که فرستاده ویژه در Covid-19 'بسیار نگران در مورد افزایش موارد در سراسر جهان

صادر شده در: 10/07/2020 - 16:12 در یک مصاحبه با فرانس 24, Dr. David Nabarro سازمان بهداشت جهانی فرستاده ویژه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 تیر 1399

صادر شده در:

در یک مصاحبه با فرانس 24, Dr. David Nabarro سازمان بهداشت جهانی فرستاده ویژه در coronavirus گفت که او "بسیار نگران" در مورد افزایش تعداد Covid-19 نفر در سراسر جهان است. Nabarro از رهبران جهان خواست به "این ویروس به طور جدی" و گفت که "به درک" چرا مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تصمیم گرفته بود به جلو و ما از این که در میان همه گیر.

تبلیغات

سازمان بهداشت جهانی فرستاده ویژه در کروناویروس گفت که او "بسیار نگران" در مورد افزایش تعداد Covid-19 نفر در سراسر جهان با اشاره به آمریکا و جنوب آسیا و آفریقا به عنوان مناطق عمده نگرانی است. او گفت که در حالی که تعداد آنها در اروپای غربی و ارتجاعی بود و انتظار می رود بیش از حد وجود دارد.

Nabarro از رهبران جهان خواست به "این ویروس به طور جدی" و اطمینان حاصل شود آن را در برخورد با زن است. او اظهار تاسف این واقعیت است که رهبران جهان مانند آمریکا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و یا خود را همتای برزیلی Jair Bolsonaro بودند ارسال پیام اشتباه با کم اهمیت جلوه دادن جدیت از این بیماری همه گیر. او مورد ستایش قرار داد سریع واکنش کشورهایی مانند سنگاپور و یا آلمان که قادر به سرعت شناسایی و ردیابی کوچک شیوع و اشاره کرد که استرالیا نیز گرفته شده بسیار مورد نیاز در مراحل شدید با قفل کردن آن دومین شهر ملبورن است.

بالا که گفت این بود "به درک" چرا مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تصمیم گرفته بود به جلو و ما از این که در میان همه گیر و اضافه کرد که این کشور باید به جای دیدن این سازمان به عنوان یک پلت فرم اجازه می دهد بسیار مهم بهداشت عمومی اطلاعات به اشتراک گذاشته شود.

او گفت که این ادعا توسط دانشمندان است که افرادی که تا به حال نادیده گرفته شده امکان هوابرد انتقال ویروس نمی شد موجه و استدلال می کند که که در واقع به دنبال این احتمال است. اما او تاکید کرد که این ویروس توسط و بزرگ بیشتر انتقال از طریق قطرات زمانی که مردم سرفه یا عطسه.

>> Covid-19 همه گیر شتاب و جهانی اوج هنوز هم آمده که می گوید:



tinyurlclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن