به لغو محدودیت های که در روز دوشنبه تاکید کرد نیاز به نگه دارید تا با فاصله فیزیکی و اقدامات خود را برای افزایش تلاش ها برای تست و تشخیص موارد است.

"همه کشورها نیاز به باقی می ماند در آماده باش" که متخصص ماریا ون Kerkhove گفت و تأکید کرد که "حتی کشورهایی که شاهد کاهش موارد باید باقی می ماند و آماده است."

او هشدار داد که مطالعات با استفاده از آنتی بادی آزمایش برای تعیین چگونه بسیاری از مردم آلوده شده اند و ممکن است برخی از سطح از ایمنی "نشان می دهد که بخش بزرگی از جمعیت حساس باقی مانده است."

"این ویروس را از این فرصت برای تقویت و, اگر آن را می," او گفت:.

رایان توافق ترغیب کشورها به "ادامه در جای خود قرار داده ... یک استراتژی جامع برای اطمینان حاصل شود که ما همچنان در سیر نزولی است و ما لازم نیست فوری دوم اوج."

او هشدار داد در برابر این ایده که همه گیر ممکن است حرکت در فصلی امواج تاکید بر این که دلیل انتقال پایین رفتن در تعدادی از کشورها شد و اقدامات شدید در محل قرار داده.

"نگرانی من در حال حاضر این است که مردم ممکن است با این فرض که زمان سریع عفونت نشان دهنده, طبیعی, فصلی," او گفت:.

"ساخت یک فرض آن است که در یک سیر نزولی و بعد نقطه خطر است و گاهی اوقات در ماه اکتبر یا نوامبر, من فکر می کنم که می تواند خطرناک فرض است."

"اگر ما را از فشار این ویروس پس از آن شما می توانید گزاف گویی" او گفت:.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن