هشدار در آمریکای لاتین بیمارستان ها در معرض خطر غرق Covid-19 بحران

سیستم بهداشت و درمان در سراسر آمریکای لاتین را از خطر غرق coronavirus سازمان بهداشت جهانی گفته است که مرگ و م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 خرداد 1399

سیستم بهداشت و درمان در سراسر آمریکای لاتین را از خطر غرق coronavirus سازمان بهداشت جهانی گفته است که مرگ و میر از این بیماری در سخت-آمار برزیل نزدیک 30,000.

تبلیغات

هشدار از جهانی سلامت بدن به عنوان یک خواهر آژانس سازمان ملل متحد با صدور دستورالعمل جدید برای همه گیر-ضربه هواپیمایی است که نشان می دهد چه پرواز ممکن است مانند زمانی که هواپیماهای مسافربری را به آسمان دوباره به صورت جدی.

ماه مارس از این بیماری در سراسر آمریکا می آید به عنوان دیگر نقاط جهان بازگشت به نسبت حالت عادی پس از هفته محدودیت در زندگی روزانه است که باید غرق اقتصاد و چپ میلیون ها نفر بیکار.

مدارس و استخرهای شنا و بارها و توریستی شروع به پرتاب باز کردن درهای خود را دوباره در اروپا به عنوان قاره همچنان کاهش مستندات با وجود تهدید از موج دوم از عفونت.

این بیماری همه گیر در حال حاضر به کشته شدن بیش از 377,000 مردم و آلوده حداقل 6.3 میلیون از فوران در چین در اواخر سال 2019.

چهار نفر از 10 کشور در سراسر جهان با بیشترین تعداد جدید COVID-19 موارد در دوشنبه آمریکای لاتین بودند که در شرایط اضطراری مدیر Michael Ryan گفت.

برزیل و پرو شیلی و مکزیک در رنج بالاترین روزانه را افزایش می دهد اما تعداد نیز در حال افزایش در آرژانتین, بولیوی کلمبیا و هائیتی.

"کشور نیاز به کار بسیار سخت برای هر دو درک مقیاس عفونت بلکه سلامت سیستم شروع به تحت فشار" گفت: Ryan.

این منطقه وارد یک میلیون نفر و ثبت بیش از 50 ، 000 مرگ و میر با برزیل حسابداری برای بیش از نیمی از این موارد و نزدیک به 60 درصد از مرگ و میر.

شهردار ریو دو ژانیرو گفت: با این حال که محبوب توریستی شهر شروع می شود به تدریج کاهش مستند اقدامات از روز سه شنبه آغاز با بازگشایی اماکن عبادت و ورزش های آبی.

مکزیک نیز شروع بازگشایی در دوشنبه فعال صنعت خودرو, معدن و ساخت و ساز حتی به عنوان کشور, ثبت بیش از ویروس 10,000 مرگ و میر.

رایان هشدار داد که منطقه چهره یک نبرد سخت در هفته پیش رو است.

"من باور نمی کنم ما باید به قله که در انتقال و, در این نقطه, من نمی تواند پیش بینی زمانی که ما خواهد شد," او گفت:.

'نور در پایان'

در اروپا از روسیه به فرانسه, ایتالیا و انگلیس کشور را آغاز کرده اند به ظهور از مستندات با احتیاط اتخاذ یک پست-همه گیر نسخه عادی.

میله شروع به خدمت دوباره در فنلاند و نروژ—اجتماعی فاصله محدودیت و یا کوتاه ساعت در محل—در حالی که برخی از مدارس در بریتانیا و یونان درهای خود را باز.

بریتانیا گزارش 111 بیشتر ویروس مرگ و میر در دوشنبه کمترین روزانه تلفات پس از آن مستند آغاز شده در مارس 23.

لندن کمدن بازار با احتیاط باز برای اولین بار در 10 هفته با stallholders هیجان زده به استقبال مشتریان.

"ما در حال شروع به دیدن یک نور در انتهای تونل" گفت: ماریو وارنر صاحب نزدیکی یک فروشگاه پوشاک است که با توجه به چراغ سبز برای باز کردن در دو هفته.

یونان باز برخی از هتل ها و مدارس و استخر و تو سرو در حالی که ایتالیا بازگشایی کولوسئوم, اگر چه فقط به ایتالیایی ها.

نیز وجود دارد یک خبر خوب از اسپانیا که در روز دوشنبه ثبت آن در اول دوره 24 ساعته بدون COVID-19 مرگ پس از 3 مارس.

فرانسه ثبت نام 31 مرگ و میر بیش از 24 ساعت گذشته و در روز سه شنبه است به بازگشایی کافه ها, رستوران ها و bistros بسته پس از آن مستند آغاز شد و در اواسط ماه مارس.

گردهمایی آمار

بسیاری از شرق آسیا در همین حال دیده است عفونت شماره آهسته به شدت در هفته های اخیر اما تجمع جرم در ادامه به سقوط قربانی به ویروس محدودیت.

هنگ کنگ سالانه شمع افروزی برای کسانی که کشته شدند در چین 1989 در میدان تیان آن من سرکوب ممنوع شده است برای اولین بار با توجه به COVID-19 نگرانی.

و در نیوزیلند نخست وزیر Jacinda protocol wine studio انتقاد Black Lives Matter معترضان به موازین اجتماعی فاصله گرفتن قوانین این کشور که در آستانه از بین بردن ویروس.

با کسب و کار و شهروندان در حال رشد خسته از سلول فشار در حال ساخت در رهبران ملی برای پایان دادن به مستندات—به خصوص در کشورهایی که شیوع بیماری ظاهر می شود به کاهش باشد.

کسب و کار شده اند و تحت فشار بسیار زیاد به عنوان نگه داشتن مستندات مصرف کنندگان و کارکنان در خانه با جهانی صنعت هواپیمایی در میان سخت ترین ضربه گردشگری پس از خشک کردن.

به عنوان این بخش به دنبال ایجاد یک آینده میان ادامه داد: تهدید از ویروس های سازمان بین المللی هواپیمایی کشوری در روز دوشنبه منتشر شد یک "چارچوب" برای اطمینان از ایمنی مسافران و کارگران است.

مسافران باید مجبور به ارائه گواهی های بهداشتی در فرودگاه ها و تحت درجه حرارت چک های ICAO گفت.

وجود دارد همچنین قطعه الهام بخش, اما در میان reams اعم از خبر بد.

صدها نفر از باند در زمان موسیقی خود را به خیابان های لیتوانی برای بلند کردن روحیه مردم به عنوان بالتیک ملت اجازه تجمعات عمومی دوباره.

حدود 400 باند انجام شده 15 دقیقه مجموعه در شهرستانها و شهرهای کوچک در سراسر کشور تحت حمایت دولت ابتکار عمل.

"ما ارکستر بسیار خوشحال به ملاقات و موسیقی دوباره گفت:" Modestas Barkauskas رئیس هادی از ویلنیوس سنت کریستوفر ارکستر مجلسی در پایتخت ویلنیوس است.

"ما می خواهیم برای به اشتراک گذاشتن شادی با شما از آنجا که موسیقی پزشکی است برای روح."

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن