که بررسی و مطالعه بر نگرانی هوابرد گسترش Covid-19

صادر شده در: 07/07/2020 - 05:35 سازمان بهداشت جهانی (WHO) در حال بررسی گزارش اصرار آن را به روز رسانی راهنما

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 تیر 1399

صادر شده در:

سازمان بهداشت جهانی (WHO) در حال بررسی گزارش اصرار آن را به روز رسانی راهنمایی در رمان coronavirus پس از بیش از 200 دانشمندان در نامه ای به بهداشت و درمان سازمان برشمرد شواهد این ویروس گسترش می تواند در کوچک ذرات هوابرد.

تبلیغات

چه کسی می گوید SARS-CoV-2 ویروس است که باعث Covid-19 گسترش در درجه اول از طریق قطرات کوچک اخراج از بینی و دهان فرد آلوده است که به سرعت فرو رفتن به زمین است.

اما در نامه سرگشاده ای به ژنو مستقر در آژانس منتشر شده در روز دوشنبه در بالینی بیماری های عفونی, مجله 239 دانشمندان در 32 کشور مشخص شده شواهدی وجود دارد که آنها می گویند نشان می دهد شناور ویروس ذرات می تواند آلوده افرادی که تنفس آنها را در.

زیرا این ذرات کوچکتر معطل می تواند در هوا, دانشمندان خواست که برای به روز رسانی خود را هدایت.

"ما آگاه هستند از این مقاله و بررسی محتویات آن را با ما و کارشناسان فنی" که سخنگوی Tarik Jasarevic گفت: در روز دوشنبه در یک ایمیل.

چگونه اغلب coronavirus می تواند گسترش هوابرد یا آئروسل مسیر - به عنوان توسط قطرات بزرگتر در سرفه و عطسه - روشن نیست.

هر گونه تغییر در این که ارزیابی خطر انتقال می تواند بر آن زمان مشاوره در نگه داشتن 1 متر (3.3 فوت) فاصله فیزیکی. دولت که تکیه بر آژانس برای هدایت سیاست همچنین ممکن است به تنظیم بهداشت عمومی اقدامات با هدف ممانعت از گسترش ویروس.

اگر چه که گفته است با توجه به ذرات معلق در هوا به عنوان یک مسیر ممکن از انتقال آن به متقاعد شده است که شواهد و مدارک حکم یک تغییر در ارشاد.

دکتر مایکل Osterholm, یک متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه مینه سوتا گفت: کسانی که مدت طولانی است که تمایلی به اذعان آئروسل انتقال آنفلوآنزا "با وجود قانع کننده داده ها" و می بیند بحث کنونی به عنوان بخشی از آن نهفته بحث است.

"من فکر می کنم سطح سرخوردگی در نهایت آب پز را بیش از, با توجه به نقشی که هوابرد انتقال نقش در بیماری هایی مانند آنفلوآنزا و سارس-CoV-2," Osterholm گفت.

استاد بابک جاوید, یک بیماری عفونی مشاور در دانشگاه کمبریج بیمارستان گفت: airborne انتقال این ویروس ممکن است و حتی احتمال دارد اما گفت: شواهد در طول چه مدت ویروس هوابرد وجود ندارد.

اگر آن را می توانید آویزان در هوا برای مدت زمان طولانی حتی پس از یک فرد آلوده برگ که فضای است که می تواند بر اقدامات بهداشت و درمان کارگران و دیگران را برای محافظت از خود.

که هدایت به سلامت کارگران مورخ 29 ژوئن می گوید: SARS-CoV-2 است که در درجه اول انتقال از طریق قطرات تنفسی و در سطوح.

اما هوابرد انتقال ممکن است در برخی شرایط مانند زمانی که انجام لولهگذاری و آئروسل-تولید روش این است که می گوید. آنها توصیه های پزشکی کارگران انجام اين روش به سایش سنگین N95 ماسک تنفسی و سایر تجهیزات حفاظتی در یک به اندازه کافی تهویه اتاق.

دکتر ویلیام Hanage متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه هاروارد T. H. Chan دانشکده بهداشت گفت: گزارش تحت بررسی در این که "باعث می شود بسیاری از نقاط مناسب در مورد شواهدی وجود دارد که این حالت از انتقال اتفاق می افتد و آنها باید جدی گرفته شود."

اما چگونه اغلب هوابرد انتقال اتفاق می افتد که ناشناخته است نیز مهم است.

"اگر هوابرد انتقال امکان پذیر است اما نادر و سپس از بین بردن آن را نمی خواهد که تاثیر عظیمی گفت:" در ایمیل و نظرات.

مقامات در کره جنوبی مراکز کنترل بیماری ها گفت: آنها در ادامه به بحث در مورد مسائل مختلف در مورد Covid-19 از جمله امکان انتقال هوابرد. آنها گفت: بیشتر تحقیقات و شواهد مورد نیاز است.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن