زن به اتهام chucking بطری شراب سفید در پلیس در نزدیکی شمال ایستگاه و سپس عمدا سرفه در آنها

بوستون گزارش پلیس دستگیری یک زن آنها می گویند اعتراض به حضور ماموران در خیابان, جایی که او با بهره گیری از برخ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 28 اردیبهشت 1399

بوستون گزارش پلیس دستگیری یک زن آنها می گویند اعتراض به حضور ماموران در خیابان, جایی که او با بهره گیری از برخی از ساتر خانه Sauvignon بلان با یک همراه و همدم حدود 6 بعد از ظهر روز پنج شنبه بنابراین او شروع به ادای سوگند در آنها و زمانی که موفق به دریافت آنها را حرکت در امتداد پرتاب یک بطری شراب در یک رزمناو هدف قرار دادن یکی از پلیس.

پلیس جزئیات دستگیری ربکا Tsakonas, 51:

زمانی که ماموران از او خواست برای خالی کردن بطری خانم Tsakonas دوباره شروع کارگردانی یک جریان ثابت از فحاشی در افسران. زمانی که ماموران از او خواست برای بار دوم به خالی کردن بطری خانم Tsakonas در عوض تصمیم به پرتاب بطری مشروب در بخش رزمناو قابل توجه یکی از افسران. زمانی که ماموران مطلع خانم Tsakonas که در برخورد افسر با بطری, او می تواند دستگیر و به زور یک افسر پلیس خانم Tsakonas اظهار داشت: "خوب است. من هیچ مشکلی با آن." قبل از حمل و نقل خانم Tsakonas به منطقه A-1 (مرکز شهر) برای رزرو افسران در زمان در اختیار داشتن سه روشن بطری ساتر خانه Sauvignon بلان شراب که بعدها وارد شواهد. ...

در ایستگاه بی احترامی و توهین به درمان خود ادامه داد. در طول فرآیند رزرو خانم Tsakonas بیان کرد او تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 شروع به سرفه و عمد باد نفس خود را در جهت از افسران. طبعا افسران شدت نگران سلامت خود و رفاه با توجه به مشکوک رفتار و بسیار مسری طبیعت coronavirus, همچنین, ادامه, اضطراب, اطراف این بیماری همه گیر.

پلیس می گویند او به اتهام حمله و باتری با استفاده از یک dangeroups سلاح (بطری شراب) و نوشیدن برای اچ خیابان حادثه و حمله و باتری با استفاده از یک سلاح خطرناک (بطری شراب) و تهدید از یک ماده خطرناک برای رزرو حادثه است. دوست او متهم شد به سادگی با نوشیدن عمومی, پلیس می گویند.

بی گناه و غیره.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن